Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з централізованого постачання гарячої води (09321000-5 - вода гаряча)
Очікувана вартість
110 327,00 UAH
UA-2017-01-10-000031-b f8bcc7b9ffbb49259014efc4f911cc30
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Козак

+380677708354 prolisok140@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 січня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "ясла-садок №140 "Пролісок"Маріупольської міської ради "
Код ЄДРПОУ: 36599593
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Маміна -Сибіряка,39 А
Контактна особа: Любов Козак
+380677708354
prolisok140@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

вода гаряча – 1236,018 м3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1237 метри кубічні
Послуга з централізованого постачання гарячої води (09321000-5 - вода гаряча)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маміна -Сибіряка,39 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09321000-5 — Вода гаряча

Тендерна документація

10 січня 2017 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ККП «Маріупольтепломережа»
#33760279
Переможець 110 327,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 08:18

Документи

10 січня 2017 08:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2017 18:47
ЯС 140.pdf зміни до договору
21 листопада 2017 18:47
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2017 14:47
ЯС 140.pdf зміни до договору
12 жовтня 2017 14:46
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2017 22:52
ЯС 140.pdf зміни до договору
24 травня 2017 22:51
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2017 22:50
ЯС 140.pdf зміни до договору
24 травня 2017 22:50
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2017 15:13
ЯС 140.pdf зміни до договору
05 квітня 2017 15:12
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2017 23:34
ЯС 140.PDF зміни до договору
26 січня 2017 23:33
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2017 22:57
ДЗ 140 гор. вода.pdf зміни до договору
18 січня 2017 22:57
яс 140 вода.PDF зміни до договору
18 січня 2017 22:57
Електронний підпис укладений
10 січня 2017 08:20
яс 140.PDF укладений
10 січня 2017 08:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 911/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 911/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 911/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 911/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 911/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 911/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 911/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML