Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

біохлор по 1 л
Очікувана вартість
199 680,00 UAH
UA-2017-01-07-000002-c 8f79f1ea75a542d3a16f464e77acf1d0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горба Катерина Вікторівна

+380563232104 katerina.gorba@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Павлоградська міська лікарня №4"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01984174
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., Павлоград, Дніпровськая,541
Контактна особа: Горба Катерина Вікторівна
+380563232104
katerina.gorba@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 січня 2017 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2017 15:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2017 15:02
Початок аукціону: 16 січня 2017 14:49
Очікувана вартість: 199 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 996,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4992 шт
біохлор в каністрах по 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул.Дніпровська,541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2017  —  25 грудня 2017
ДК 021:2015: 24312000-4 — Галогенати металів; гіпохлорити, хлорати та перхлорати

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2017 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2017 23:29
договор.doc
08 січня 2017 23:29
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання і пропозиції щодо медико-технічних вимог на закупівлю дезінфекційного засобу.
Дата подання: 10 січня 2017 12:00
Дата відповіді: 10 січня 2017 14:13
Запитання і пропозиції щодо медико-технічних вимог на закупівлю дезінфекційного засобу. 1. В Додатку 1 документації торгів «Медико-технічні вимоги на закупівлю» в примітці, яка позначена зірочкою, вказано, що «Учасник подає документи, які підтверджують повну відповідність (біодоступність і біоеквівалентність) запропонованого ним препарату» (кінець цитати). Застосовані терміни «біодоступність» і «біоеквівалентність» не використовуються для визначення властивостей дезінфекційних засобів, не згадуються у нормативних документах і не мають до них жодного відношення. У зв’язку з цим, просимо Вас надати роз’яснення щодо вказаної вимоги або вилучити ії з медико-технічних вимог. 2. Згідно пункту 3 Додатку 1 «…Учасник повинен надати в складі пропозиції конкурсних торгів перелік витяг з веб сайту МОЗ України на запропонований товар, або на його еквівалент (згідно законодавства України, діючого на дату подання пропозиції конкурсних торгів)» (кінець цитати). Зміст цієї вимоги повністю не зрозумілий: про який «перелік копій» і який «витяг з веб-сайту МОЗ України йдеться»? Просимо Вас надати роз’яснення щодо цієї вимоги абовиправити цей пункт за змістом і викласти в документації торгів у новій редакції. 3. В розділі «Спектр антимікробної дії» таблиці додатку 1 вказана цифра «4» перед словом «поліовірусу» і цифра «6» перед словом «матеріалів». Просимо Вас надати роз’яснення, що означають ці цифри або викласти розділ у новій редакції (без помилок). 4. Про які «Методичні рекомендації по застосуванню» йдеться в останньому реченні таблиці додатку 1, адже дезінфекційні засоби застосовуються згідно «Методичних вказівок» і які режими застосування мають в них бути викладені?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Якщо, терміни «біодоступність» і «біоеквівалентність» не застосовуються в нормативних документів, то учасник надає лист пояснення.
2.Згідно діючого законадавства України, препарати, які є виробом медичного призначення повинні бути зарегєстровані на сайті МОЗ України , якщо це не вироб медичного призначення, то учасник надає пояснування.
3.В розділі «Спектр антимікробної дії» таблиці додатку 1 вказана цифра «4» було помилково
4 Кожен учасник повине надати методичну вказівку до використання виробу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2017 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Альянс Новагрупп 196 185,60
UAH з ПДВ
159 744,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтердез 179 712,00
UAH з ПДВ
167 731,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ" 187 200,00
UAH з ПДВ
176 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2017 14:25
Статут Альянс.PDF
14 січня 2017 14:25
Пропозиція.PDF
14 січня 2017 14:25
проект договору.PDF
14 січня 2017 14:25
Додаток 1 павлоград.PDF
14 січня 2017 14:25
Гарантійний Альянс.PDF
14 січня 2017 14:25
Витяг.PDF
14 січня 2017 14:25
Банк Реквізити (1).PDF
14 січня 2017 14:25
svidoctvo(vupuska).PDF
14 січня 2017 14:25
svidoctvo PDV.PDF

Публічні документи

13 січня 2017 13:10
метод вказівки.doc
13 січня 2017 13:10
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Альянс Новагрупп

ТОВ Інтердез

ФОП "КОСТУР АНДРІЙ ЙОСИПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Альянс Новагрупп
#37613482
Переможець 159 744,00
UAH з ПДВ
19 січня 2017 10:19

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2017 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Альянс Новагрупп
#37613482
159 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
біохлор.PDF укладений
24 січня 2017 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 159 744,00
UAH з ПДВ