Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водопостачання
Очікувана вартість
44 396,64 UAH
UA-2017-01-05-000653-b d0289a30faa24639be63bfe9fbf03c3f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Удод

+380574251754 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Удод
+380574251754
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Єдиним надавачем послуг в даному випадку (в залежності від територіального розміщення закладів освіти та підпорядкованості існуючих мереж) є Виробничий підрозділ «Куп’янське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», який має Ліцензію на послуги з водопостачання та водовідведення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 січня 2017 15:14
Оскарження наміру укласти договір: 11 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5160 метри кубічні
Послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади відділу освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

05 січня 2017 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Виробничий підрозділ «Куп’янське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
#40081216
Переможець 44 396,64
UAH з ПДВ
05 січня 2017 15:14

Документи

05 січня 2017 15:14
Електронний підпис
05 січня 2017 15:13
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2017 15:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Виробничий підрозділ «Куп’янське будівельно-монтажне експлуатаційне управління» регіональної філії «Південна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
#40081216
44 396,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 січня 2017 15:14
Електронний підпис
05 січня 2017 15:13
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 13:45
Додаткова угода №2.pdf укладений
28 грудня 2017 13:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 13:31
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 13:31
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2017 16:13
Додаткова угода №1 до Договору № 14.pdf зміни до договору
02 жовтня 2017 16:13
Електронний підпис укладений
20 січня 2017 12:07
Договор.pdf укладений
20 січня 2017 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до преамбули Договору та до розділу ХІІІ Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити"
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до Договору № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 38 221,22
UAH з ПДВ