Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
395 122,00 UAH
UA-2017-01-04-000022-a e3a28faee8474748a3222fed7751d20a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красіцький Володимир Миколайович

+380507587987 shkola2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийська загальноосвітня школа 1-ІІІ ступенів №2 імені Героя України Андрія Корчака
Код ЄДРПОУ: 22414207
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Шевченка,70
Контактна особа: Красіцький Володимир Миколайович
+380507587987
shkola2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2017 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2017 12:00
Початок аукціону: 20 січня 2017 13:14
Початок аукціону: 20 січня 2017 13:14
Очікувана вартість: 395 122,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 975,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Прийнято рішенням ТК (Протокол № 2 від 30.12.2016р.)

Прийнято рішенням ТК (Протокол № 2 від 30.12.2016р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53106 штуки
сніданки для учнів 1-4 класів, обіди для пільгових категорій дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул.Шевченка,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 січня 2017 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2017 09:58
Тендерна документація харчування Стрийська ЗШ І ст. № 11.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2017 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Петричкович Галина Богданівна 395 122,00
UAH
393 146,39
UAH
Документи
ФОП "БАРДАК ВІРА МИХАЙЛІВНА" 394 649,39
UAH
394 649,39
UAH
Документи

Публічні документи

13 січня 2017 16:57
Док..rar

Публічні документи

16 січня 2017 15:23
Док. тендер по 2 школі.rar
16 січня 2017 15:23
Дод. 2 2 ст..jpg
16 січня 2017 15:23
Дод. 2 1 ст..jpg
16 січня 2017 15:23
Дод 1.jpg
16 січня 2017 15:23
Тендерна пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Петричкович Галина Богданівна

ФОП "БАРДАК ВІРА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Петричкович Галина Богданівна
#2240009344
Переможець 393 146,39
UAH
23 січня 2017 14:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Петричкович Галина Богданівна #2240009344

№ рішення у справі

63/102-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2017 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Петричкович Галина Богданівна
#2240009344
393 146,39
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 15:20
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 13:01
форма повідомлення.jpg зміни до договору
22 грудня 2017 13:00
додаток №4 до договору №1.jpg зміни до договору
22 грудня 2017 13:00
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 15:07
3.jpg зміни до договору
15 грудня 2017 15:04
Повідомлення №2.jpg зміни до договору
07 лютого 2017 13:03
Повідомлення №1.jpg зміни до договору
07 лютого 2017 13:00
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 11:26
4.jpg укладений
03 лютого 2017 11:26
3.jpg укладений
03 лютого 2017 11:26
2.jpg укладений
03 лютого 2017 11:26
1.jpg укладений
03 лютого 2017 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до фактичних кошторисних призначень сума договору складає 393142,68 грн.(Триста дев’яносто три тисячі сто сорок дві грн., 68к.)", кількість складає 47283 - сніданків, 5823 - обідів для пільгових категорій дітей, згідно цін зазначених у п. 3.3."
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичних кошторисних призначень сума договору складає 367780,44 грн.(Триста шістдесят сім тисяч сімсот вісімдесят грн., 44к.)", кількість складає 43639 - сніданків, 5823 - обідів для пільгових категорій дітей, згідно цін зазначених у п. 3.3
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до фактичних кошторисних призначень сума договору складає 328484,28 грн.(Триста двадцять вісім тисяч чотириста вісімдесят чотири грн., 28к.)", кількість складає 37993 - сніданків, 5823 - обідів для пільгових категорій дітей, згідно цін зазначен
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного фінансування видатків внести зміни до п. 3.4 до договору №1 від 03.02.2017р наступного змісту: "Суму договору №1 від 03.02.2017р зменшити на 10420,12 грн. (Десять тисяч чотириста двадцять грн 12 коп.) Сума договору складає 318064,
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 318 064,16
UAH