Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного інформаційно-технологічного супроводження нарахувань та розрахунків за житлово-комунальні та інші послуги
Очікувана вартість
6 577 800,96 UAH
UA-2017-01-03-000223-c fcb2a3451bca4631bb45a2687d86865e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новик Галина Григорівна

380445632767 ughdar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Новик Галина Григорівна
380445632767
ughdar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження») організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу».
З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням комунальному концерну «Центр комунального сервісу» доручено:
- забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на договірній основі з виконавцями житлово-комунальних послуг в установленому порядку (виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві є комунальні підприємства «Керуючі компанії за обслуговування житлового фонду районів м. Києва»);
- здійснювати прийом споживачів житлово-комунальних послуг з питань нарахування та обліку житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг, на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»);
- проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»);
- забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово-комунальні послуги та володіють/користуються відповідним програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги.
Відповідно до п. 3 розділу 2 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII від 10.12.2015 р. житлово-експлуатаційні організації, інші підприємства, установи та організації, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб до 04.04.2016 року повинні передати їх відповідним виконавчим органам сільських, селищних, міських рад».
Пунктом 3 протоколу доручень № 18 напрацьованих під час наради з обговорення питання щодо реалізації наданих повноважень у сфері державної реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб 28.03.2016 року доручено Головам районних в місті Києві державних адміністрацій забезпечити передачу картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують їх ведення та забезпечити наповнення реєстру територіальної громади. Після отримання паперових картотек та до наповнення реєстру територіальної громади районні в місті Києві державні адміністрації повинні забезпечити збереження та актуалізації паперових картотек як єдине джерело відповідної інформації. Для забезпечення відповідних дій районні в місті Києві державні адміністрації підписали договори з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» щодо забезпечення зберігання діючих та архівних паперових картотек реєстрації фізичних осіб та їх актуалізації так і для недопущення соціальної напруги, як з єдиним виконавцем, що має відповідну кваліфікацію персоналу для забезпечення зазначених робіт (послуг).
Протягом 2007-2015 рр. шляхом особистого прийому, інформаційно-роз’яснювальної роботи, консультування, оформлення відповідних документів споживачів виконавці житлово-комунальних послуг (далі – житлові організації) комунальної форми власності в місті Києві формували інформаційну базу даних житлово-комунальних послуг, а саме відомості про споживачів житлово-комунальних послуг, поверховість будинків, рік забудови, опалювальна площа, загальна площа, опалювальна площа місць загального користування, кількість зареєстрованих та проживаючих осіб, наявність пільг за пільговими категоріями (для фізичних осіб), форма власності (для юридичних осіб), наявність квартирних приладів обліку, їх кількість, типи та міжповірочні інтервали тощо. (Житлові організації є володільці даної бази).
З метою координації діяльності та удосконалення роботи комунальних підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері утримання та обслуговування житлового фонду, для вирішення спільних економічних та соціальних завдань, в тому числі адміністрування процесу надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, створення оптимальних умов для контролю за вжиттям заходів, спрямованих на зменшення розмірів дебіторської та кредиторської заборгованості рішенням Київської міської ради № 467/1331 від 14 травня 2015 року було створено комунальний концерн «Центр комунального сервісу» до складу якого увійшли вищезгадані житлові організації.
Відповідно до рішення Київської міської ради від 9 жовтня 2014 року № 270/270 в кожному районі міста Києва почало функціонувати комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду», в тому числі і комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району міста Києва» (далі – «Керуюча компанія»), до функцій яких входить надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
У 2015 року Керуюча компанія за переговорною процедурою закупівлі відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» придбали в КП ГІОЦ надання послуг з комплексного інформаційно-технологічного супроводження нарахувань та розрахунків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій протягом 2016 року.
Під час проведення процедури закупівлі, враховуючи обсяги та специфіку цих послуг, між Керуючими компаніями та комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» було погоджено залучення підрядної організації - комунального концерну «Центр комунального сервісу» в частині надання послуг із збору, оброблення, уведення, надання інформації та даних для актуалізації баз даних споживачів житлово-комунальних послуг.
Залучення, комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр», саме комунального концерну «Центр комунального сервісу» було обумовлено відсутністю конкуренції з технічних причин на відповідному ринку з наступних причин.
1). Для виконання договірних зобов’язань комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» перед Керуючими компаніями, комунальному підприємству «Головний інформаційно-обчислювальний центр» необхідна повна інформація за період 2007-2015 рр. про житлово-комунальні послуги – інформаційна база з подальшим комплексом послуг по її актуалізації, наповненню, коригуванню кожного робочого дня.
2). Володільцями інформаційних баз даних є 64 комунальні підприємства, які увійшли до складу комунального концерну «Центр комунального сервісу» та делегували йому повноваження на представництво їхніх інтересів перед третіми особами. Тому, надати комплекс вищезазначених послуг може лише уповноважений вищезазначеними організаціями комунальний концерн «Центр комунального сервісу».
3). За допомогою вищезазначених даних житлові організації мали змогу нараховувати та збирати плату за надані послуги.
Тому, не укладення договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» у 2017 році може призвести до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та унеможливить забезпечення надання Керуючій компанії послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання прибудинкових територій, місць загального користування, вивезення ТПВ тощо), що матиме істотні негативні наслідки для господарської діяльності Керуючої компанії та життєдіяльності міста.
Згідно з зазначеним на теперішній час володільцем інформаційної бази споживачів послуг з утримання будинків та прибудинкової території є комунальний концерн «Центр комунального сервісу». На сьогодні комунальний концерн «Центр комунального сервісу» виконує всі функції для її оновлення, що дозволяє Керуючій компанії надавати споживачам послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та отримувати оплату за ці послуги.
Таким чином, на підставі вищезазначеного та враховуючи, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» визначено єдиним комунальним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування організує та забезпечує роботу єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», та те що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів послуг з утримання будинків та прибудинкової території переданої йому учасниками концерну, комунальному підприємству «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва», необхідно провести переговорну процедуру закупівлі послуг зв’язку із відсутністю конкуренції.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі КОМУНАЛЬНОГО КОНЦЕРНУ«ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»
2. Рішення Київської міської ради від 09.10.2014 року № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва».
3. Рішення Київської міської ради від 14.05.2015 року № 467/1331 «Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2017 18:29
Оскарження наміру укласти договір: 14 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

- забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на договірній основі з виконавцями житлово-комунальних послуг в установленому порядку (виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві є комунальні підприємства «Керуючі компанії за обслуговування житлового фонду районів м. Києва»);
- здійснювати прийом споживачів житлово-комунальних послуг з питань нарахування та обліку житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг, на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»);
- проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово-комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово-комунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»);
- забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово-комунальні послуги та володіють/користуються відповідним програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78801 штуки
Послуги з комплексного інформаційно-технологічного супроводження нарахувань та розрахунків за житлово-комунальні та інші послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Дарницький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
ДК 016:2010: 63.99.1 — "Послуги інформаційні, інші, н.в.і.у."

Тендерна документація

03 січня 2017 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»
#399446227
Переможець 6 577 800,96
UAH з ПДВ
03 січня 2017 18:29

Документи

03 січня 2017 18:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 18:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»
#399446227
6 577 800,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2017 18:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 19:03
Додаткова угода_КК_ЦКС.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 19:02
Електронний підпис укладений
14 вересня 2017 17:56
Додаткова угода з ЦКС.PDF укладений
13 вересня 2017 10:15
Електронний підпис укладений
08 лютого 2017 16:37
Електронний підпис укладений
08 лютого 2017 16:37
Додаток № 1 до договору цкс.pdf укладений
08 лютого 2017 16:37
договір цкс.pdf укладений
08 лютого 2017 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести в Договір №01/К про надання послуг від 06.02.2017 року наступні зміни: 1.1. У розділі «ТЕРМІНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ТА СКОРОЧЕННЯ» Договору термін «Повідомлення» викласти в наступній редакції: Рахунок-повідомлення (повідомлення, рахунок тощо) - документ(-и), що друкується (друкуються) Виконавцем за дорученням Замовника та на підставі якого (яких) здійснюється сплата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та/чи житлово-комунальні і інші послуги, надані організаціями, уповноваженим представником яких виступає Замовник. За домовленістю Сторін, житлово-комунальні та/чи інші послуги, надані Споживачу (-ам), можуть бути вказані в загальному (об'єднаному) рахунку-повідомленні, у складі житлово-комунальних та інших послуг, окремим рядком та/чи блоком, або в окремому рахунку-повідомленні. 1.2. У розділі «ТЕРМІНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ТА СКОРОЧЕННЯ» Договору термін «Оброблення платежів» викласти в наступній редакції: Оброблення платежів - комплекс послуг Виконавця, пов'язаних з отриманням та внесенням до бази даних програмно-апаратного комплексу Виконавця інформації щодо отриманих на розподільчий рахунок коштів від Споживачів за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та/чи житлово- комунальні і інші послуги, надані організаціями, уповноваженим представником яких виступає Замовник, в розрізі особових рахунків, і забезпечення необхідними даними (реквізити отримувача, сума, призначення платежу) банківських і фінансових установ для перерахування останніми коштів на рахунок (рахунки), вказаний (вказані) Замовником. 1.3. Підпункт 1.2.7 Договору викласти у наступній редакції: 1.2.7. Інформаційно-технологічне супроводження розрахунків за спожиті послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та/чи житлово-комунальні і інші послуги. 2. Дану Додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 3. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору, набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та, відповідно до ч. З ст. 631 ЦК України застосовується до відносин Сторін, які виникли з 02 серпня 2017 року.
Номер договору про закупівлю: 01/К
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим, що строк дії Договору закінчується 31.12.2017р., а для проведення Замовником процедури закупівлі необхідний час до моменту укладання нового Договору, Сторони домовилися продовжити дію Договору та змінити його умови згідно з п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє з 01 січня 2018 року по до моменту укладання нового Договору, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором»; 3. Сума Додаткової угоди складає 1 315 560 грн. 19 коп. . (один мільйон триста п'ятнадцять тисяч п’ятсот шістдесят грн. 19 коп. ) з ПДВ. 4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 01/К
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 6 519 406,68
UAH