Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
625 587,00 UAH
UA-2017-01-03-000137-c d42c4e26bea34086b4facf5d26d62de4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Лариса

+380965278823 DNZTSRD44@MAIL.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК)-ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ №44 "ЛЕЛЕКА" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38593279
Місцезнаходження: 51937, Україна , Дніпропетровська обл., Каменское, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ ІВАНА ФРАНКА, будинок 28
Контактна особа: Антоненко Лариса
+380965278823
DNZTSRD44@MAIL.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України"Про публічні закупівлі"від 25.12.2015 №922-VIII, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2017 17:14
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з постачання теплової енергії (об'єм 452,222Гкал)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
453 Гкал
Послуги з постачання теплової енергії (об'єм 452,222Гкал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська обл., Кам'янське (Дніпродзержинськ), Проспект Івана Франка, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

03 січня 2017 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП КМР "Тепломережі"
#03342573
Переможець 625 587,00
UAH з ПДВ
03 січня 2017 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 17:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП КМР "Тепломережі"
#03342573
625 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2018 14:57
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2018 13:59
img019 (1).jpg зміни до договору
11 січня 2018 13:58
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2018 16:11
img017 (2).jpg зміни до договору
10 січня 2018 16:11
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2018 11:37
img015 (1).jpg зміни до договору
10 січня 2018 11:37
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2018 08:47
img014 (1).jpg зміни до договору
04 січня 2018 08:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 14:01
img010 (2).jpg зміни до договору
22 грудня 2017 14:00
1_img010.jpg укладений
22 грудня 2017 13:58
Електронний підпис укладений
19 січня 2017 12:22
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 січня 2017 12:11
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 16:31
Договор КП КМР Тепломережі.pdf укладений
16 січня 2017 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Предмет договору доповнити:кількість послуг(товарної продукції), або кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг (товарної продукції) 453 Гкал/рік. 2.Пунк 3.1 доповнити у тому числі: ПДВ 104264,50 грн. (сто чотири тисячі двісті шістдесят чотири грн.50коп.)
Номер договору про закупівлю: 325л/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325л/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 18082,05 грн.(вісімнадцять тисяч вісімдесят дві грн. 05 коп.) Загальна сума договору складає 607504,95 грн.
Номер договору про закупівлю: 325л/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325л/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії Договору
Номер договору про закупівлю: 325л/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325л/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупіпівлі" продовжити строк дії договору до повного виконання своїх зобов'язань в зв'язку з затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 325л/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325л/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"продовжити строк дії договору до повного виконання своїх зобов'язань в зв'язку з затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 325л/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325л/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зг.п.4ч.4ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити строк дії договору до повного виконання своїх зобов'язань в звязку з затримкою фінансування кредиторська заборгованість на 01.01.2018р. складає 133385,74 грн., в т.ч. ПДВ-22230,96 грн.
Номер договору про закупівлю: 325л/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 325л/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 607 504,95
UAH з ПДВ