Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування комп'ютерів та комп'ютерного обладнання.
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2016-12-30-000552-c 1110039c485448dfb561ff98339ab8e8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зотова Тетяна Геннадіївна

380442350787 zotovatg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25695762
Вебсайт: http://dsk.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 50-Б
Контактна особа: Зотова Тетяна Геннадіївна
380442350787
zotovatg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2017 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2017 09:00
Початок аукціону: 10 січня 2017 14:51
Початок аукціону: 10 січня 2017 14:51
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

1. Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання.
2. Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування комп'ютерів та комп'ютерного обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, вулиця Хрещатик, 50-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
ДК 016:2010: 95.11.1 — Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Важно!!!!
Дата подання: 04 січня 2017 14:11
Дата відповіді: 04 січня 2017 21:06
Что это за дискриминация!? Что значить сертификат "Лідер галузі"?
Відповідь: Шановний учасник! Сертифікат "Лідер галузі" вручається компаніям, які зарекомендували себе на ринку послуг, як надійні партнери. Саме такі і потрібні нашій організації Ось, саме це і є ВАЖЛИВИМ для нашої організації!
P.S.
Дата подання: 04 січня 2017 14:37
Дата відповіді: 04 січня 2017 21:15
Этот сертификат выдается только юридическим лицам. Я так понимаю ФОП не должен предоставлять этот сертификат?!
Відповідь: ФОП не може надавати весь спектр послуг згідно з технічними вимогами . Тому вказані вимоги та сертифікати стосуються юридичних осіб. Тобто в даній "Допороговій закупівлі" мають право приймати участь тільки "юридичні особи".

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-12-30-000552-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович, Код ЄДРПОУ:2776506071
Дата подання: 05 січня 2017 16:31
Скарга
В зв’язку закінченням періоду уточнень 5.01.17 9:00 та внесеними змінами до тендерної документації закупівлі UA-2016-12-30-000552-с 4.01.17 в 20:36 в неробочі години, унеможливлює виконання змінених умов тендерної документації до закупівлі UA-2016-12-30-000552-c, а саме в обов’язковому поряду зв’язатись з Замовником під час періоду уточнень, який визначений торгівельним майданчиком «bid.e-tender.biz», або за телефоном 380442350787, а також на потенційно обслуговуваному об’єкті (будівля по вулиці Хрещатик, 50-Б) провести обстеження існуючих і набутих мереж та надати свої пропозиції або побажання. Просимо продовжити період уточнень. В іншому випадку ми будемо звертатись до уповноважених органів зі скаргою про дискримінацію учасників, що є порушенням статті 5 пункту 3 закону «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 05 січня 2017 15:21
Відповідно до п.7.1 Наказу Державного підприємства "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" № 35 від 13.04.2016 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Відповідно до ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та МОЖУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИ електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Крім того, на "допорогові закупівлі" не поширюються вимоги Закону № 922 щодо пакету документів та строків проведення процедури закупівлі. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб. Додатково інформуємо, що на відміну від процедури проведення "Відкритих торгів" у "Допорогових закупівлях" строки визначаються Торговельним майданчиком та Замовником і не переносяться оскільки "оголошення" про допорогову закупівлю не є "Тендерною документацією" "Відкритих торгів".
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 05 січня 2017 16:31
Рішення Комісії:
UA-2016-12-30-000552-c.a1.pdf
Дата публікації: 20 січня 2017 14:38

Документи Органу Оскарження

20 січня 2017 14:38
UA-2016-12-30-000552-c.a1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2017 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Техно" 183 300,00
UAH з ПДВ
127 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович 187 230,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Техно"

Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Техно"
#33942709
Переможець 127 900,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2017 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Техно"
#33942709
127 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор а техно.pdf укладений
21 лютого 2017 10:21