Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліки
Очікувана вартість
3 526 965,11 UAH
UA-2016-12-30-000463-a 6c356f33d4e84821a4e8b3c9914b612d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2017 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2017 15:41
Початок аукціону: 31 січня 2017 15:30
Очікувана вартість: 3 526 965,11 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 634,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Медичні розчини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 шт
Медичні розчини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболтного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33692000-7 — Медичні розчини
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 січня 2017 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2017 13:15
пелелік змін від 20.01.2017.doc
20 січня 2017 13:15
ТД.doc
20 січня 2017 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2017 13:15
пелелік змін від 20.01.2017.doc
20 січня 2017 13:15
ТД.doc
30 грудня 2016 15:39
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-30-000463-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 12 січня 2017 16:00
Відокремити товари аптечного виробництва в окремий лот
Детально у файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2017 18:37
Добрий день, стосовно Вашої вимоги повідомляємо, що у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти.
Стосовно відокремлення лікарських засобів, які не є у аптечному виробництві не є можливим, оскільки усі зазначені в тендерній документації лікарські засоби є у аптечному виробництві .

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2017 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР" 3 456 671,81
UAH з ПДВ
3 314 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП САНА КО 3 504 654,75
UAH з ПДВ
3 504 654,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2017 13:21
тех часть.rar
26 січня 2017 13:21
ком часть.rar

Публічні документи

27 січня 2017 10:46
Ліки комерц. частина.pdf
27 січня 2017 10:46
Ліки техн. частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"

ПП САНА КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"
#30028905
Переможець 3 314 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2017 15:04

Документи

06 лютого 2017 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2017 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВІСПАР"
#30028905
3 314 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2017 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
14 березня 2018 16:38
Додаткова 2.PDF зміни до договору
14 березня 2018 16:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 17:24
Додаткова 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 17:23
Електронний підпис укладений
24 лютого 2017 10:52
підписаний контракт укладений
24 лютого 2017 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 12/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «покращення якості предмета закупівлі» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 12/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2017 — 30 червня 2018
Сума оплати за договором: 3 976 798,15
UAH з ПДВ