Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби канцелярські, паперові за Кодом ДК 016:2010 17.23.1 (офісне устаткування та приладдя різне за Кодом ДК 021:2015 30190000-7 (папір в асортименті))
Очікувана вартість
1 415 404,25 UAH
UA-2016-12-30-000350-b 3367b21f6b7745489e0197adaee877bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладовська Ірина Володимирівна

(0512)507522 irinagladovska@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Заводська, 23
Контактна особа: Гладовська Ірина Володимирівна
(0512)507522
irinagladovska@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2017 12:00
Початок аукціону: 07 лютого 2017 11:41
Очікувана вартість: 1 415 404,25 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 154,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вироби канцелярські, паперові за Кодом ДК 016:2010 17.23.1 (офісне устаткування та приладдя різне за Кодом ДК 021:2015 30190000-7 (папір в асортименті)).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 пач
Папір офісний А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
12170 пач
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
305 пач
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
5480 пач
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
50 пач
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2017 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 11:00
Протокол внесення змін на 26.01.2017.pdf
27 січня 2017 11:00
Перелік змін на 26.01.2017.pdf
27 січня 2017 11:00
ТД папір нова редакція 2 на 26 января 2017.doc
27 січня 2017 11:00
оголошення папір.doc
13 січня 2017 09:20
Протокол 12.01.2017.pdf
13 січня 2017 09:20
Перелік змін папір.pdf
30 грудня 2016 11:06
Проект договору.doc
27 січня 2017 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2017 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2017 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2017 11:00
Протокол внесення змін на 26.01.2017.pdf
27 січня 2017 11:00
Перелік змін на 26.01.2017.pdf
27 січня 2017 11:00
ТД папір нова редакція 2 на 26 января 2017.doc
13 січня 2017 09:20
ТД папір нова редакція.doc
30 грудня 2016 11:06
ТД папір.doc
27 січня 2017 11:00
оголошення папір.doc
30 грудня 2016 11:06
оголошення папір.doc
13 січня 2017 09:20
Протокол 12.01.2017.pdf
13 січня 2017 09:20
Перелік змін папір.pdf
30 грудня 2016 11:06
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-30-000350-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 січня 2017 17:25
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2016-12-30-000350-b на закупівлю виробів канцелярських, паперових за Кодом ДК 016-2010 17.23.1; офісне устаткування та приладдя різне за Кодом ДК 021:2015 3019000-7.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2016-12-30-000350-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А4 та А3 були встановлені для конкретної марки паперу (XEROX Business). Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник поверхнева абразивність (шліфовка) - 10 mg Loss, коефіцієнт тертя аркуша – 0,40-0,65 та клас В. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас видалити дискримінаційні параметри паперу офісного А4 та А3 конкретної марки паперу (XEROX Business), а саме показник поверхнева абразивність (шліфовка) - 10 mg Loss, коефіцієнт тертя аркуша – 0,40-0,65 та клас В для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2017 09:24
За результатами розгляду Вашої вимоги було внесено зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2017 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 1 017 822,25
UAH
989 514,16
UAH
Документи
ТОВ Сантарекс 1 046 000,00
UAH
1 003 537,80
UAH
Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 1 058 624,25
UAH
1 015 983,75
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2017 16:28
документи переможця.pdf

Публічні документи

06 лютого 2017 11:04
7.Витяг ПДВ.PDF
06 лютого 2017 11:04
Специфікація.PDF
06 лютого 2017 11:04
Пропозиція.PDF
06 лютого 2017 11:04
Лист-пояснення.PDF
06 лютого 2017 11:04
6.Статут копія.pdf
06 лютого 2017 11:04
3.Технічні вимоги.PDF
06 лютого 2017 11:04
1.Кваліфік.частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ Сантарекс

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 989 514,16
UAH
02 березня 2017 13:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

02 березня 2017 13:20
Електронний підпис
02 березня 2017 13:20
протокол папір.PDF
02 березня 2017 13:20
повідомлення папір.PDF
14 лютого 2017 17:12
Електронний підпис
14 лютого 2017 17:12
протокол папір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2017 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
989 514,16
UAH
Документи

Документи

02 березня 2017 13:20
Електронний підпис
02 березня 2017 13:20
протокол папір.PDF
02 березня 2017 13:20
повідомлення папір.PDF
14 лютого 2017 17:12
Електронний підпис
14 лютого 2017 17:12
протокол папір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2018 10:58
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2017 14:21
15-В-МИФ-17 Український папір ДУ1 (1).pdf зміни до договору
12 грудня 2017 14:21
1_15-В-МИФ-17 Український папір ДУ1.pdf укладений
12 грудня 2017 14:19
Електронний підпис укладений
17 березня 2017 14:49
15-В-МИФ-17 Укр.папир бумага.pdf укладений
17 березня 2017 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю
Номер договору про закупівлю: 15-В-МИФ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-В-МИФ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 914 780,88
UAH