Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби канцелярські, паперові за Кодом ДК 016:2010 17.23.1 (офісне устаткування та приладдя різне за Кодом ДК 021:2015 30190000-7 (папір в асортименті))
Очікувана вартість
1 415 404,25 UAH
UA-2016-12-30-000350-b ● 3367b21f6b7745489e0197adaee877bb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Заводська, 23 |
Контактна особа: |
Гладовська Ірина Володимирівна (0512)507522 irinagladovska@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2016 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2017 11:41 |
Очікувана вартість: | 1 415 404,25 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 154,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вироби канцелярські, паперові за Кодом ДК 016:2010 17.23.1 (офісне устаткування та приладдя різне за Кодом ДК 021:2015 30190000-7 (папір в асортименті)).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 пач
Папір офісний А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
12170 пач
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
305 пач
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
5480 пач
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
50 пач
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, визначено в Додатку 2 до проекту Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2017 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2017 11:00 |
Протокол внесення змін на 26.01.2017.pdf | |
27 січня 2017 11:00 |
Перелік змін на 26.01.2017.pdf | |
27 січня 2017 11:00 |
ТД папір нова редакція 2 на 26 января 2017.doc | |
27 січня 2017 11:00 |
оголошення папір.doc | |
13 січня 2017 09:20 |
Протокол 12.01.2017.pdf | |
13 січня 2017 09:20 |
Перелік змін папір.pdf | |
30 грудня 2016 11:06 |
Проект договору.doc |
27 січня 2017 11:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 січня 2017 11:00 |
Протокол внесення змін на 26.01.2017.pdf
|
|||||||||
27 січня 2017 11:00 |
Перелік змін на 26.01.2017.pdf
|
|||||||||
27 січня 2017 11:00 |
ТД папір нова редакція 2 на 26 января 2017.doc
|
|||||||||
27 січня 2017 11:00 |
оголошення папір.doc
|
|||||||||
13 січня 2017 09:20 |
Протокол 12.01.2017.pdf
|
|||||||||
13 січня 2017 09:20 |
Перелік змін папір.pdf
|
|||||||||
30 грудня 2016 11:06 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-12-30-000350-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 січня 2017 17:25
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2016-12-30-000350-b на закупівлю виробів канцелярських, паперових за Кодом ДК 016-2010 17.23.1; офісне устаткування та приладдя різне за Кодом ДК 021:2015 3019000-7.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2016-12-30-000350-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А4 та А3 були встановлені для конкретної марки паперу (XEROX Business). Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник поверхнева абразивність (шліфовка) - 10 mg Loss, коефіцієнт тертя аркуша – 0,40-0,65 та клас В. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас видалити дискримінаційні параметри паперу офісного А4 та А3 конкретної марки паперу (XEROX Business), а саме показник поверхнева абразивність (шліфовка) - 10 mg Loss, коефіцієнт тертя аркуша – 0,40-0,65 та клас В для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2016-12-30-000350-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного А4 та А3 були встановлені для конкретної марки паперу (XEROX Business). Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник поверхнева абразивність (шліфовка) - 10 mg Loss, коефіцієнт тертя аркуша – 0,40-0,65 та клас В. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас видалити дискримінаційні параметри паперу офісного А4 та А3 конкретної марки паперу (XEROX Business), а саме показник поверхнева абразивність (шліфовка) - 10 mg Loss, коефіцієнт тертя аркуша – 0,40-0,65 та клас В для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2017 09:24
За результатами розгляду Вашої вимоги було внесено зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2017 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
1 017 822,25
UAH
|
989 514,16
UAH
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
1 046 000,00
UAH
|
1 003 537,80
UAH
|
Документи |
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" |
1 058 624,25
UAH
|
1 015 983,75
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112 |
Переможець |
989 514,16
UAH
|
02 березня 2017 13:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2018 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2017 14:21
|
15-В-МИФ-17 Український папір ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
12 грудня 2017 14:21
|
1_15-В-МИФ-17 Український папір ДУ1.pdf | укладений |
12 грудня 2017 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2017 14:49
|
15-В-МИФ-17 Укр.папир бумага.pdf | укладений |
17 березня 2017 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 15-В-МИФ-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15-В-МИФ-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |