Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода
Очікувана вартість
345 695,70 UAH
UA-2016-12-30-000048-c 9a4425c44b434c2faa370be9fe768e71
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Двірна Галина Федорівна

+380459460856 brovmiscentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Броварської міської ради "Броварський міський центр медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38902896
Вебсайт: http://brovmedcentr.in.ua
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, м.Бровари, вул.Шевченка, 14
Контактна особа: Двірна Галина Федорівна
+380459460856
brovmiscentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 09:24
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 Гкал
Пара та гаряча вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Гагаріна, 5, вул. Гагаріна, 10, бульвар Незалежності, 12, вул. Володимира Великого,10, вул. Олександра Білана, 5, вул. Олімпійська, 8б.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

30 грудня 2016 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Броварської міської ради Київської області «Броваритепловодоенергія»
#13711949
Переможець 345 695,70
UAH з ПДВ
30 грудня 2016 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2016 09:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Броварської міської ради Київської області «Броваритепловодоенергія»
#13711949
345 695,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:15
Дод угода.pdf зміни до договору
02 січня 2018 09:47
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2017 17:08
Дод_угод_4.pdf зміни до договору
10 жовтня 2017 17:02
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2017 17:01
Дод_угода_3.pdf зміни до договору
10 жовтня 2017 16:59
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2017 16:58
Дод_угода2.pdf зміни до договору
10 жовтня 2017 16:55
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2017 16:51
Дод_угода_1.pdf зміни до договору
10 жовтня 2017 16:15
Електронний підпис укладений
18 січня 2017 13:50
Договір тепло.pdf укладений
18 січня 2017 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в Додаток №1 Договору; зміни в Таблицю "Планово-нормативні обсяги постачання теплової енергії "Споживачем" на рік"
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в Додаток №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в Додаток 31 до Договору
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 195 990,68
UAH з ПДВ