Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вафлі; печиво; пряники; сухарі паніровочні
Очікувана вартість
228 850,00 UAH
UA-2016-12-30-000047-b 643b0c6f7bf845308d328b88bbfd5310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 08:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 січня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2017 17:00
Початок аукціону: 16 січня 2017 15:57
Очікувана вартість: 228 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 144,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 кілограми
вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, : навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
ДК 016:2010: 10.72.1 — Вироби хлібобулочні, зниженої вологості, та кондитерські, борошняні, тривалого зберігання
1900 кілограми
печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, : навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
2200 кілограми
пряники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
ДК 016:2010: 10.72.1 — Вироби хлібобулочні, зниженої вологості, та кондитерські, борошняні, тривалого зберігання
750 кілограми
сухарі паніровочні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
ДК 016:2010: 10.72.1 — Вироби хлібобулочні, зниженої вологості, та кондитерські, борошняні, тривалого зберігання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2016 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2016 08:46
ТД_ вироби хлібоб_тривалого.doc
30 грудня 2016 08:46
проект договору_ вироби хлібоб_тривалого.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2017 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сугак Юрій Іванович 228 164,00
UAH з ПДВ
228 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маслакова Ольга Анатоліївна 228 850,00
UAH з ПДВ
228 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Сугак Юрій Іванович

ФОП Маслакова Ольга Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Сугак Юрій Іванович
#2013413398
Переможець 228 164,00
UAH з ПДВ
23 січня 2017 13:34

Документи

23 січня 2017 13:34
Електронний підпис
23 січня 2017 13:34
протокол_45.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2017 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сугак Юрій Іванович
#2013413398
228 164,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2017 13:34
Електронний підпис
23 січня 2017 13:34
протокол_45.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 10:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 12:55
доп_угода_3_дог_12)17.PDF зміни до договору
28 грудня 2017 12:54
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2017 08:43
доп_угода2_дог_12)17.PDF зміни до договору
26 липня 2017 08:42
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2017 11:27
доп_угода1_дог_12)17.PDF зміни до договору
06 липня 2017 11:26
Електронний підпис укладений
03 лютого 2017 13:52
договір_12)17.PDF укладений
03 лютого 2017 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару згідно п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.3. договору №12/17 від 03.02.2017 р.
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися збільшити ціну за одиницю товару згідно п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.3. договору №12/17 від 03.02.2017.
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися згідно п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 3.2. договору №12/17 від 03.02.2017 р. зменшити обсяги закупівлі товару та зменшити суму договору на 3659,75 грн. без ПДВ...
Номер договору про закупівлю: 12/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 224 504,25
UAH з ПДВ