Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги теплопостачання, в тому числі теплове навантаження
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2016-12-29-000512-c 47185b83f6ad47359ce3b6e4ed85f144
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калинич Олександра Павл

+380322367403 8mkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна 8-а міська клінічна лікарня міста Львова
Код ЄДРПОУ: 01997645
Місцезнаходження: 79034, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Навроцького, 23
Контактна особа: Калинич Олександра Павл
+380322367403
8mkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання теплової енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» є суб’єктом господарювання, яке здійснює господарську діяльність на ринку постачання теплової енергії у Львівській обл., м. Львові та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах м. Львів із часткою 100%.
Потреба з укладання договору щодо постачання послуги теплової енергії для потреб лікарні зумовлено тим, що послуги з постачання теплової енергії як і будь-які комунальні послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не спричинити виникнення боргів по сплаті, а також задля збереження цілісності теплових мереж і недопущення погіршення роботи медичної установи.
Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги з постачання теплової енергії, прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі до п.2 ч.2 ст. 35 «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців (у тому числі з технічних причин), які можуть надавати послуги що спрямовані на теплопостачання. У зв’язку з необхідністю здійснити закупівлю зазначених послуг, комітетом з конкурсних торгів було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., через відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2016 14:38
Оскарження наміру укласти договір: 04 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Кількість теплового навантаження: Під 12 Гкал слід розуміти - 12,4044 Гкал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1585 Гкал
Опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79034, Україна, Львівська обл., Львів, Навроцького, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
236 Гкал
Гаряча вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79034, Україна, Львівська обл., Львів, Навроцького, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
12 Гкал
Теплове навантаження – 12,4044 Гкал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79034, Україна, Львівська обл., Львів, Навроцького, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

29 грудня 2016 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2016 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2016 14:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»
#05506460
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 15:46
002.jpg укладений
13 грудня 2017 15:46
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 15:42
Додаткова угода.jpg укладений
13 грудня 2017 15:42
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2017 12:56
002.jpg зміни до договору
29 листопада 2017 12:55
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2017 12:52
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 12:52
001.jpg зміни до договору
29 листопада 2017 12:51
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 16:35
договір тепло.pdf укладений
16 січня 2017 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5075/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5075/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5075/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5075/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5075/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5075/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору
Номер договору про закупівлю: 5075/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5075/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML