Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво ангару для зберігання протиожеледних матеріалів
Очікувана вартість
1 482 531,01 UAH
UA-2016-12-29-000434-c c4adcb21f3bf4ef4be58927560622a89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старка Андрій Богданович

+380666378269 kpmdk@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2016
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія"
Код ЄДРПОУ: 40270150
Місцезнаходження: Україна , вул. Максимовича, 13, м. Івано-Франківськ, 76006
Контактна особа: Старка Андрій Богданович
+380666378269
kpmdk@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво ангару для зберігання протиожеледних матеріалів на вул. Максимовича, 13 у м. Івано-Франківськ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво ангару для зберігання протиожеледних матеріалів на вул. Максимовича, 13 у м. Івано-Франківськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76006, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Максимовича, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

29 грудня 2016 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2016 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2016 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Ппиватне підприємство "ГалКомБуд"
#32873210
Переможець 1 482 531,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2016 14:12

Документи

29 грудня 2016 14:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 16:20
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 12:24
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 12:49
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
01 червня 2018 12:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 13:53
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 13:53
Електронний підпис укладений
01 березня 2017 13:33
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
01 березня 2017 13:32
Електронний підпис укладений
29 грудня 2016 14:14
Договір підряду.PDF укладений
29 грудня 2016 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Після перегляду кошторису на виконання робіт сторони дійшли згоди зменшити ціну без зміни кількості (обсягу) та якості виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 27/16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 27/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Після перегляду кошторису на виконання робіт сторони дійшли згоди зменшити ціну без зміни кількості (обсягу) та якості виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 27/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору.
Номер договору про закупівлю: 27/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору.
Номер договору про закупівлю: 27/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору до обсягу фактично виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 27/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2016 — 31 серпня 2018
Сума оплати за договором: 1 095 423,60
UAH з ПДВ