Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого постачання гарячої води
Очікувана вартість
46 147,42 UAH
UA-2016-12-28-001251-b 15536d64d26c4013aa650d329f9a3de0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хозяинова Екатерина Александровна

380629334108 centr3.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885283
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 80
Контактна особа: Хозяинова Екатерина Александровна
380629334108
centr3.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
згідно з п.2 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2016 15:15
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

постачання гарячої води – 517, 00 м3(комунальний заклад – 500,00 м3, орендарі – 17,00 м3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
517 метри кубічні
Послуги з постачання гарячої води – 517, 00 м3 (комунальний заклад – 500,00 м3, орендарі – 17,00 м3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, за адресою замовника: Донецька обл., м. Маріуполь, пр. Миру, 80, 87500; Донецька область, м. Маріуполь, Приморський район, вул. Лавицького, буд. 15, 87525
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09321000-5 — Вода гаряча
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

28 грудня 2016 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2016 14:46
скан обгрунтування.doc
28 грудня 2016 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2016 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2016 14:46
скан обгрунтування.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольтепломережа"
#33760279
Переможець 46 147,42
UAH з ПДВ
28 грудня 2016 15:15

Документи

28 грудня 2016 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2016 15:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольтепломережа"
#33760279
46 147,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2016 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2017 10:08
ДУ 4.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 10:08
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 09:08
скан ДУ 3.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 09:07
Електронний підпис укладений
26 січня 2017 15:18
скан ДУ.pdf зміни до договору
26 січня 2017 15:16
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 17:13
скан договора.doc укладений
03 січня 2017 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифа з 13.01.2017р.- 77.00 грн за 1 куб.м (з ПДВ), що повлекло зменшення суми договору на 5 989,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 773/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 773/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договру на 5 572,00 грн. Зменшення кількості постачання гарячої води для потреб комунального закладу, яка становить - 428,00 куб.м/рік
Номер договору про закупівлю: 773/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 773/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 21 104,58 грн
Номер договору про закупівлю: 773/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 773/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 8 779,49
UAH