Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
11 404 422,75 UAH
UA-2016-12-28-000593-b 50bd368f1fe54e198ad32a135318d09b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Удод

+380574251754 tender1.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Удод
+380574251754
tender1.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Єдиним надавачем послуг з постачання пари та гарячої води у місті Куп’янську та районі є Харківське обласне комунальне підприємство «Дирекція розвитку інфраструктури території». Це підприємство має Ліцензію на виробництво теплової енергії та займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання теплової енергії у даному регіоні. Інформація про підприємство включено Антимонопольним комітетом України до Зведеного переліку суб'єктів природних монополій, розміщенному на офіційному веб - сайті (http://www.amc.gov.ua) (станом на 12.12.2016).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2016 11:48
Оскарження наміру укласти договір: 03 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6405 гігакалорія
Постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, заклади, підпорядковані відділу освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

28 грудня 2016 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Харківське обласне комунальне підприємство "Дирекція розвитку інфраструктури території"
#03361721
Переможець 11 404 422,75
UAH з ПДВ
28 грудня 2016 11:48

Документи

28 грудня 2016 11:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2016 11:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Харківське обласне комунальне підприємство "Дирекція розвитку інфраструктури території"
#03361721
11 404 422,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2016 11:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2017 13:13
Додаткова угода 7.pdf укладений
22 вересня 2017 13:11
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2017 12:01
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
22 вересня 2017 11:59
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2017 11:31
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
23 лютого 2017 11:30
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2017 18:47
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
25 січня 2017 18:46
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2017 18:39
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
25 січня 2017 18:38
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2017 18:31
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
25 січня 2017 18:31
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2017 13:02
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 січня 2017 09:02
Електронний підпис укладений
18 січня 2017 18:24
Договір.pdf укладений
18 січня 2017 18:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору - п.3.1. Договору: Ціна Договору становить 7734569,00 грн. п.1.4. Додатку 1а - всього 4343,92126 Гкал
Номер договору про закупівлю: 6Т/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6Т/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.1.1,п.3.3., п.1 Додатку1а у звязкузі змінами
Номер договору про закупівлю: 6Т/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6Т/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна регульованих цін (тарифів), які застосовуються в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 6Т/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6Т/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1,п.1.4 Додатку1а
Номер договору про закупівлю: 6Т/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6Т/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення розділу "Порядок здійснення оплати" пунктом 4.11.
Номер договору про закупівлю: 6Т/12
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1. Договору. Сума Договору становить 3371871,29 грн.
Номер договору про закупівлю: 6Т/12
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору № 6Т/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 371 871,29
UAH з ПДВ