Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з теплопостачання
Очікувана вартість
1 026 956,00 UAH
UA-2016-12-27-001954-b a8acc4dde20e46f9895714a334ba5056
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана Владимировна Евстратова

+380504527474 nrc12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр № 12" ДОР""
Код ЄДРПОУ: 20199239
Місцезнаходження: 49021, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Саранська, 6
Контактна особа: Светлана Владимировна Евстратова
+380504527474
nrc12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлю необхідно здійснювати у порядку та за процедурами, передбаченими Законом.
У рішенні Дніпропетровської обласної ради від 27.12.2013 № 517-23/VI «Про деякі питання управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області» зазначено, що єдиним виконавцем послуг з централізованого опалення й гарячого водопостачання для бюджетних закладів та госпрозрахункових підприємств визначено ДП «Східтеплоенерго» КП «Дніпротеплоенерго» ДОР».
Магістральні та місцеві теплові мережі ДП «Східтеплоенерго» КП «Дніпротеплоенерго» ДОР» під’єднані до відповідних систем КЗО «Навчально-реабілітаційний центр №12» ДОР за адресою: вул. Саранська, 6, м. Дніпро, 49021.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом було вирішено обрати переговорну процедуру на закупівлю послуг теплопостачання відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону – відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі» вiд 25.12.2015 № 922-VІIІ;
- Закон України «Про теплопостачання» вiд 02.06.2005 № 2633-ІV;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води та водовідведення»;
- рішення Дніпропетровської обласної ради від 27.12.2013 № 517-23/VI «Про деякі питання управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області»;
- правові та установчі документи ДП «Східтеплоенерго» КП «Дніпротеплоенерго» ДОР».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2016 17:33
Оскарження наміру укласти договір: 02 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Саранська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  30 вересня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

27 грудня 2016 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2016 17:02
ППЗ.docx
27 грудня 2016 17:02
Повідомлення про намір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Східтеплоенерго" комунального підприємства "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#38835139
Переможець 1 026 954,34
UAH з ПДВ
27 грудня 2016 17:33

Документи

27 грудня 2016 17:33
Електронний підпис
27 грудня 2016 17:33
ППЗ.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2016 17:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Східтеплоенерго" комунального підприємства "Дніпротеплоенерго" Дніпропетровської обласної ради"
#38835139
1 026 954,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2016 17:33
Електронний підпис
27 грудня 2016 17:33
ППЗ.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2017 16:30
Звіт про вик. договору.doc укладений
26 жовтня 2017 16:24
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2017 15:24
Тепло №4.FR12.pdf зміни до договору
26 жовтня 2017 11:44
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2017 12:04
Дод угоди по теплу.FR12.pdf зміни до договору
20 жовтня 2017 19:50
Електронний підпис укладений
10 січня 2017 17:04
договор тепло.pdf укладений
10 січня 2017 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 17.10.2017 було укладено дві додаткові угоди : 1. Зміна регульованих тарифів. 2.Зменьшення обсягу та ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 25.10.17р. укладена додаткова угода про зменьшення обсягу та суми договору.
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 30 вересня 2017
Сума оплати за договором: 700 084,98
UAH з ПДВ