Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 90400000-1 Послуги у сфері водовідведення
Очікувана вартість
227 000,00 UAH
UA-2016-12-27-000683-b 5f372f26153c43e3bec599cb5374183c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анна Пашкевич

+380352267089
+380352267089
tender@todl.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02001305
Вебсайт: http://todl.com.ua
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Сахарова, 2
Контактна особа: Анна Пашкевич
+380352267089,+380352267089
tender@todl.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Для забезпечення безперебійної роботи Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні в 2017 році, необхідно провести переговорну процедуру закупівлі. За висновком антимонопольного комітету України КП "Тернопільводоканал" є єдиним підприємством з надання послуг у сфері водовідведення на території м.Тернополя. Неукладання або несвоєчасне укладання договору з КП "Тернопільводоканал" на закупівлю послуги у сфері водовідведення призведе до припинення їх подачі. Це стане причиною виникнення надзвичайних ситуацій та невиконання санітарних правил й норм, а також до неможливості здійснювати будь-яку діяльність, що поставить під загрозу здоров'я та життя хворих, медичного та обслуговуючого персоналу. На підставі вищезазначеного Тернопільській обласній дитячій клінічній лікарні необхідно укласти договір з КП "Тернопільводоканал", на закупівлю послуги у сфері водовідведення в кількості : 36 589 м3 на 2017 рік. «Зведений перелік суб’єктів природних монополій» до якого включено КП "Тернопільводоканал", яке здійснює діяльність на ринку постачання послуги у сфері водовідведення, розміщене на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України під № 142 станом на 12.12.2016р.
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 35 Закону України "Про здійснення публічних закупівель" за відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 грудня 2016 20:49
Оскарження наміру укласти договір: 07 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг закупівлі послуг у сфері водовідведення на 2017 рік становить - 36589м3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36589 метры кубические
Послуги у сфері водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, Ак. Сахарова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Тендерна документація

27 грудня 2016 12:18
Договір водовідведення.pdf
27 грудня 2016 12:18
протокол 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Тернопільводоканал"
#03353845
Переможець 226 998,15
UAH з ПДВ
27 грудня 2016 20:49

Документи

27 грудня 2016 20:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2016 20:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Тернопільводоканал"
#03353845
226 998,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2016 20:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2018 11:11
протокол звіту водовідведення.pdf укладений
23 лютого 2018 11:10
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2018 11:09
дод угода.pdf зміни до договору
23 лютого 2018 11:09
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 11:09
Водовідведення.pdf зміни до договору
02 січня 2018 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:51
Вода 511-2.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:51
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 16:28
Вода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 16:27
Електронний підпис укладений
11 січня 2017 15:44
Договір Водовідведення.pdf укладений
11 січня 2017 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно протоколу засідання 22.12/3 від 22.12.2017 року
Номер договору про закупівлю: 511/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 511/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, згідно протоколу засідання тендерного комітету № 29.12/1 від 29.12.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 511/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 511/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, згідно протоколу засідання № 29.12/1 від 29.12.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 511/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 511/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника,згідно протоколу засідання тендерного комітету № 22.02/2 від 22.02.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 511/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 511/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 252 667,35
UAH з ПДВ