Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 016-2010 - 86.90.1: Послуги у сфері охорони здоров’я, інші ДК 021:2015 - 85100000-0: Послуги у сфері охорони здоров’я
Очікувана вартість
3 685 633,73 UAH
UA-2016-12-26-000786-b feb61e0f1c3a46079fc69fd28be5d5d1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5""
Код ЄДРПОУ: 37899694
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вул.Братів Трофімових 111
Контактна особа: Марина
+38056-378-49-49,+38099-07-99-187
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 29.11.2016 р. №31/4-4385.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 08.12.2016 р. №7/10 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради.
4. Завірена копія довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
5. Завірена копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців серія АБ №709612.
6. Завірена копія довідки про взяття на облік платника податків №18 від 28.01.2009 р.
7. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради серія АЕ №571775 від 11.12.2014 р.
8. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Департаменту охорони здоров’я населення №459 від 21.12.2016 року до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту.
9. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами узгодженими за наказом Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради №459 від 21.12.2016 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2016 13:05
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Велика Діївська, 111 (Братів Трофімових, 111)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85100000-0 — Послуги у сфері охорони здоров’я
ДК 016:2010: 86.90.1 — Послуги у сфері охорони здоров’я, інші

Тендерна документація

26 грудня 2016 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2016 13:55
протокол26 від 26.12.16.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради
#01995663
Переможець 3 685 633,73
UAH
30 грудня 2016 13:05

Документи

30 грудня 2016 13:05
Електронний підпис
30 грудня 2016 13:04
протокол 37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2016 13:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпропетровської міської ради
#01995663
3 685 633,73
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2016 13:05
Електронний підпис
30 грудня 2016 13:04
протокол 37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2017 15:40
ЗВІТ-договор.doc укладений
06 червня 2017 15:39
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2017 11:27
Угода про розірвання договору санітарного транспорту.pdf зміни до договору
13 травня 2017 11:26
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2017 09:47
Допсоглашение №3 Автопідприємство.pdf зміни до договору
07 квітня 2017 09:46
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2017 14:00
Допугода Автопідприємство.pdf зміни до договору
13 лютого 2017 14:00
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 10:16
КП Автопідприємство санітарного транспорту ДМР.pdf укладений
12 січня 2017 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3 від 12.01.2017 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3 від 12.01.2017 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення тарифів на обслуговування автотранспортом
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 949 000,00
UAH