Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання дитячих рюкзаків на новорічне свято для закладів освіти району
Очікувана вартість
30 643,20 UAH
UA-2016-12-23-002259-b 86be246035df458c9112fd61edecc7ae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Холодняк Наталія Валентинівна

+380937030515 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2016
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Холодняк Наталія Валентинівна
+380937030515
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 шт
дитячий рюкзак "Мишка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки
ДК 016:2010: 15.12.1 — Вироби дорожні, шорно-сідельні та упряж і подібні вироби; вироби шкіряні інші

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 30 643,20
UAH з ПДВ
23 грудня 2016 21:18

Документи

23 грудня 2016 21:18
Електронний підпис
23 грудня 2016 21:17
протокол рюкзак.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2017 16:28
Доп угода 2.pdf зміни до договору
03 березня 2017 15:28
Електронний підпис укладений
23 грудня 2016 21:26
рюкзак.pdf укладений
23 грудня 2016 21:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з продовженням строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо оплати
Номер договору про закупівлю: 406
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML