Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35.30.1 Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (09320000-8 Пара, гаряча вода та повязана продукція)
Очікувана вартість
1 038 493,71 UAH
UA-2016-12-22-000453-b 64bce19b9d414c519b037be7a59fefc3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Инна Мартинюк

+380432595300 zsh13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №13 ВМР
Код ЄДРПОУ: 26176386
Місцезнаходження: 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінница, вул. Максима Шимка,1
Контактна особа: Инна Мартинюк
+380432595300
zsh13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Теплова мережа закладу підключена до загальної мережі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго».Отже, ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забезпечувати заклад теплопостачанням з іншими організаціями теплопостачання. Дані послуги на території знаходження замовника можуть бути надані лише певним постачальником – КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго». Інша альтернатива відсутня. Не укладання договору на закупівлю послуг з постачання пари та гарячої води призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Це ставить під загрозу організацію процесу навчання у закладі та здоров’є та життя відвідувачів.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України “Про природні монополії” зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України.
Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http:/www.amc.gov.ua)
Ураховуючи те, що Комунальне підприємство «Вінницяміськтеплоенерго” входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку послуг з постачання теплоенергії в м. Вінниці, закупівля теплоенергії здійснюється у зазначеного підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2016 10:22
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
615 Гигакалория
35.30.1 Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (09320000-8 Пара, гаряча вода та повязана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, Вінниця, Максима Шимка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

22 грудня 2016 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2016 10:19
проект договору ВМТЕ.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго”
#33126849
Переможець 1 038 493,71
UAH з ПДВ
22 грудня 2016 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2016 10:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго”
#33126849
1 038 493,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:12
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 16:20
13.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 16:20
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2017 15:25
ЗШ 13.pdf зміни до договору
08 лютого 2017 15:21
Електронний підпис укладений
06 січня 2017 13:08
ЗШ 13.pdf укладений
06 січня 2017 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифів
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 950
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 9967,08 горн.
Номер договору про закупівлю: 950
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 028 759,36
UAH з ПДВ