Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання в оренду сценічного обладнання ((КЕКВ-2282, ДК: 016-2010; 77.39.1 – послуги щодо оренди та лізингу інших машин, устаткування та майна, н.в.і.у.) (ДК 021:2015; 98390000-3 – інші послуги)) для проведення святкових заходів до відкриття головної ялинки на майдані Свободи в рамках «Комплексної міської програми розвитку культури в місті Харкові на 2011-2016 роки»
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2016-12-20-002846-b 5c9a288880b145dfb1db190ac2f31323
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мещерякова Яна Вячеславівна

380577121995 ok11okt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2016
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури по Жовтневому району Департаменту культури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37460298
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Полтавський шлях, 11
Контактна особа: Мещерякова Яна Вячеславівна
380577121995
ok11okt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

надання в оренду сценічного обладнання ((КЕКВ-2282, ДК: 016-2010; 77.39.1 – послуги щодо оренди та лізингу інших машин, устаткування та майна, н.в.і.у.) (ДК 021:2015; 98390000-3 – інші послуги)) для проведення святкових заходів до відкриття головної ялинки на майдані Свободи в рамках «Комплексної міської програми розвитку культури в місті Харкові на 2011-2016 роки»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
надання в оренду сценічного обладнання ((КЕКВ-2282, ДК: 016-2010; 77.39.1 – послуги щодо оренди та лізингу інших машин, устаткування та майна, н.в.і.у.) (ДК 021:2015; 98390000-3 – інші послуги)) для проведення святкових заходів до відкриття головної ялинки на майдані Свободи в рамках «Комплексної міської програми розвитку культури в місті Харкові на 2011-2016 роки»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Полтавський шлях, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2016  —  20 грудня 2016
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги
ДК 016:2010: 77.39.1 — "Послуги щодо оренди та лізингу інших машин, устатковання та майна, н.в.і.у."

Тендерна документація

20 грудня 2016 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2016 18:53
Изображение 3 004.jpg
20 грудня 2016 18:53
Изображение 3 003.jpg
20 грудня 2016 18:52
Изображение 3 002.jpg
20 грудня 2016 18:52
Изображение 3 001.jpg
20 грудня 2016 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2016 19:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2016 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2016 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2016 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2016 18:53
Изображение 3 004.jpg
20 грудня 2016 18:53
Изображение 3 003.jpg
20 грудня 2016 18:52
Изображение 3 002.jpg
20 грудня 2016 18:52
Изображение 3 001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа - підприємець Костенко Сергій Юхимович
#2233400093
Переможець 70 000,00
UAH
20 грудня 2016 19:17

Документи

20 грудня 2016 19:07
Електронний підпис
20 грудня 2016 19:03
Изображение 3 003.jpg
20 грудня 2016 19:02
Изображение 3 002.jpg
20 грудня 2016 19:01
Изображение 3 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 15:36
Електронний підпис укладений
20 грудня 2016 19:27
Изображение 3 004.jpg укладений
20 грудня 2016 19:27
Изображение 3 003.jpg укладений
20 грудня 2016 19:27
Изображение 3 002.jpg укладений
20 грудня 2016 19:27
Изображение 3 001.jpg укладений
20 грудня 2016 19:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 70 000,00
UAH