Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Цифрова рентгенівська діагностична система на два робочих місця
Digital Radiography System
Digital Radiography System
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2016-12-20-000202-a ● 1f2ec28b141f4de2a680930bf85c277f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Миколаївська КЦРЛ |
Код ЄДРПОУ: | 20764294 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська область обл., Миколаїв, вул. Возз'єднання 9 |
Контактна особа: |
Одноріг Роман Іванович +380324151460 mukolajiv_kcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Mukolaiv Municupal Central Regional Hospital |
National ID: | 20764294 |
Contact point: |
Odnorig Roman Ivanovich +380324151460 mukolajiv_kcrl@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2016 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2017 11:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2017 11:22 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 20 грудня 2016 11:17 |
Enquiries until: | 10 січня 2017 11:22 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2017 11:22 |
Information
Estimated total value: | 4 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Цифрова рентгенівська діагностична система на два робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81600, Україна, Львівська область, м. Миколаїв, вул. Возз'єднання, 9
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання
ДК 016:2010: 26.60.1 — Устатковання радіологічне, електромедичне та електротерапевтичне устатковання
Digital Radiography System
CPV: 33100000-1
Період постачання:
з 10 лютого 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2016 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2016 15:35 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx | |
30 грудня 2016 15:35 |
Медико-технічні вимоги.docx | |
30 грудня 2016 15:35 |
Тендерна документація.docx | |
20 грудня 2016 11:17 |
Проект договору.docx |
30 грудня 2016 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 грудня 2016 15:35 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx
|
||||
30 грудня 2016 15:35 |
Медико-технічні вимоги.docx
|
||||
30 грудня 2016 15:35 |
Тендерна документація.docx
|
||||
20 грудня 2016 11:17 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни в проект договору
Дата подання: 05 січня 2017 16:42
Дата відповіді: 11 січня 2017 16:23
Просимо вас внести зміни в проект договору, а саме в пункт IV(порядок здійснення оплати), можливість попередньої оплати, відповідно до п.1 ст.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями. Дякуємо.
Відповідь: На Ваше звернення від 05.01.2017 р. повідомляємо наступне:
Рішенням тендерного комітету від 20.12.2016 р. було затверджено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерну документацію у Додатку 5 якої зазначено, що оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату на строк не більше трьох місяців у разі закупівлі медичного обладнання та санітарних автотранспортних засобів для забезпечення закладів охорони здоров’я згідно з державними програмами і заходами програмного характеру. Тобто, Замовники торгів мають право, а не обов’язок передбачити у Тендерній документації саме такий порядок здійснення оплати. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення не вносити зміни до пункту IV (Порядок здійснення оплати) Додатку 5 документації.
Рішенням тендерного комітету від 20.12.2016 р. було затверджено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерну документацію у Додатку 5 якої зазначено, що оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату на строк не більше трьох місяців у разі закупівлі медичного обладнання та санітарних автотранспортних засобів для забезпечення закладів охорони здоров’я згідно з державними програмами і заходами програмного характеру. Тобто, Замовники торгів мають право, а не обов’язок передбачити у Тендерній документації саме такий порядок здійснення оплати. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення не вносити зміни до пункту IV (Порядок здійснення оплати) Додатку 5 документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 31 січня 2017
Найменування: | Миколаївська КЦРЛ |
Код ЄДРПОУ: | 20764294 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна, Львівська область обл., Миколаїв, вул. Возз'єднання 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
31 січня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій