Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
Steam and hot water; the supply of steam and hot water
Очікувана вартість
3 958 400,00 UAH
UA-2016-12-16-000447-a 6c45be19060a410c9f5b430aea3e53fd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пивовар Ігор Никифорович

+380384052713 shecrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ Шепетівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004812
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька область обл., Шепетівка, вулиця Валі Котика, 85
Контактна особа: Пивовар Ігор Никифорович
+380384052713
shecrl@meta.ua
Додаткові контактні особи: Бадовський Анатолій Володимирович
+380679122480
shecrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: PI Shepetivska Tsentralna Rayonna Likarnya
National ID: 02004812
Contact point: Pyvovar Ihor Nykyforovych
+380384052713
shecrl@meta.ua
Additional contacts: Badovskiy Anatoliy Volodymyrovych
+380679122480
shecrl@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 грудня 2016 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2017 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2017 13:30
Очікувана вартість: 3 958 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 792,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39584 UAH
Publication date: 16 грудня 2016 13:25
Enquiries until: 10 січня 2017 13:30
Complaints submission until: до 16 січня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2017 13:30

Information

Estimated total value: 3 958 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 792 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 Гкал
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, місто Шепетівка, вул. В.Котика, 85
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води

Steam and hot water; the supply of steam and hot water
CPV: 09320000-8
Період постачання: з 01 лютого 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2016 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2016 13:26
Додаток 2 проект Договір.docx
16 грудня 2016 13:26
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання по тендерній документації
Дата подання: 19 грудня 2016 14:39
Дата відповіді: 21 грудня 2016 14:29
Чи потрібно для учасника даних торгів мати ліцензій на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії? Відповідь обгрунтуйте відповідно до чинного законодавства.
Відповідь: Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», визначено, що виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом відносяться до переліків видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню (пункт 29 частини 1 статті 7).
Разом з тим, спеціальним законом у сфері теплопостачання, який регулює відносини, пов'язані з виробництвом, транспортуванням, постачанням та використанням теплової енергії, а саме Законом України "Про теплопостачання" від 02.06.2005 № 2633-IV не передбачена можливість провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом. Водночас, міститься норма, яка визначає, що господарська діяльність з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії підлягає ліцензуванню в порядку, встановленому законом (стаття 23).
Таким чином, провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії здійснюється суб'єктом господарювання відповідно до ліцензій, отриманих на кожний із зазначених видів господарської діяльності.
Однак, Законом України "Про публічні закупівлі", яким керуються Замовники під час здійснення закупівель для забезпечення потреб держави або територіальної громади, визначено, що предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються ним у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Предмет закупівлі торгів (оголошення UA-2016-12-16-000447-a) ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (Steam and hot water; the supply of steam and hot water).
Відтак, оскільки предметом закупівлі є послуги з теплопостачання, то Учасник-переможець торгів, згідно частини 2 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" повинен лише під час укладення договору надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг постановила, що останні є обов’язковими для суб’єктів господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які провадять (мають намір провадити) діяльність з постачання теплової енергії. При цьому, розділами 1,2 визначила умови за яких здійснюється провадження такої діяльності та випадки, за яких Комісією здійснюється ліцензування.
З наведеного слідує, по-перше, що ліцензування господарської діяльності з постачання теплової енергії не в усіх випадках провадиться Комісією, по- друге проводиться градація між суб’єктами господарювання, яким ліцензію видає Комісія, на тих, які уже провадять відповідну діяльність, та тих, які мають намір щодо такої.
Більш того, згідно вказаних Ліцензійних умов теплопостачальна організація не завжди є теплогенеруючою організацією. Відтак, діяльність з виробництва та постачання теплової енергії підлягає ліцензуванню за умови переходу права власності на теплову енергію від теплогенеруючої організації до іншого суб'єкта господарювання на підставі відповідного правочину.
Водночас, Законом України «Про теплопостачання» встановлено, що теплогенеруюча організація - це суб'єкт господарської діяльності, який має у своїй власності або користуванні теплогенеруюче обладнання та виробляє теплову енергію. З чого прослідковується, що теплогенеруюча організація може виробляти теплову енергію як власним теплогенеруючим обладнанням, так і залученим на відповідному правовому титулі.
Між тим, Умовами та правилами (ліцензійними умовами) провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії передбачено, що провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії можливо при наявності джерел теплової енергії (теплоелектроцентралі, ТЕС, АЕС, когенераційні установки, установки з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії) у власності або користуванні ліцензіата. При цьому, Ліцензіат має право постачати вироблену теплову енергію безпосередньо споживачу згідно з договором.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», з поміж інших, визначено принцип здійснення закупівель недискримінація учасників, що означає, що закупівельна діяльність повинна здійснюватися за заздалегідь оголошеними правилами і критеріями, забезпечувати рівні можливості для всіх постачальників, які беруть участь у торгах, незалежно від їх статусу та належності. При цьому, забезпечення цього принципу спрямовано на недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів.
З урахуванням того, що відкриті торги є конкурентною процедурою, керуючись статтею 16, п. 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник у тендерній документації установив кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, які дають можливість брати участь у торгах суб'єктам господарської діяльності з постачання споживачам теплової енергії. Водночас, передбачив перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям установленим Замовником, якщо учасник (постачальник), не є теплогенеруючою та/або теплотранспортуючою організацією.
Відповідно, даючи відповідь на питання: «Чи потрібно для учасника даних торгів мати ліцензій на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії?» слід виходити з того, чи здійснює учасник, окрім діяльності з постачання теплової енергії, діяльність з її виробництва, транспортування.
Law of Ukraine "On licensing of economic activities", stipulates that the production of thermal energy, heat transportation through main and local (distribution) heat networks and heat supply, in addition to production, transportation and supply of heat energy at unregulated rates refer to the list of economic activities subject to licensing (p. 29 of part 1 of Article 7).
However, a special law in the field of heating, which regulates relations associated with the production, transportation, supply and use of heat, such as the Law of Ukraine "On Heat Supply" 02.06.2005 № 2633-IV does not provide an opportunity for economic activity production, transportation and supply of heat energy at unregulated rates. At the same time, contained the rule which stipulates that economic activity is the production, transportation, supply of heat to be licensed in the manner prescribed by law (Article 23).
Thus, the business of production, transportation and supply of heat carried by the entity under the licenses obtained for each of these types of business.
However, the Law of Ukraine "On public procurement" that guides customers when making purchases to meet the needs of the state or local community, determined that the subject of procurement goods, works or services procured by him in a single procurement procedure for which participants are allowed submit bids.
The subject of procurement bidding offer (UA-2016-12-16-000447-a) DK 021: 2015 09320000-8 - A pair of hot water and associated products DC 016: 2010: 35.30.1 - steam and hot water; the supply of steam and hot water (Steam and hot water; the supply of steam and hot water).
Thus, since the subject of procurement services for heating, the participant winning trades under paragraph 2 of Article 36 of the Law of Ukraine "On public procurement" must only during contract permission or a license for a certain type of business if such authorization or license for such activity provided by law.
Licensing conditions for the business of supplying thermal energy National Commission, which performs state regulation of public utilities decided that the latter are binding entities irrespective of their legal form and ownership, which carry (intend to lead) activities for the supply of thermal energy. In this case, sections 1.2 defined the conditions under which the activities and proceedings of such cases in which the Commission carried licensing.
From this follows, first, that the licensing of the supply of thermal energy not in all cases, the Commission shall, second gradation is made between undertakings which license gives the Commission for those already conducting relevant activities and those intending on this.
Moreover, according to these License Conditions Heat supply organization is not always heat-generating organization. Thus, the activities of production and supply of thermal energy to be licensed under terms of transfer of ownership of the heat from the heat-generating organization to another entity on the basis of the relevant transaction.
However, the Law of Ukraine "On Heat Supply" found that the heat-generating organization - a business entity that has in its possession or use of generating equipment and produces heat. What is evident that the heat-generating organization can produce heat as their own heat generating equipment, and involved in the relevant legal title.
Meanwhile, conditions and rules (license terms) the business of heat production in thermal power plants, thermal power plants, nuclear power plants, cogeneration plants and installations using non-conventional or renewable energy sources provides that the business of heat production in thermal power plants, thermal power plants, nuclear power plants, cogeneration plants and installations using non-conventional or renewable energy sources is possible with the thermal energy (heat and power, thermal power plants, nuclear power plants, cogeneration plants, installations using non-conventional or renewable energy) owned or used by the licensee. However, Licensee may deliver the generated heat directly to the consumer under the agreement.
Article 3 of the Law of Ukraine "On public procurement", among others, defined the principle of non-discrimination procurement participants, which means that procurement activities must be carried out on a pre-announced rules and criteria ensuring equal.
п.1.2 Додатку 1 тендерної документації
Дата подання: 29 грудня 2016 14:55
Дата відповіді: 04 січня 2017 11:12
яким нормативно-правовим актом передбачено, що доказом виконання аналогічних робіт має бути саме договір про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти?
Відповідь: Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації.

У пункті 1.2 Додатку 1 тендерної документації щодо закупівлі: пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (UA-2016-12-16-000447-a) містяться наступні положення:
«1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору*
1.2.1. Досвід виконання аналогічного договору (одного) підтверджується наданням його копії, з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо повного (часткового) його виконання (копії акту приймання-передачі/копій інших документів, що підтверджують факт надання послуг з теплопостачання протягом 2016 року та оригіналу відгуку від замовника про виконання учасником аналогічного договору. Відгук має бути адресовано замовнику із зазначенням назви тендеру та посиланням на тендерну документацію, датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та містити інформацію про виконання договору в повному обсязі, якщо договір виконано повністю).
----------------
* Під «аналогічним договором» у цій тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо надання послуг теплопостачання за кодом Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016: 2010 – 35.30.1 «Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води»
Таким чином, оскільки вищевказаний пункт тендерної документації не містить жодних посилань щодо необхідності надання доказів виконання аналогічних робіт (предметом закупівлі є послуги та вимагається підтвердження досвіду виконання аналогічного договору) та не передбачає подачі договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, то звернення фізичної/юридичної особи не стосується закупівлі (UA-2016-12-16-000447-a). Відтак у Замовника не виникає обов’язку надавати будь-які роз’яснення щодо нього.
Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель здійснюється Уповноваженого органу на інформаційному ресурсі.

According to Article 23 of the Law of Ukraine "On public procurement" has the right not later than 10 days before the expiry of the tender offer to ask for clarification of tender documentation.


In paragraph 1.2 of Annex 1 of tender documentation for purchase: steam and hot water; the supply of steam and hot water (UA-2016-12-16-000447-a) contains the following provisions:
"1.2. The presence of documented experience in executing similar contracts *


1.2.1. Experience in similar agreement is confirmed by providing a copy, with mandatory provision of supporting documents on the full (partial) execution (copy of the act of acceptance and transfer / copies of other documents confirming the provision of heat for 2016 and the original response from the customer on the implementation of the same party to the contract. Feedback should be addressed to the customer with the name and tender reference to the tender documents, dated no earlier than the date of publication of the announcement of the procurement procedure and include information on the performance of the contract in full if the contract is fulfilled in full).







* By "similar contract" in the tender documentation refers participant performance contract for the provision of heat source for the State classification of goods and services DK 016: 2010 - 35.30.1 "Pair and hot water; the supply of steam and hot water "



Therefore, the above paragraph of tender documents do not contain any references to give evidence in similar works (the subject of procurement is the services and it is required to confirm experience in executing similar agreement) and does not include supply contract for the procurement of goods, works and services for state funds, the appeal does not apply to purchases (UA-2016-12-16-000447-a). Thus the Customer have no obligation to provide any clarification on it.


However, please note that according to Article 8 of the Law of Ukraine "On public procurement" provide free recommendatory consultations on purchases is carried out on Authorized Agency information resource.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2016-12-16-000447-a6c45be19060a410c9f5b430aea3e53fd
Найменування: КЗ Шепетівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004812
Місцезнаходження: 30400, Україна, Хмельницька область обл., Шепетівка, вулиця Валі Котика, 85
Учасник Документи Рішення
ПП "ФОРВАРД ВВ" Документи
Очікується рішення

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФОРВАРД ВВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2017 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФОРВАРД ВВ" 3 811 200,00
UAH з ПДВ
3 811 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФОРВАРД ВВ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій