Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сталь кутова
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2016-12-15-001699-b 604095d76b4b4949a3ce6d2fbff866b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Бобровський

+380675213412
+380522358247
prozorotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, б-р Студентський, 15
Контактна особа: Андрій Бобровський
+380675213412,+380522358247
prozorotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2016 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2017 16:00
Початок аукціону: 13 січня 2017 11:48
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 тони
Сталь кутова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Аджамська, 9, центральний склад ПАТ "Кіровоградобленерго"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 січня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
ДК 016:2010: 24.31.1 — Бруски та суцільні холодноволочильні профілі, з нелегованої сталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Длина продукции
Дата подання: 20 грудня 2016 13:45
Дата відповіді: 21 грудня 2016 14:48
Добрый день. Прошу указать мерность продукции. Допускается поставка продукции НДЛ?
Відповідь: Вся продукція повинна бути МІРНОЇ довжини. Постачання продукції НДЛ не допускається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2017 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Альянс-Маркет" 1 363 139,70
UAH з ПДВ
1 346 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕХНОКОМПЛЕКТСЕРВІС 1 402 443,75
UAH з ПДВ
1 351 737,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2017 16:43
Електронний підпис
20 січня 2017 16:37
Електронний підпис
12 січня 2017 12:42
Електронний підпис
11 січня 2017 17:20
Електронний підпис
11 січня 2017 17:17
Електронний підпис
11 січня 2017 17:14
Електронний підпис
11 січня 2017 17:13
7.pdf
11 січня 2017 17:13
6.pdf
11 січня 2017 17:13
5.1.pdf
11 січня 2017 17:12
4.8. Виписка з ЄДР ст.2.pdf
11 січня 2017 17:12
4.5. Статут.pdf
11 січня 2017 17:12
4.4.pdf
11 січня 2017 17:12
4.3.pdf
11 січня 2017 17:12
4.1.pdf
11 січня 2017 17:12
3.1.pdf
11 січня 2017 17:12
3.1.1.pdf
11 січня 2017 17:12
2.5.pdf
11 січня 2017 17:12
2.3.pdf
11 січня 2017 17:12
2.2.pdf
11 січня 2017 17:12
2.1.pdf
11 січня 2017 17:12
2,4.pdf
11 січня 2017 17:12
1.pdf
11 січня 2017 17:12
1.1.pdf
11 січня 2017 16:42
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

12 січня 2017 14:10
Електронний підпис
12 січня 2017 14:08
Уголок 100х100х8.PDF
12 січня 2017 14:08
Уголок 75х75х6.PDF
12 січня 2017 14:08
Уголок 50х50х4.PDF
12 січня 2017 14:08
Уголок 40х40х4.PDF
12 січня 2017 14:08
Уголок 25х25х3.PDF
12 січня 2017 14:08
Круг д24 ст.3.PDF
12 січня 2017 14:08
круг 10.pdf
12 січня 2017 14:08
Квадрат 16х16.PDF
12 січня 2017 14:08
Квадрат 10х10.PDF
12 січня 2017 14:08
Катанка д6,5мм.PDF
12 січня 2017 14:08
Арматура д20 Мера.PDF
12 січня 2017 14:08
Арматура д14 Мера.PDF
12 січня 2017 14:08
Арматура д8 Мера.PDF
12 січня 2017 14:08
Рішення засновника.pdf
12 січня 2017 14:08
Св-во платника ПДВ.pdf
12 січня 2017 14:07
довіреність .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Альянс-Маркет"

ПП ТЕХНОКОМПЛЕКТСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Альянс-Маркет"
#31562637
Переможець 1 346 038,00
UAH з ПДВ
18 січня 2017 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2017 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Альянс-Маркет"
#31562637
1 346 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2018 11:06
25 ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ_Сталь кутова.doc укладений
31 березня 2018 11:06
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2018 15:45
106_04_Скан-копія додаткової угоди до договору 154_04 від 07.02.17р..PDF зміни до договору
01 лютого 2018 15:45
106_04_31.01.18 Повідомлення про внесення змін до договору_154_04 від 07.02.2017р..doc зміни до договору
01 лютого 2018 15:45
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2017 11:45
Скан-копія додаткової угоди_1186_04 від 06.11.17 до_дог.154_04 від 07.02.2017р..PDF зміни до договору
06 листопада 2017 11:45
1186_04_06.11.17 Повідомлення про внесення змін до договору_154_04 від 07.02.2017р..doc зміни до договору
06 листопада 2017 11:45
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2017 09:36
Скан-копія додаткової угоди_1180_04 від 03.11.17 до_дог.154_04 від 07.02.2017р..PDF зміни до договору
03 листопада 2017 09:36
1180_04_03.11.17 Повідомлення про внесення змін до договору_154_04 від 07.02.2017р..doc зміни до договору
03 листопада 2017 09:36
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2017 15:57
Скан-копія додаткової угоди_1169_04 від 02.11.17 до_дог.154_04 від 07.02.2017р..PDF зміни до договору
02 листопада 2017 15:56
1169_04_02.11.17 Повідомлення про внесення змін до договору_154_04 від 07.02.2017р..doc зміни до договору
02 листопада 2017 15:56
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2017 14:27
Скан-копія додаткової угоди_1153_04 від 01.11.17 до_дог.154_04 від 07.02.2017р..PDF зміни до договору
01 листопада 2017 14:26
1153_04_01.11.17 Повідомлення про внесення змін до договору_154_04 від 07.02.2017р..doc зміни до договору
01 листопада 2017 14:26
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2017 13:36
Скан-копія доп.угоди до договору_Сталь кутова.PDF зміни до договору
30 березня 2017 13:36
Повідомлення про внесення змін до договору_Сталь кутова.doc зміни до договору
30 березня 2017 13:36
Електронний підпис укладений
07 лютого 2017 11:03
Скан-копія договору_Сталь кутова.PDF укладений
07 лютого 2017 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 (Специфікація на товар ) до Договору викласти в редакції, яка додається
Номер договору про закупівлю: 154/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 407/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 154/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1153/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 154/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1169/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 154/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1180/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 154/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1186/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 154/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 106/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 228 779,84
UAH з ПДВ