Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
1 291 400,00 UAH
UA-2016-12-13-002175-b f010b01a67024e268acf7a57dbc996c2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Анастасія Юріївна

0564100328 medcentr_4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37862114
Місцезнаходження: 50071, УКРАЇНА , Днiпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Мелешкіна, буд.21
Контактна особа: Федотова Анастасія Юріївна
0564100328
medcentr_4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», ДП "Криворізька теплоцентраль" та КПТМ "Криворіжтепломережа" включені до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Дніпропетровської області на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (перелік розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)). Враховуючи вищезазначені обставини, замовник вирішив обрати переговорну процедуру для закупівлі послуги з централізованого постачання гарячої води, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2016 11:49
Оскарження наміру укласти договір: 22 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Постачання пари та гарячої води

Тендерна документація

17 грудня 2016 20:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Постачання пари та гарячої води
Опис предмету закупівлі:
Постачання пари та гарячої води
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 160 928,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

801 Гкал
Постачання пари та гарячої води
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
ДК 016:2010: 35.30.1 — Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул.Володимира Великого,21
Дата доставки: 03 січня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підпиємство "Криворізька теплоцентраль"
#00130850
Переможець 1 160 928,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2016 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2016 11:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підпиємство "Криворізька теплоцентраль"
#00130850
1 160 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 20:24
Електронний підпис укладений
02 лютого 2017 15:02
ДУ_Кривор теплоцентраль_30.01.17.PDF зміни до договору
02 лютого 2017 15:00
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 14:42
ДП Кривор теплоцентраль_2017.PDF укладений
03 січня 2017 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1337
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 796 826,85
UAH з ПДВ