Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень - 56.29.2 (55510000-8- Послуги їдалень )
Очікувана вартість
460 180,00 UAH
UA-2016-12-13-000394-b 8afdca6dd0fb4bf4bd32fdcdacf9985d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александр Литвинский

+380974385975 mar_shkola34@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа 1-3 ступенів № 34 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031380
Вебсайт: http://my-school34.at.ua
Місцезнаходження: 87513, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Гастелло, 17
Контактна особа: Александр Литвинский
+380974385975
mar_shkola34@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2016 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2016 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2016 11:30
Початок аукціону: 29 грудня 2016 11:58
Очікувана вартість: 460 180,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

меню № 2 - 508 одиниць, меню № 3 - 3175 одиниць, меню № 4 - 41529 одиниць, меню № 5 - 1603 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46815 Единица
меню № 2 - 508 одиниць, меню № 3 - 3175 одиниць, меню № 4 - 41529 одиниць, меню № 5 - 1603 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87513, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Гастелло, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2016 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2016 10:51
Тендерна документацiя 07.12.2016.docx
13 грудня 2016 10:51
Тендерна документацiя 07.12.2016.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 грудня 2016 14:50
Дата відповіді: 13 грудня 2016 19:37
1. Прошу надати роз’яснення, з якого приводу в кваліфікаційних вимогах зазначається у пункті який, згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним, а саме надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років ( 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 р.) 2. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до кваліфікаційних критеріїв до учасників. 3. Просимо надати роз’яснення про питому вагу щодо інших критеріїв відбору окрім ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: перше питання: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно „ Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2016, 2015, 2014, 2013, 2012 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
друге питання: кваліфікаційні вимоги визначаються замовником самостійно згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
трете питання: ціна є основним критерієм відбору і складає 100%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2016 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ" 459 647,12
UAH з ПДВ
459 647,12
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування 460 176,18
UAH з ПДВ
460 176,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2016 12:43
ЗОШ 34.rar

Публічні документи

21 грудня 2016 14:21
Електронний підпис
20 грудня 2016 08:48
Електронний підпис
20 грудня 2016 08:46
Справки.pdf
20 грудня 2016 08:46
Санитарные книжки.pdf
20 грудня 2016 08:46
Сан_СЭС_паспорта.pdf
20 грудня 2016 08:46
паспорт директора.pdf
20 грудня 2016 08:46
Гарантійний лист.pdf
20 грудня 2016 08:45
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
20 грудня 2016 08:45
TDV MKDX - PDV.pdf
20 грудня 2016 08:45
Informaciya TDV MKDX.pdf
20 грудня 2016 08:45
Проект договора.pdf
20 грудня 2016 08:45
Техническое задание 34.pdf
20 грудня 2016 08:45
Пропозиція ОШ№34.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ"

ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 459 647,12
UAH з ПДВ
03 січня 2017 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ"
#01558922
459 647,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2018 12:13
34.jpeg зміни до договору
12 квітня 2018 12:08
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2018 18:12
допугода та повідомлення, харчування 2017.pdf зміни до договору
09 січня 2018 11:54
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2017 20:18
ОШ 34 1.jpg зміни до договору
08 червня 2017 20:17
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2017 11:32
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 11:30
повідомлення про зміни до договору.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 11:05
ош 34 001.jpg зміни до договору
09 лютого 2017 10:40
ош 34.jpg зміни до договору
09 лютого 2017 10:40
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 15:00
Договор.pdf укладений
16 січня 2017 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомлення про зміни. Викласти розділ XIII в новій редакції банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 34/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 34|1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращеня якості договору
Номер договору про закупівлю: 34/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно частини пятої ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 34/1 від 16.01.2017 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі та збільшити суму договору на 88572,30 грн
Номер договору про закупівлю: 34/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 34|1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML