Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень 56.29.2 (55510000-8 - Послуги їдалень)
Очікувана вартість
327 761,00 UAH
UA-2016-12-12-001070-b fe02831c3c324239a28f5a1da8b2d10f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Асланова

+380963684570 mar.scool45@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №45 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031291
Вебсайт: http://scool45.jimdo.com/
Місцезнаходження: 87552, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Войкова, 31-А
Контактна особа: Олена Асланова
+380963684570
mar.scool45@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2016 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2016 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2016 14:30
Початок аукціону: 28 грудня 2016 13:21
Очікувана вартість: 327 761,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

меню 1 – 127 одиниць.,меню 2 – 762 одиниць.,меню 3 – 6731 одиниць.,
меню 4 – 24003 одиниць.,меню 5 – 1116 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32739 Единица
меню 1 – 127 одиниць.,меню 2 – 762 одиниць.,меню 3 – 6731 одиниць., меню 4 – 24003 одиниць.,меню 5 – 1116 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87552, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Січових Стрільців,31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2016 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2016 13:37
Тендерна_документацiя.docx
12 грудня 2016 13:37
Річний план закупівель.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 грудня 2016 14:34
Дата відповіді: 13 грудня 2016 17:53
1. Прошу надати роз’яснення, з якого приводу в кваліфікаційних вимогах зазначається у пункті який, згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним, а саме надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років ( 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 р.) 2. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до кваліфікаційних критеріїв до учасників. 3. Просимо надати роз’яснення про питому вагу щодо інших критеріїв відбору окрім ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше запитання: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно «Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наяність документально підтвердженого досвіду виконання анологічних договорів з організацією харчування навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2016,2015,2014,2013,2012 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
Відповідь на друге питання: кваліфікаційні вимоги визначаються замовником самостійно згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на трете питання: ціна є основним критерієм відбору і складає 100%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2016 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ" 327 388,68
UAH з ПДВ
327 388,68
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування 327 758,48
UAH з ПДВ
327 758,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2016 12:49
зош 45.rar

Публічні документи

21 грудня 2016 14:29
Електронний підпис
20 грудня 2016 08:25
Електронний підпис
20 грудня 2016 08:21
Справки.pdf
20 грудня 2016 08:21
Санитарные книжки.pdf
20 грудня 2016 08:21
Сан_СЭС_паспорта.pdf
20 грудня 2016 08:21
паспорт директора.pdf
20 грудня 2016 08:21
Гарантійний лист.pdf
20 грудня 2016 08:20
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
20 грудня 2016 08:20
TDV MKDX - PDV.pdf
20 грудня 2016 08:20
Informaciya TDV MKDX.pdf
20 грудня 2016 08:20
Проект договора.pdf
20 грудня 2016 08:20
Техническое задание 45.pdf
20 грудня 2016 08:20
Пропозиція ОШ№45.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ"

ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 327 388,68
UAH з ПДВ
03 січня 2017 17:29

Документи

03 січня 2017 17:29
Електронний підпис
03 січня 2017 15:47
протокол № 13 001.jpg
03 січня 2017 15:47
повідомлення 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ПИТАНИЕ"
#01558922
327 388,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2017 17:29
Електронний підпис
03 січня 2017 15:47
протокол № 13 001.jpg
03 січня 2017 15:47
повідомлення 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2018 12:25
45.jpeg зміни до договору
12 квітня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2018 12:58
додаткова угода 2.jpg зміни до договору
09 січня 2018 11:39
повідомлення 2.jpg зміни до договору
09 січня 2018 11:39
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2017 13:55
повідомлення.docx зміни до договору
09 лютого 2017 13:42
Додаткова угода.docx зміни до договору
09 лютого 2017 11:07
повідомлення.docx зміни до договору
09 лютого 2017 11:07
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 16:54
договор питание 45.1.docx укладений
16 січня 2017 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 45/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини п`ятої ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 45/1 від 16.01.2017 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшити суму договору на 59992,05 грн.
Номер договору про закупівлю: 45/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML