Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень - 56.29.2 (55510000-8- Послуги їдалень)
Очікувана вартість
529 565,00 UAH
UA-2016-12-09-001593-b 8d7568ae72ca43aabc24b78da5eb52f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Жертовський

+380983112218 vostok_68@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "КЗ ''Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 68 Маріупольської міської ради Донецької області''"
Код ЄДРПОУ: 23031486
Вебсайт: http://shkola-68.at.ua
Місцезнаходження: 87557, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Олімпійська 199
Контактна особа: Олександр Жертовський
+380983112218
vostok_68@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2016 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 14:32
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 14:32
Початок аукціону: 27 грудня 2016 12:55
Очікувана вартість: 529 565,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Меню №1-508 одиниць, меню №2- 1143 одиниці, меню №3-5461 одиниця, меню №4- 47117одиниць, меню №5-538 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54767 Единица
Меню №1-508 одиниць, меню №2- 1143 одиниці, меню №3-5461 одиниця, меню №4- 47117одиниць, меню №5-538 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Олімпійська, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2016 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 15:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 грудня 2016 14:25
Дата відповіді: 13 грудня 2016 19:58
1. Прошу надати роз’яснення, з якого приводу в кваліфікаційних вимогах зазначається у пункті який, згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним, а саме надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років ( 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 р.) 2. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до кваліфікаційних критеріїв до учасників. 3. Просимо надати роз’яснення про питому вагу щодо інших критеріїв відбору окрім ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: перше питання: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно „ Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2016, 2015, 2014, 2013, 2012 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
друге питання: кваліфікаційні вимоги визначаються замовником самостійно згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
трете питання: ціна є основним критерієм відбору і складає 100%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2016 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" 527 618,59
UAH з ПДВ
527 618,59
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування 529 564,46
UAH з ПДВ
529 564,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2016 09:14
Електронний підпис
24 грудня 2016 08:54
Справки.pdf
24 грудня 2016 08:54
Санитарные книжки.pdf
24 грудня 2016 08:54
Сан_СЭС_паспорта.pdf
24 грудня 2016 08:54
паспорт директора.pdf
24 грудня 2016 08:54
Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2016 08:53
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
24 грудня 2016 08:53
TDV MKDX - PDV.pdf
24 грудня 2016 08:53
Informaciya TDV MKDX.pdf
24 грудня 2016 08:53
Техническое задание 68.pdf
24 грудня 2016 08:53
Проект договора.pdf
24 грудня 2016 08:53
Пропозиция ОШ№68.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"

ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"
#13508295
Переможець 527 618,59
UAH з ПДВ
03 січня 2017 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"
#13508295
527 618,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2018 13:40
68.jpeg зміни до договору
12 квітня 2018 13:21
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2018 18:41
Додаткова угода № 3 -питание-ЗОШ № 68.pdf зміни до договору
09 січня 2018 12:23
Повідомлення про внесення змін до договору-питание-ЗОШ № 68.pdf зміни до договору
09 січня 2018 12:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2017 18:46
ош 68.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 20:56
ош_68.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 20:56
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2017 20:21
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
14 лютого 2017 13:45
Додаткова угода.pdf зміни до договору
13 лютого 2017 16:50
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 15:55
ДОДАТОК №1.pdf укладений
16 січня 2017 15:55
ДОГОВІР.pdf укладений
16 січня 2017 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти розділ ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН у новій редакції. 2. Викласти реквізити сторон у Додатку № 1 «Спеціфікація на виконання послуг з організації харчування до договору № 68/1 від 16.01.2017 р. по КПШХ «Восток» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 68/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 28.02.2018 на підставі ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 68/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 68/1 від 16.01.2017 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 68/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 68/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML