Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

56.29.2 Послуги їдалень (55510000-8 послуги їдалень)
Очікувана вартість
669 210,00 UAH
UA-2016-12-09-001460-b e77956e819f54b1d9766bdef48f3874c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Селіна

+380687798273
+380969330963
school63_ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 63"
Код ЄДРПОУ: 23776039
Місцезнаходження: 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 90а
Контактна особа: Наталія Селіна
+380687798273,+380969330963
school63_ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2016 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 15:00
Початок аукціону: 27 грудня 2016 12:10
Очікувана вартість: 669 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

меню 1 - 635 од., меню 2 - 635 од., меню 3 - 6096 од., меню 4 - 60452 од., меню 5 - 1230 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69048 Единица
меню 1 - 635 од., меню 2 - 635 од., меню 3 - 6096 од., меню 4 - 60452 од., меню 5 - 1230 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2016 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 14:36
Тендерна документація школа 63.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 грудня 2016 14:28
Дата відповіді: 13 грудня 2016 19:52
1. Прошу надати роз’яснення, з якого приводу в кваліфікаційних вимогах зазначається у пункті який, згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним, а саме надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років ( 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 р.) 2. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до кваліфікаційних критеріїв до учасників. 3. Просимо надати роз’яснення про питому вагу щодо інших критеріїв відбору окрім ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: перше питання: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно „ Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2016, 2015, 2014, 2013, 2012 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
друге питання: кваліфікаційні вимоги визначаються замовником самостійно згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
трете питання: ціна є основним критерієм відбору і складає 100%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2016 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування 668 528,69
UAH з ПДВ
668 528,69
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" 669 209,33
UAH з ПДВ
669 209,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2017 12:09
Справка Налоговая.pdf
23 грудня 2016 18:25
Електронний підпис
23 грудня 2016 18:24
Справки.pdf
23 грудня 2016 18:24
Санитарные книжки.pdf
23 грудня 2016 18:24
Сан_СЭС_паспорта.pdf
23 грудня 2016 18:23
паспорт директора.pdf
23 грудня 2016 18:23
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2016 18:23
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
23 грудня 2016 18:23
TDV MKDX - PDV.pdf
23 грудня 2016 18:23
Informaciya TDV MKDX.pdf
23 грудня 2016 18:23
Техническое задание.pdf
23 грудня 2016 18:23
Проект договора ОШ№63.pdf
23 грудня 2016 18:23
Пропозиция ОШ№63.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування
#01558862
Переможець 668 528,69
UAH з ПДВ
03 січня 2017 15:25

Документи

03 січня 2017 15:25
Електронний підпис
03 січня 2017 14:30
протокол 67.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування
#01558862
668 528,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2017 15:25
Електронний підпис
03 січня 2017 14:30
протокол 67.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2018 09:17
63-1 2017.jpg зміни до договору
18 квітня 2018 09:16
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2018 18:40
ДОГОВОР доп 20%.jpeg зміни до договору
09 січня 2018 12:06
ПОВІДОМЛЕННЯ доп 20%.jpeg зміни до договору
09 січня 2018 12:06
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2017 20:01
ОШ 63 1.jpg зміни до договору
08 червня 2017 20:01
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2017 09:41
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 09:04
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 09:04
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 12:59
Договор 63.1.pdf укладений
16 січня 2017 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 63/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращеня якості договору
Номер договору про закупівлю: 63/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 63/1 від 16.01.17 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшити суму договору на . 2. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 4. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання та діє до укладення договору на 2018 рік за результатами застосування процедури відкриті торги.
Номер договору про закупівлю: 63/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 63/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML