Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент гуманітарної політики Дніпропетровська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Самець Олена Володимрівна 380677674083 sameclena@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2016 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2016 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2016 14:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2016 15:28 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2016 15:28 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
«Календарі настінні» (код ДК 016:2010 - 17.23.1 Вироби канцелярські, паперові, код ДК 021:2015 - 22000000 -0- Друкована та супутня продукція), "Календарі настінні з чотирьох частин на пружині. Календарі настінні за індивідуальним замовленням; Календар складається із чотирьох частин з’єднаних між собою пружинами. Скріплення пружиною білого кольору. Календар комплектується курсором; Квартальний календар на три пружини з трьома рекламними полями;; У верхній (першій) частині календарю розміщюється зображення спортивної тематики із гербом міста Дніпро та надписом «Дніпро – спортивна столиця». Верхній інформаційний блок: 297х210мм, картон 300гр / м2, 4 + 0, люверс; 3 календарних блока: 297х140мм, двоколірний друк (2 + 0); Календарна сітка на вибір: сіра або синя; 3 інформаційних поля під блоком 297х50мм 3 підкладки 297х190мм, 4 + 0, картон 300гр / м2 Крейдований папір 90гр / м2; Якість - Premium. Друк продукції проходить в один етап за вимогами замовника. Замовник має право заказати пробний екземпляр за рахунок постачальника."
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2016 13:27 |
ДОДАТОК_7_Довiренiсть кл.doc |
09 грудня 2016 13:27 |
ДОДАТОК_6_Безумовна_згода_на_укладення_договору_кл.doc |
09 грудня 2016 13:27 |
ДОДАТОК_5_Згода_на_використання_персонал_них_даних кл.doc |
09 грудня 2016 13:26 |
Дод 4 ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ кл.doc |
09 грудня 2016 13:26 |
Додаток 3 Проект договору кл.doc |
09 грудня 2016 13:26 |
ДОДАТОК_1_Перелiк_квалiфiкацiонних_документiв_кл.doc |
09 грудня 2016 13:25 |
додаток 2 технічні вимоги Календари.xls |
09 грудня 2016 13:25 |
2_Документацiя_про_закупiвлю_кл.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно п. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Замовник в документації про закупівлю визначив надання тендерної пропозиції та документації Учасниками у вигляді файлів PDF, які на його думку, дають можливість максимально швидко обробляти та аналізувати надану інформацію, так як багатостраничні документи можливо проглядати в одному файлі, а не в декілька, як в файлах формату JPG. Документація про закупівлю була оприлюднена заздалегідь та в період уточнень не викликала запитань у потенційних учасників.
Просимо бути уважними при вивчені документації про закупвлю при підготовці та наданні документів для участі у торгах.
Повідомляємо Вам, що при проведенні допорогових закупівель дії уповноваженої особи департаменту гуманітарної політику визначаються нормами наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" та рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. № 30/9 "Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді".
Згідно п.4.9. Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді" Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною повинен протягом одного наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Вимоги замовника були заздалегідь зазначені в документації про закупівлю, у тому числі вид файлів, в якому надається документація Учасниками для зручності її обробки. Формат файлів PDF дає можливість швидко аналізувати та обробляти інформацію, розміщену на декількох сторінках у одному файлі.
Нагадуємо, що Учасник має можливість задавати питання та отримати відповідь під час періоду уточнень, але цього не зробив. Учасник має можливість викласти у Систему документацію у потрібному форматі протягом наступного робочого дня після аукціону або дискваліфікації попереднього Учасника, але не привів у відповідність надану документацію.
Просимо бути уважними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2016 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МЄГА-МІКС |
11 450,00
UAH з ПДВ
|
8 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОРЕЛ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ" |
11 700,00
UAH з ПДВ
|
8 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТВГ "КУНІЦА" |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЖИ ГРУП" |
25 000,00
UAH з ПДВ
|
25 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЄГА-МІКС #30744406 |
Відхилено |
8 994,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2016 22:20
|
ФОП "ОРЕЛ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ" #2553901074 |
Відхилено |
8 995,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2016 21:18
|
ТОВ ТВГ "КУНІЦА" #19143995 |
Переможець |
24 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2016 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Куница_2 (1).pdf | укладений |
27 грудня 2016 11:25
|
Куница_2.pdf | укладений |
27 грудня 2016 11:25
|