Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень-56.29.2(55510000-8-послуги їдалень)
Очікувана вартість
418 215,00 UAH
UA-2016-12-09-000670-b 06f4debdcc6045cead89d688572cd8ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Єжаковська

+380974034713 maruvk27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольський навчально-виховний комплекс "Гімназія-школа" №27 Маріупольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23031049
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м.Маріуполь, вул.50 років СРСР, 56
Контактна особа: Марина Єжаковська
+380974034713
maruvk27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2016 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 10:20
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 10:20
Початок аукціону: 27 грудня 2016 13:13
Очікувана вартість: 418 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Меню № 2-381одиниць,меню № 3-2032 одиниць,меню № 4-39370 одиниць,меню № 5-1175 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42958 Единица
Меню № 2-381одиниць,меню № 3-2032 одиниць,меню № 4-39370 одиниць,меню № 5-1175 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Троїцька,56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2016 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 11:34
Тендерна документація 07.12.2016.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 грудня 2016 14:12
Дата відповіді: 13 грудня 2016 19:32
1. Прошу надати роз’яснення, з якого приводу в кваліфікаційних вимогах зазначається у пункті який, згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним, а саме надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років ( 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 р.) 2. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до кваліфікаційних критеріїв до учасників. 3. Просимо надати роз’яснення про питому вагу щодо інших критеріїв відбору окрім ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: перше питання: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно „ Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2016, 2015, 2014, 2013, 2012 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
друге питання: кваліфікаційні вимоги визначаються замовником самостійно згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
трете питання: ціна є основним критерієм відбору і складає 100%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2016 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування 417 794,65
UAH з ПДВ
417 794,65
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" 418 214,83
UAH з ПДВ
418 214,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2017 12:10
Справка Налоговая.pdf
23 грудня 2016 18:25
Електронний підпис
23 грудня 2016 18:18
Справки.pdf
23 грудня 2016 18:18
Санитарные книжки.pdf
23 грудня 2016 18:18
Сан_СЭС_паспорта.pdf
23 грудня 2016 18:18
паспорт директора.pdf
23 грудня 2016 18:17
Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2016 18:17
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
23 грудня 2016 18:17
TDV MKDX - PDV.pdf
23 грудня 2016 18:17
Informaciya TDV MKDX.pdf
23 грудня 2016 18:17
Техническое задание.pdf
23 грудня 2016 18:17
Проект договора ОШ№27.pdf
23 грудня 2016 18:17
Пропозиция ОШ№27.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування
#01558862
Переможець 417 794,65
UAH з ПДВ
03 січня 2017 14:56

Документи

03 січня 2017 14:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування
#01558862
417 794,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2017 14:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2017 11:34
ош 27 001.JPG зміни до договору
09 лютого 2017 11:28
ош 27.JPG зміни до договору
09 лютого 2017 11:28
про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
09 лютого 2017 11:10
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 15:59
Специфікація.pdf укладений
16 січня 2017 15:59
Договір 27_1.pdf укладений
16 січня 2017 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банкывські реквізити сторін: Виконавець:р/р 26008000119633 замовник: р/р 35418006023675.р/с35423206023675 платник: р/р 35418006023675,р/с35423206023675
Номер договору про закупівлю: 27/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML