Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво котелен на альтернативних видах палива для опалення та побутових потреб адміністративних, виробничих будівель ДП «НАРП» за адресою вул.. Знаменська, 4 в м.Миколаєві.
Очікувана вартість
9 809 614,91 UAH
UA-2016-12-09-000228-a 69bab3271a4c414fbd4293e6429bd561
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар І В

+380512602272 open_bidding@narp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2016
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Миколаївський авіаремонтний завод "НАРП"
Код ЄДРПОУ: 09794409
Вебсайт: http://www.narp.ua
Місцезнаходження: 54037, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Знаменська, 4
Контактна особа: Снісар І В
+380512602272
open_bidding@narp.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Згідно проектно-кошторисної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво котелен на альтернативних видах палива для опалення та побутових потреб адміністративних, виробничих будівель ДП «НАРП» за адресою вул.. Знаменська, 4 в м.Миколаєві.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54037, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Знаменська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2016  —  31 березня 2017
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не визначено

Тендерна документація

09 грудня 2016 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "НІКОТЕРМ"
#31498169
Переможець 9 809 614,91
UAH з ПДВ
09 грудня 2016 23:01

Документи

09 грудня 2016 13:47
Електронний підпис
09 грудня 2016 13:27
Звіт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2017 09:40
звіт 12.pdf зміни до договору
14 липня 2017 09:38
Електронний підпис укладений
14 липня 2017 09:23
Електронний підпис укладений
03 травня 2017 14:00
звіт9.pdf зміни до договору
03 травня 2017 13:33
звіт8.pdf зміни до договору
03 травня 2017 13:28
Електронний підпис укладений
12 грудня 2016 08:21
Повідомлення № 20.pdf зміни до договору
12 грудня 2016 08:19
Електронний підпис укладений
12 грудня 2016 08:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2016
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 2.2. Договору № 18/221-16 від «28» жовтня 2016 р. та викласти в наступній редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 9 809 614,91 грн. (Дев’ять мільйонів вісімсот дев’ять тисяч шістсот чотирнадцять гривень 91 копійка), в тому числі ПДВ 20% у сумі 1 634 935,82 грн. (Один мільйон шістсот тридцять чотири тисячі дев’ятсот тридцять п’ять гривень 82 коп.) та включає в себе: - Вартість 1-ої черги будівництва згідно кошториса складає 3 269 874,36 (три мільйона двісті шістдесят дев’ять тисяч вісімсот сімдесят чотири грн. 36 коп.), в т.ч. ПДВ – 544979,06 грн. - Вартість 2-ої черги будівництва згідно кошториса складає 6 539 740,55 (шість мільйонів п’ятсот тридцять дев’ять тисяч сімсот сорок грн. 55 коп.), в т.ч. ПДВ – 1089956,76 грн. Склад та вартість таких робіт визначається на підставі проектної та кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною договору. Договірна ціна є динамічною та визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013.» 2. Доповнити текст Договору № 18/221-16 від «28» жовтня 2016р. пунктом 3.6. в наступній редакції: « Прийняття виконаних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ за умови належного виконання робіт та надання ГЕНЕРАЛЬНИМ ПІДРЯДНИКОМ документів, що підтверджують вартість та якість матеріальних ресурсів, використаних при виконанні робіт (сертифікати, видаткові накладні на матеріали, акти виконаних робіт з субпідрядними організаціями) та інші документи щодо таких робіт, передбачені проектною документацією, Договором та/або законодавством. У випадку, якщо вартість робіт та матеріалів нижче від ціни Договору, то загальна вартість робіт, визначена в п. 2.2. Договору, зменшується на відповідну суму.»
Номер договору про закупівлю: 18/221-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п. 2.7. договору, викласти його в наступній редакції: «Оплата за цим договором здійснюється з урахування фактично виконаних обсягів робіт на підставі Акту виконаних робіт за формою КБ-2В та довідки про вартість робіт форми КБ-3, які ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПІДРЯДНИК має право надати ЗАМОВНИКУ не пізніше 25 числа кожного місяця. ЗАМОВНИК приймає виконані роботи та підписує Акт виконаних робіт за формою КБ-2В та довідку про вартість робіт форми КБ-3 протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх отримання. ЗАМОВНИК зобов’язаний протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту виконаних робіт та довідки про вартість робіт здійснити оплату виконаних робіт.» Змінити п. 3.2. виклавши його в такій редакції: «Термін виконання робіт: - початок – через 5 робочих днів від одержання авансу згідно п. 2.3. цього договору та передачі ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ будівельного майданчику (фронт робіт) з забезпеченням його електроенергією та водою, передати проектну, дозвільну та іншу договірну документацію згідно п. 4.3.1; - закінчення – 135 (сто тридцять п’ять) робочих днів від початку робіт.»
Номер договору про закупівлю: 18/221-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити положення Договору, виклавши його наступні пункти в такій редакції: - п. 2.3. «Після підписання цього договору ЗАМОВНИК, в рахунок загальної вартості робіт, сплачує ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ аванс у розмірі не більш ніж 60% від суми Договору на підставі рахунків виставлених ГЕНЕРАЛЬНИМ ПІДРЯДНИКОМ» викласти в такій редакції: «Після підписання цього договору ЗАМОВНИК, в рахунок загальної вартості робіт, сплачує ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ аванс у розмірі не більш ніж 71% від суми Договору на підставі рахунків виставлених ГЕНЕРАЛЬНИМ ПІДРЯДНИКОМ.»
Номер договору про закупівлю: 18/221-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити положення Договору, виклавши його наступні пункти в такій редакції: - п. 2.3. «Після підписання цього договору ЗАМОВНИК, в рахунок загальної вартості робіт, сплачує ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ аванс у розмірі не більш ніж 71% від суми Договору на підставі рахунків виставлених ГЕНЕРАЛЬНИМ ПІДРЯДНИКОМ» викласти в такій редакції: «Після підписання цього договору ЗАМОВНИК, в рахунок загальної вартості робіт, сплачує ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ аванс у розмірі не більш ніж 75% від суми Договору на підставі рахунків виставлених ГЕНЕРАЛЬНИМ ПІДРЯДНИКОМ.» Змінити п. 3.2. виклавши його в такій редакції: «Термін виконання робіт: - початок – через 5 робочих днів від одержання авансу згідно п. 2.3. цього договору та передачі ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ будівельного майданчику (фронт робіт) з забезпеченням його електроенергією та водою, передати проектну, дозвільну та іншу договірну документацію згідно п. 4.3.1; - закінчення – 165 (сто шістдесят п’ять) робочих днів від початку робіт.»
Номер договору про закупівлю: 18/221-16
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 18/221-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни №4 -12.07.17 Змінити положення Договору, виклавши його наступні пункти в такій редакції: - п. 2.3. «Після підписання цього договору ЗАМОВНИК, в рахунок загальної вартості робіт, сплачує ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ аванс у розмірі не більш ніж 71% від суми Договору на підставі рахунків виставлених ГЕНЕРАЛЬНИМ ПІДРЯДНИКОМ» викласти в такій редакції: «Після підписання цього договору ЗАМОВНИК, в рахунок загальної вартості робіт, сплачує ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ аванс у розмірі не більш ніж 75% від суми Договору на підставі рахунків виставлених ГЕНЕРАЛЬНИМ ПІДРЯДНИКОМ.» Змінити п. 3.2. виклавши його в такій редакції: «Термін виконання робіт: - початок – через 5 робочих днів від одержання авансу згідно п. 2.3. цього договору та передачі ГЕНЕРАЛЬНОМУ ПІДРЯДНИКУ будівельного майданчику (фронт робіт) з забезпеченням його електроенергією та водою, передати проектну, дозвільну та іншу договірну документацію згідно п. 4.3.1; - закінчення – 165 (сто шістдесят п’ять) робочих днів від початку робіт.»
Номер договору про закупівлю: 18/221-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/221-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML