Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень - 56.29.2 (55510000-8 - Послуги їдалень)
Очікувана вартість
664 420,00 UAH
UA-2016-12-09-000025-b d880190412444b9884af9379bebe9429
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана Ивановна Марьянова

+380972533947 m-school-5@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5 з поглибленим вивченням окремих предметів (СШ №5)"
Код ЄДРПОУ: 23031440
Місцезнаходження: 87557, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 72
Контактна особа: Светлана Ивановна Марьянова
+380972533947
m-school-5@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2016 08:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2016 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2016 11:00
Початок аукціону: 27 грудня 2016 14:56
Очікувана вартість: 664 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69120 Единица
Меню №1-127 одиниць, меню№2-635 одиниць, меню№3-5334 одиниць, меню№4-62230 одиниць, меню№5-794 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, м. Марiуполь, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2016 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 08:02
Тендерна документація.docx
09 грудня 2016 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2016 08:02
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 грудня 2016 14:16
Дата відповіді: 13 грудня 2016 18:47
1. Прошу надати роз’яснення, з якого приводу в кваліфікаційних вимогах зазначається у пункті який, згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційним, а саме надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років ( 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 р.) 2. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до кваліфікаційних критеріїв до учасників. 3. Просимо надати роз’яснення про питому вагу щодо інших критеріїв відбору окрім ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше питання: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідальність зазначеному критерію, замовник визначає САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Організація дитячого харчування в навчально-виховних закладах здійснюється згідно „ Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах» і потребує особливої уваги до постачальника послуг з організації шкільного харчування. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з організації харчування в навчально-виховних закладах протягом останніх 5 років (2016, 2015, 2014, 2013, 2012 роки) передбачено відповідно до специфіки харчування дітей.
Відповідь на друге питання: кваліфікаційні вимоги визначаються замовником самостійно згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на трете питання: ціна є основним критерієм відбору і складає 100%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2016 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" 661 871,62
UAH з ПДВ
661 871,62
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування 664 419,57
UAH з ПДВ
664 419,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2016 09:14
Електронний підпис
24 грудня 2016 08:45
Справки.pdf
24 грудня 2016 08:45
Санитарные книжки.pdf
24 грудня 2016 08:45
Сан_СЭС_паспорта.pdf
24 грудня 2016 08:45
паспорт директора.pdf
24 грудня 2016 08:44
Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2016 08:44
TDV MKDX Kontakt Direktora.pdf
24 грудня 2016 08:44
TDV MKDX - PDV.pdf
24 грудня 2016 08:44
Informaciya TDV MKDX.pdf
24 грудня 2016 08:44
Техническое задание 5.pdf
24 грудня 2016 08:44
Проект договора.pdf
24 грудня 2016 08:44
Пропозиция ОШ№5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"

ТДВ Маріупольський комбінат дитячого харчування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"
#13508295
Переможець 661 871,62
UAH з ПДВ
03 січня 2017 15:30

Документи

03 січня 2017 15:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2017 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК"
#13508295
661 871,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2017 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2018 16:07
ОШ 5-1 2017.jpeg зміни до договору
22 травня 2018 16:06
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2018 18:55
повідомлення про внесення змін до договору.PDF зміни до договору
09 січня 2018 11:11
додаткова угода № 3 від 29.12.2017р..PDF зміни до договору
09 січня 2018 11:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2017 16:40
ош_5.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 20:06
ош 5.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 20:06
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2017 17:30
Повідомлення про внесення змін до договору.PDF зміни до договору
08 лютого 2017 17:15
Повідомлення про внесення змін до договору.PDF зміни до договору
08 лютого 2017 16:55
додаткова угода до договору (2).jpg зміни до договору
08 лютого 2017 16:55
додаткова угода до договору (1).jpg зміни до договору
08 лютого 2017 16:55
Електронний підпис укладений
16 січня 2017 13:32
договір.PDF укладений
16 січня 2017 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти реквізити сторін у Додатку № 1 «Спеціфікація на виконання послуг з організації харчування до договору № 5/1 від 16.01.2017 р. по КПШХ «Восток»
Номер договору про закупівлю: 5/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 28.02.2018 на підставі ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 5/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору 5/1 від 16.01.2017 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 5/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML