Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція благоустрою прилеглої території до об'єкту будівництва "Реконструкція будівлі їдальні під центр надання адміністративних послуг м. Дружківка
Очікувана вартість
1 813 893,00 UAH
UA-2016-12-08-001764-b 03801a5992bc4c2e8688ac61e7788380
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Сергій Олександрович

380506805265 oks_dgs@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84200, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Леніна 15а
Контактна особа: Кузьменко Сергій Олександрович
380506805265
oks_dgs@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2016 13:33
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція благоустрою прилеглої території до об'єкту будівництва "Реконструкція будівлі їдальні під центр надання адміністративних послуг м. Дружківка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Реконструкція благоустрою прилеглої території до об'єкту будівництва "Реконструкція будівлі їдальні під центр надання адміністративних послуг м. Дружківка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Машинобудівників 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45454000-4 — Перебудовування
ДК 016:2010: 41.00.40 — "Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)"

Тендерна документація

08 грудня 2016 23:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 23:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс»
#24157485
Переможець 1 813 893,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2016 13:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 грудня 2016 13:30
Електронний підпис
09 грудня 2016 13:29
Протокол 09 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2016 13:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс»
#24157485
1 813 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2016 13:30
Електронний підпис
09 грудня 2016 13:29
Протокол 09 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2017 22:09
План 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2017 22:08
Доп угода 5 благ ЦНАП 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2017 22:08
График 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2017 22:08
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2017 22:05
Доп угода 4 благоустрий 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2017 22:04
Електронний підпис укладений
25 березня 2017 10:23
Доп уг 3 2017 001.jpg зміни до договору
25 березня 2017 10:19
Електронний підпис укладений
18 березня 2017 20:33
Електронний підпис укладений
18 березня 2017 20:32
Доп угода 2 ЦНАП 1 001.jpg зміни до договору
18 березня 2017 20:29
Доп угода 2 ЦНАП 001.jpg зміни до договору
18 березня 2017 20:28
Електронний підпис укладений
27 грудня 2016 15:16
Скан_20161227-1.jpg зміни до договору
27 грудня 2016 15:14
Електронний підпис укладений
20 грудня 2016 09:25
Дог№116(благ.цнап).rar укладений
20 грудня 2016 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через несприятливі погодні умови скорреговано перелік робіт та план фінансування.
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 2 до договору № 116
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору підряду № 116 від 20.12.2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з уповільненням темпу робіт
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору підряду № 116 від 20.12.2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через зменшення обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 дод оговору підряду № 116 від 20.12.2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2016 — 20 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 675 816,26
UAH