Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виплата, доставка пенсій та допомоги на поховання
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2016-12-07-000656-a 1ed830796a27453a8c48a2c1a1db5680
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мостепан

+380509860801 gu@ks.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 21295057
Вебсайт: http://www.kspfu.gov.ua
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. 28 Армії, 6
Контактна особа: Марина Мостепан
+380509860801
gu@ks.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» встановлено, що для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10 покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта». УДППЗ «Укрпошта» міститься у Списку суб’єктів господарювання, що внесені до реєстру операторів поштового зв’язку, складений Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації та оприлюднений на сайті.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2016 10:25
Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Виплата, доставка пенсій та допомоги на поховання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73005, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. 28 Армії, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 64100000-7 — Поштові та кур’єрські послуги
ДК 016:2010: 53.20.1 — Послуги поштові та кур’єрські, інші

Тендерна документація

07 грудня 2016 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта”
#21560045
Переможець 290 000,00
UAH
08 грудня 2016 10:25

Документи

08 грудня 2016 10:25
Електронний підпис
08 грудня 2016 10:14
Прот. перегов.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2016 10:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта”
#21560045
290 000,00
UAH
Документи

Документи

08 грудня 2016 10:25
Електронний підпис
08 грудня 2016 10:14
Прот. перегов.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 09:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:50
ГУ дод угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:48
Електронний підпис укладений
27 грудня 2016 13:26
Договор.PDF укладений
27 грудня 2016 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 2209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 287 923,79
UAH