Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печатки металеві
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2016-12-07-000121-a ● c42f5edfbcc844fdad13ad0e38a9d319
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108866 |
Вебсайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
Контактна особа: |
Юлія Гунько +380963781982 ufzbodnepr126@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2016 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2016 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2016 14:43 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Печатки металеві - 1000 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Печатки металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 грудня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК 016:2010: 25.99.2 — Вироби з недорогоцінних металів, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2016 09:40 |
оголошення металеві печатки.docx |
07 грудня 2016 09:40 |
Технічні вимоги до металевих печаток 06.12.2016.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги щодо учасників
Дата подання: 12 грудня 2016 17:25
Дата відповіді: 13 грудня 2016 09:38
Згідно чинного закону про "Публічні закупівлі" (Закон від 25.12.2015 № 922-VIII)
Статті 5. Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Та Статті 16. Кваліфікаційні критерії
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи наведене вище, у документі «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель» у Пункті 4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» є Підпункт 3 «Довідка у довільній формі про підприємства, філії та представництва у місті Дніпро», що вимагає кваліфікаційний критерій, що не передбачений Законом.
Беручи до уваги вищенаведене, з’являються наступні запитання:
1. Чи будуть розглядатися пропозиції учасників, що не мають довідки, зазначеної у підпункті 3 пункту 4 документа «Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель»?
2. Чи будуть розглядатися пропозиції учасників, що мають довідку у довільній формі про підприємства, філії та представництва в інших населених пунктах України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за співпрацю. На Вашу вимогу пояснюємо, що Порядок здійснення допорогових закупівель затверджено наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35. відповідно до п. 4 Оголошення Учасник повинен надати довідку у довільнгій формі про підприємства та філії у місті Дніпро. Якщо в Учасника відсутні такі філії ми обов'язково будемо розглядати пропозицію учасника. Наявність таких підприємств, філій та представництв є бажаною але не обов'язковою умовою, тому що закінчується бюджетний рік і ми маємо заключити договір, отримати послугу (товар) та оплатити до 26 грудня 2016 року, на наступний рік пролонгація договору не передбачена законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2016 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ОЛАВТЕКС" |
141 000,00
UAH з ПДВ
|
30 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ШТАМПСЕРВІС |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
31 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" |
42 000,00
UAH з ПДВ
|
42 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Папір Інвест |
196 800,00
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП Волошин Владимир Максимович |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ОЛАВТЕКС" #16290804 |
Переможець |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2016 20:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 746 .pdf | укладений |
22 грудня 2016 18:46
|