Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 1551100-3 Молоко Код ДК 016:2010: 10.51.1 - Молоко та вершки, рідинні, оброблені, 10.51.5 - Продукти молочні, інші (згущене молоко)
Очікувана вартість
394 000,00 UAH
UA-2016-12-06-000613-a 9931e8e5eae04e09a1e78c12661533df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Соловйова

+380935781803 shkolainternat.7@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 7
Код ЄДРПОУ: 04589998
Вебсайт: http://internat-myc-wk.at.ua
Місцезнаходження: 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Бутоми 14-А
Контактна особа: Олена Соловйова
+380935781803
shkolainternat.7@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2016 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2016 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2016 13:30
Початок аукціону: 22 грудня 2016 15:15
Очікувана вартість: 394 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%

Інформація про предмет закупівлі

Молоко «Славія» або еквівалент 2,5% ,коров’яче, пастеризоване, натуральне, фасоване, без ГМО. Молоко згущене, жирн не менше 8,5% фасоване, без ГМО.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18900 литр
Молоко «Славія» або еквівалент 2,5% , коров’яче, пастеризоване, натуральне, фасоване, без ГМО Молоко згущене, жирн не менше 8,5% фасоване, без ГМО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, Николаев, ул.Бутоми 14-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
ДК 016:2010: 10.51.1 — Молоко та вершки, рідинні, оброблені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2016 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2016 12:51
ОГОЛОШЕННя.docx
06 грудня 2016 12:51
ТД молоко.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання копій санітарних паспортів
Дата подання: 09 грудня 2016 17:40
Дата відповіді: 10 грудня 2016 11:48
З приводу отримання санітарних паспортів, Державною санітарно-епідеміологічною службою України надано роз’яснення (лист від 29.02.2016р. № 08.19-438/20) стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний у перевезенні харчових продуктів. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою та її наступником, Держприридспоживчслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Просимо надати уточнення, чи можна надати у складі пропозиції лист щодо ненадання копій санітарних паспортів у складі пропозиції на виконання вимог Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Листом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 29.06.2016 р. № 15-1-2-6/4653 було зазначено, що згідно Наказу Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні", зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. Аналогічні вимоги передбачені наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. N 298/227 "Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 травня 2006 року за N 523/12397 та Санітарними правилами і нормами (СанПіН) від 16.04.1991 №5781-91 «Санітарні норми та правила для підприємств продовольчої торгівлі». Щодо питання, то Ви можете у складі своєї пропозиції надавати будь які документи на Ваш розсуд, але вони повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Щодо наявного досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 09 грудня 2016 17:44
Дата відповіді: 10 грудня 2016 11:56
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник має надати: Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2014, 2015, 2016 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Просимо звернути увагу на те, що якщо Підприємство Учасника було створено лише у 2015 році або наприкінці 2014, такий Учасник не може мати аналогічних договорів за 2014 рік і така вимога автоматично стає для нього дискримінаційною. Просимо надати уточнення, чи можна надати документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів у 2015 і 2016 роках. Цього цілком достатньо для підтвердження досвіду надання аналогічних послуг
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий День! У складі тендерної пропозиції Ви можете надати тільки ті документи, які є у Вас в наявності. Тому, якщо ваше підприємство розпочало свою діяльність у інший період, чим визначено тендерною документацію, Ви можете у довідці в довільній формі зазначити цей факт та надати її до складу тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2016 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЯГІН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 285 950,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гречана Ганна Андріївна" 185 100,00
UAH з ПДВ
154 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОК-М" 225 570,00
UAH з ПДВ
225 570,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 298 740,00
UAH з ПДВ
268 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2016 12:16
Сканировать10005.JPG
20 грудня 2016 23:44
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2016 23:44
Інша інформація.pdf

Публічні документи

11 січня 2017 21:58
пропозиція.jpg
11 січня 2017 21:58
пропозиція 1.jpg
28 грудня 2016 22:15
Image.bmp
28 грудня 2016 22:15
Image (2).bmp
21 грудня 2016 10:00
довідка ст. 17.PDF
21 грудня 2016 10:00
технічні вимоги.PDF
21 грудня 2016 10:00
File.PDF
21 грудня 2016 10:00
аналогічні договори.PDF
21 грудня 2016 10:00
пропозиція.PDF
21 грудня 2016 10:00
довідка працівники.PDF
21 грудня 2016 09:59
інша інформація.PDF
21 грудня 2016 09:59
проект договору.PDF

Публічні документи

21 грудня 2016 13:20
гарантійний лист.jpg
21 грудня 2016 13:20
ліцензія.jpg
21 грудня 2016 13:20
кваліфікація.pdf
21 грудня 2016 13:20
якісні.jpg
21 грудня 2016 13:19
якісні 1.jpg
21 грудня 2016 13:19
деклАгромарин2.JPG
21 грудня 2016 13:19
деклАгромарин1.JPG
21 грудня 2016 13:19
про учасника 001.jpg
21 грудня 2016 13:19
повноваження.pdf
21 грудня 2016 13:19
пропозиція.pdf
21 грудня 2016 13:19
договор.pdf
21 грудня 2016 13:19
статут.pdf

Публічні документи

21 грудня 2016 08:50
Копія Статуту.pdf
21 грудня 2016 08:36
Копія Договору найму.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЯГІН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "Гречана Ганна Андріївна"

ТОВ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОК-М"

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РЯГІН ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3182523750
Відхилено 125 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2016 10:34
ФОП "Гречана Ганна Андріївна"
#3115823849
Переможець 154 999,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2016 10:37

Документи

27 грудня 2016 10:34
Електронний підпис
27 грудня 2016 10:32
Протокол 143.doc

Документи

27 грудня 2016 10:37
Електронний підпис
27 грудня 2016 10:36
Протокол 143.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2016 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гречана Ганна Андріївна"
#3115823849
154 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2016 10:37
Електронний підпис
27 грудня 2016 10:36
Протокол 143.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2017 13:48
Сканировать молоко.PDF укладений
01 червня 2017 13:46
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2017 10:06
Скан молоко.PDF зміни до договору
15 травня 2017 10:05
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2017 10:06
Скан молоко.PDF зміни до договору
12 квітня 2017 10:05
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2017 11:12
Скан молоко.PDF зміни до договору
15 березня 2017 11:11
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2017 14:01
Сканировать10001.PDF зміни до договору
16 лютого 2017 17:27
Електронний підпис укладений
13 січня 2017 10:13
ЗВІТ про уклад догов.doc укладений
13 січня 2017 10:13
Договор молоко.pdf укладений
13 січня 2017 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменение цены за единицу товара не больше, чем на 10% в случае колебания цены такого товара на рынке, указанное изменение не приведет к увеличению суммы, указанной в договоре
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменение цены за единицу товара не больше, чем на 10% в случае колебания цены такого товара на рынке, при условии, что указанное изменение не приведет к увеличению суммы, указанной в договоре
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменение цены за единицу товара не больше, чем на 10% в случае колебания цены такого товара на рынке, при условии, что указанное изменение не приведет к увеличению суммы, указанной в договоре
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Изменение цены за единицу товара не больше, чем на 10% в случае колебания цены такого товара на рынке, изменение не приведет к увеличению суммы, указанной в договоре
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2017 — 28 лютого 2018
Сума оплати за договором: 79 409,69
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з тим, що Виконавець не має можливості виконувати умови договору у зв’язку з постійним зростанням цін на продукцію, яка поставляється.