Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
16Т-674_Лот № 1 - Тягач сідельний 6х4; Лот № 2 - Тягач сідельний 4х2
Очікувана вартість
42 340 000,00 UAH
UA-2016-12-02-000525-a ● 4c13c84da9814c3eba2a0cb6b60a97c5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Оксана Пархоменко +38044461-27-14 parkhomenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2016 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2016 13:00 |
Очікувана вартість: | 42 340 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
29.10.4 - Автомобілі для перевезення вантажів (Лот№1 - Тягач сідельний 6х4; Лот№2 - Тягач сідельний 4х2)
Тендерна документація
05 грудня 2016 15:10 |
DPZ_ЕТ_16Т-674_Тягач сідельний.docx |
02 грудня 2016 12:02 |
Ogol_16Т-674.xlsx |
02 грудня 2016 12:02 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості.xlsx |
05 грудня 2016 15:10 |
DPZ_ЕТ_16Т-674_Тягач сідельний.docx
|
||
02 грудня 2016 12:02 |
Ogol_16Т-674.xlsx
|
||
02 грудня 2016 12:02 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пункты тендерной документации
Дата подання: 07 грудня 2016 11:57
Дата відповіді: 07 грудня 2016 15:14
Добрый день, есть 2 вопроса:
1. Пункт 3 тендерной документации предусматривает участие в реверсивном аукционе. При этом нигде нет определения этого аукциона. В самой документации в названии указанно участи в электронных торгах . Закон использует термин электронный аукцион, но определения термину реверсивный аукцион нет.
Поэтому просим вас разъяснить, что подразумевается под реверсивным аукционом.
2. Также в тендерной документации (в технических требованиях и качественных характеристиках) указанно, что условия оплаты по факту в течение 30 дней могут быть изменены только, когда указано условия оплаты "бажано". Не совсем понятно, что имеется ввиду. Поскольку для получения предоплаты нужно понимать сможем ли мы её требовать у вас и возможно ли это отобразить в тендерном предложении.
Просьба разъяснить - возможна ли предоплата и что значит формулировка "условия оплаты "бажано"? В каких случаях возможно предложить свои условия оплаты?
Благодарю за ответ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь №1
З нормативними документами ПАТ "Укргазвидобування", можна ознайомитися на сайті http://ugv.com.ua/tenders/required-documents Наказ №456 Порядок електронних торгів від 18.12.2015р.
Відповідь №2
Стосовно умов оплати.
Умови оплати: оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання. Умови оплати Учасником не змінюються.
Умови оплати "бажано": оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання. Учасник може запропонувати свої умови оплати, при цьому Учасник має привести свою пропозицію до єдиних умов з іншими учасниками шляхом розрахунку приведеної вартості. Результати розрахунку вносяться до пункту 9.1 Додатку 3а.
Шановні учасники торгів, будь ласка читайте уважно нормативні документи та документацію електронних торгів Замовників.
Дякуємо за запитання!
Відповідь №1
З нормативними документами ПАТ "Укргазвидобування", можна ознайомитися на сайті http://ugv.com.ua/tenders/required-documents Наказ №456 Порядок електронних торгів від 18.12.2015р.
Відповідь №2
Стосовно умов оплати.
Умови оплати: оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання. Умови оплати Учасником не змінюються.
Умови оплати "бажано": оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання. Учасник може запропонувати свої умови оплати, при цьому Учасник має привести свою пропозицію до єдиних умов з іншими учасниками шляхом розрахунку приведеної вартості. Результати розрахунку вносяться до пункту 9.1 Додатку 3а.
Шановні учасники торгів, будь ласка читайте уважно нормативні документи та документацію електронних торгів Замовників.
Дякуємо за запитання!
Копія Статуту або іншого установчого документу
Дата подання: 08 грудня 2016 08:29
Дата відповіді: 08 грудня 2016 11:10
Доброго дня!
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» №835-VIII від 26.11.2015 року, Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» було викладено в новій редакції, яка набула чинності 01.01.2016 року (надалі – Закон). На відміну від попередньої редакції Закону, діючий Закон не передбачає, у разі внесення змін до установчого документу, подання разом із пакетом документів двох примірників оригіналів установчого документу в новій редакції, один із яких повертався б запитувачу із відміткою та підписом реєстратора, що засвідчують проведення державної реєстрації змін. Згідно Закону в новій редакції, при внесенні змін до установчого документу, подається тільки один оригінал установчого документу в новій редакції, який після проведення змін, залишається в реєстраційній справі. Таким чином, після проведення державної реєстрації змін Статуту, потенційні Учасники не мають змоги зробити нотаріально завірену та/або завірену належним чином копію Статуту, оскільки його єдиний примірник оригіналу зберігається в реєстраційній справі. Перевірити справжність Статуту потенційних Учасників та результат надання адміністративних послуг можливо за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch де в графу «Результат надання адміністративних послуг» потрібно внести код (унікальний номер «Код», що розміщений на документі «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії).
У відповідності до вищезазначеного просимо внести зміни до Документації електронних торгів по наступним пунктам:
1. Розділ 3 пункт 3. При укладанні договору Учасник-переможець надає наступні документи: Копії, завірені Учасником - переможцем: а). статут (положення), засновницький/установчий договір, рішення про утворення суб’єкта господарювання) або довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника-переможця на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
2. Додаток 1 до документації процедури закупівлі. Акредитація. Пункт 1. Копії установчих документів Учасника (перелік): - Статут або довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник, будь ласка читайте уважно документацію електронних торгів Замовника.
Учасник надає копії, які завірені печаткою Учасника.
Дякуємо за запитання!
Шановний Учасник, будь ласка читайте уважно документацію електронних торгів Замовника.
Учасник надає копії, які завірені печаткою Учасника.
Дякуємо за запитання!
Витяг платника ПДВ
Дата подання: 08 грудня 2016 08:58
Дата відповіді: 08 грудня 2016 11:30
Доброго дня!
Для дотримання законних прав підприємств, організацій, установ, які зареєстровані платниками ПДВ до набрання чинності наказу Міндоходів України від 16.01.2014р. №26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» пропонуємо внести зміни до Документації електронних торгів по наступним пунктам:
1. Розділ 3 пункт 3. При укладанні договору Учасник-переможець надає наступні документи: Копії, завірені Учасником - переможцем: б). витяг з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо Контрагент є платником податку на додану вартість);
2. Додаток 1 до документації процедури закупівлі. Акредитація. Пункт 1. Копії установчих документів Учасника (перелік): копія витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи витягу з реєстру платників єдиного податку (паперова або електронна форма) завірена підписом та печаткою Учасника.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, будь ласка читайте уважно документацію електронних торгів Замовника.
Учасник надає копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Контрагент є платником податку на додану вартість завірений печаткою Учасника.
Також, пропонуємо Вам уважно ознайомиться з Листом ДФС України від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-17 "Про використання свідоцтва платників ПДВ.
Дякуємо за запитання!
Учасник надає копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Контрагент є платником податку на додану вартість завірений печаткою Учасника.
Також, пропонуємо Вам уважно ознайомиться з Листом ДФС України від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-17 "Про використання свідоцтва платників ПДВ.
Дякуємо за запитання!
Довідка про банкрутство
Дата подання: 08 грудня 2016 09:22
Дата відповіді: 08 грудня 2016 11:43
Доброго дня!
Розділом 3 пунктом 3 Документації електронних торгів «При укладанні договору Учасник-переможець надає наступні документи» вимагається надання копії наступного документу: «л). довідка з державного органу з питань банкрутства про відсутність порушеного провадження у справі про банкрутство та відсутність рішення про визнання банкрутом».
Просимо надати роз’яснення, що це за довідка, та чи буде надання «Скороченої інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство» або «Повної інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство» з веб-сайту «Кабінет електронних сервісів», який розміщений за адресою: https://kap.minjust.gov.ua/ належним дотриманням вимоги щодо надання копії довідки з державного органу з питань банкрутства про відсутність порушеного провадження у справі про банкрутство та відсутність рішення про визнання банкрутом.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Учасник надає згідно документації електронних торгів, лист за підписом керівника на бланку організації, щодо не проведення у відношенні до Кандидата (юридичної особи) процедури ліквідації, відсутність рішення суду про визнання Кандидата (юридичної особи, приватного підприємця) банкротом і про відкриття справи про банкрутство, або Повну інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Дякуємо за запитання! Вдалого Вам дня.
Учасник надає згідно документації електронних торгів, лист за підписом керівника на бланку організації, щодо не проведення у відношенні до Кандидата (юридичної особи) процедури ліквідації, відсутність рішення суду про визнання Кандидата (юридичної особи, приватного підприємця) банкротом і про відкриття справи про банкрутство, або Повну інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Дякуємо за запитання! Вдалого Вам дня.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 - Тягач сідельний 6х4; |
Опис предмету закупівлі: |
Лот № 1 - Тягач сідельний 6х4;
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 33 698 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
14 шт
Лот № 1 - Тягач сідельний 6х4;
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
ДК 016:2010: 29.10.4 — Автомобілі для перевезення вантажів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Украина, Украина, Украина
Дата доставки:
27 січня 2017
—
30 квітня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2016 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Техкомплект" |
33 558 000,00
UAH з ПДВ
|
31 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "КОНКОРД" |
33 698 000,00
UAH з ПДВ
|
33 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДОМ "СОЛЛІ-ПЛЮС" |
33 698 000,00
UAH з ПДВ
|
33 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АВАНТІ Груп |
33 698 000,00
UAH з ПДВ
|
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Вольво Україна ТОВ з ІІ |
33 688 602,50
UAH з ПДВ
|
33 688 602,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техкомплект" #20616482 |
Відхилено |
31 999 900,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2016 14:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АВАНТІ Груп #30440060 |
Переможець |
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2017 19:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт №16Т-674-з.xlsx | укладений |
15 лютого 2017 10:27
|