Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2016-11-29-000599-c 5c13f26ec4a04add9b2f3eb4dc0ea028
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442769601
kmpb3@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2016 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2016 13:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2016 13:40
Початок аукціону: 05 грудня 2016 13:51
Початок аукціону: 05 грудня 2016 13:51
Очікувана вартість: 49 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 498,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16 стерильний (покриття операційне 300см х 160см - на дугу, з адгезивним операційним полем 25см х 25см - 1 шт. (СМС - 35 г/м2); покриття операційне 210см х 120см - 1 шт. (спанбонд - 30 г/м2); покриття операційне 120см х 80см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2); покриття операційне 80см х 70 см - 4 шт. (спанлейс - 50 г/м2); пелюшка поглинаюча 60см х 60см - 1 шт.(целюлоза + абсорбент)) стерильний (компл) - 260шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА

Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16 стерильний (покриття операційне 300см х 160см - на дугу, з адгезивним операційним полем 25см х 25см - 1 шт. (СМС - 35 г/м2); покриття операційне 210см х 120см - 1 шт. (спанбонд - 30 г/м2); покриття операційне 120см х 80см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2); покриття операційне 80см х 70 см - 4 шт. (спанлейс - 50 г/м2); пелюшка поглинаюча 60см х 60см - 1 шт.(целюлоза + абсорбент)) стерильний (компл) - 260шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 штуки
Комплект покриттів операційних для Кесаревого розтину №16 стерильний (покриття операційне 300см х 160см - на дугу, з адгезивним операційним полем 25см х 25см - 1 шт. (СМС - 35 г/м2); покриття операційне 210см х 120см - 1 шт. (спанбонд - 30 г/м2); покриття операційне 120см х 80см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2); покриття операційне 80см х 70 см - 4 шт. (спанлейс - 50 г/м2); пелюшка поглинаюча 60см х 60см - 1 шт.(целюлоза + абсорбент)) стерильний (компл) - 260шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
ДК 016:2010: 13.95.1 — "Матеріали неткані та вироби з нетканих матеріалів, крім одягу"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2016 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Релакс" 28 600,00
UAH з ПДВ
28 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ" 49 950,00
UAH з ПДВ
49 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2016 15:07
СКАНЫ 1.rar
01 грудня 2016 15:07
СКАНЫ.rar

Публічні документи

01 грудня 2016 14:01
Статистика.jpg
01 грудня 2016 14:01
Статистика 2.jpg
01 грудня 2016 14:01
реквізити (1).pdf
01 грудня 2016 14:01
паспорт.jpg
01 грудня 2016 14:01
гарантійний лист.pdf
01 грудня 2016 14:01
Витяг платника ПДВ.jpg
01 грудня 2016 14:01
Виписка з ЄДР.jpg
01 грудня 2016 14:01
Вивиска з ЄДР 2.jpg
01 грудня 2016 14:01
Статистика.jpg
01 грудня 2016 14:01
Статистика 2.jpg
01 грудня 2016 14:01
реквізити (1).pdf
01 грудня 2016 14:01
паспорт.jpg
01 грудня 2016 14:01
гарантійний лист.pdf
01 грудня 2016 14:01
Витяг платника ПДВ.jpg
01 грудня 2016 14:00
Виписка з ЄДР.jpg
01 грудня 2016 14:00
Вивиска з ЄДР 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Релакс"

Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Релакс"
#30454707
Відхилено 28 600,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2016 15:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ"
#39557980
Переможець 49 950,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2016 15:06

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Релакс" #30454707

№ рішення у справі

54/56-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2016 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "3Д - ФАРМ"
#39557980
49 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи