Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Меблі офісні. Код за ДК:2015:39130000-2.
Очікувана вартість
153 300,00 UAH
UA-2016-11-29-000484-a 5ebc03e7865c481ab73ee7b98e516da0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Галайчук

+380444653514
+380672498636
eec_prozorro@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., Київ, вул.Жилянська,буд.97
Контактна особа: Геннадій Галайчук
+380444653514,+380672498636
eec_prozorro@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту четвертого частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі, а саме: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура , яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками .
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі , якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників , при цьому предмет закупівлі , його технічні та якісні характеристики , а також вимоги до учаснику не повинні відрізнятися від вимог , які були визначені замовником у тендерній документації .
При цьому згідно з пунктом 28 частини першої статті 1 Закону тендер ( торги ) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів відповідно до процедур , встановлених цим Законом ( крім переговорної процедури закупівлі ) .
З огляду на викладене та вимоги частини першої статті 4 Закону, замовником застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до статті 35 Закону , якщо їм було двічі відмінено тендер в розумінні цього Закону через відсутність достатньої кількості учасників .
Тендерним комітетом філії «Енергозбут» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» було прийнято рішення від 28..2016 року здійснити закупівлю меблів офісних у Приватного підприємства «Фірма Гамма».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2016 14:18
Оскарження наміру укласти договір: 10 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Стіл письмовий офісний 1600*740*800 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
8 штуки
Стіл письмовий офісний 1400*700*750 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
10 штуки
Шафа для документів з закритим низом 800*370*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
10 штуки
Шафа для документів з закритим низом 800*400*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
2 штуки
Шафа для документів з закритим низом одинарна 400*400*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
1 штуки
Шафа пенал для одягу 800*400*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
4 штуки
Тумба приставна мобільна 500*500*600 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
8 штуки
Тумба приставна 400*400*750 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
2 штуки
Шафа для одягу двохсекційна з полкою та дзеркалом 1200*500*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
8 штуки
Шафа для одягу двохсекційна з полкою 800*600*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
10 штуки
Шафа для документів (для папок реєстраторів) 800*370*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
7 штуки
Стіл офісний кутовий 1400*1200*800 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
3 штуки
Стіл офісний кутовий 1400*1400*750 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
6 штуки
Стіл кутовий з підставкою під монітор (2 лівих і 4 правих) 1900*1800*750 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
2 штуки
Стелаж кутовий 450*450*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
1 штуки
Стіл офісний для керівника з приставним столом 1900*2600*800 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
3 штуки
Стелаж кутовий 300*300*2100 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
6 штуки
Стіл письмовий прямий однотумбовий 1200*650*750 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
6 штуки
Стіл письмовий прямий двотумбовий 1600*650*800 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
20 штуки
Підставка під монітор 500*500*112 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні
1 штуки
Шафа для одягу двохсекційна з антресоллю 800*600*2200 (ШГВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, буд.97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
ДК 016:2010: 31.01.12 — Меблі конторські/офісні, дерев’яні

Тендерна документація

29 листопада 2016 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2016 11:47
Повідомлення про намір укласти договір..pdf
29 листопада 2016 11:47
ДОДАТОК 4.doc
29 листопада 2016 11:47
ДОДАТОК 3.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Фірма Гамма"
#35686779
Переможець 153 300,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 14:18

Документи

29 листопада 2016 14:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2016 14:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фірма Гамма"
#35686779
153 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2016 14:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2017 10:18
Електронний підпис укладений
12 грудня 2016 12:00
Договір_Специфікація підписані..pdf укладений
12 грудня 2016 12:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 153 300,00
UAH з ПДВ