Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 10.51.1 за ДК 016:2010 - Молоко та вершки, рідинні, оброблені код 15510000-6 за ДК 021:2015 - Молоко та вершки Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2016-11-29-000343-b f4d02f748e7b4c4c8397704e9f28d462
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Валерій Григорович

+380503921051 kvgval@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, УКРАЇНА , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Кушнір Валерій Григорович
+380503921051
kvgval@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2016 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2016 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2016 14:00
Початок аукціону: 21 грудня 2016 11:09
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Молоко рідке пастеризоване 2,5% жирності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110000 л.
Молоко рідке пастеризоване 2,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, УКРАЇНА, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
ДК 016:2010: 10.51.1 — Молоко та вершки, рідинні, оброблені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2016 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 10:06
2017 ТД 10.51.1 молоко 21.11.16 додаток 2.doc
29 листопада 2016 12:34
2017 ТД 10.51.1 молоко 21.11.16.doc
08 грудня 2016 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2016 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2016 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2016 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2016 10:06
2017 ТД 10.51.1 молоко 21.11.16 додаток 2.doc
29 листопада 2016 12:34
2017 ТД 10.51.1 молоко 21.11.16.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи якісті
Дата подання: 08 грудня 2016 09:32
Дата відповіді: 08 грудня 2016 10:08
Пунктом 2.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачена необхідність надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи для документального підтвердження якості наданого учасником товару. Відповідно до Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22.07.2014 № 1602-VII, вимоги щодо отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукти харчування імпортного походження була скасована. На продукти харчування українського виробництва вимога отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи навіть до вступу вказаного Закону не розповсюджувалась. Також, на сьогодні в Україні немає такої установи як СЕС. Таким чином вимога надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи є дискримінаційною та значно звужує можливе коло учасників. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності вимог діючого законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації та виключити вимогу надання учасником висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З пункту 2.2. Додатку 2 до тендерної документації вилучена вимога щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи для документального підтвердження якості наданого учасником товару. Нова редакція додатку №2 завантажена (зміни в п. 2.2. виділені фоном жовтого кольору)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2016 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ 1 590 600,00
UAH з ПДВ
1 590 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ 1 597 200,00
UAH з ПДВ
1 597 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2016 10:57
гарантии.zip
20 грудня 2016 10:57
тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2016 10:57
документи якості.pdf
20 грудня 2016 10:57
11.ТУ.pdf
20 грудня 2016 10:57
10. лист-гарантія.pdf
20 грудня 2016 10:56
4. довідка про МТБ 2.pdf
20 грудня 2016 10:56
3. транспорт.pdf
20 грудня 2016 10:56
2. опис складу.pdf

Публічні документи

20 грудня 2016 11:49
Цінова пропозиція.pdf
20 грудня 2016 11:49
Документація.pdf
20 грудня 2016 11:49
Загальна частина 2.pdf
20 грудня 2016 11:49
Загальна частина 1.pdf
20 грудня 2016 11:49
Гарантия Молоко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проект Інвест ХХІ

ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
Переможець 1 590 600,00
UAH з ПДВ
04 січня 2017 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2017 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проект Інвест ХХІ
#32521649
1 590 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2018 16:44
30 ТОВ Проект Інвест ХХІ 15511000-3 Молоко №30 дод.уг. 6 2018.01.31 315 900,00.pdf зміни до договору
02 лютого 2018 16:25
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 15:27
30 ТОВ Проект Інвест ХХІ 15511000-3 Молоко №30 дод.уг. 5 2018.01.15.pdf зміни до договору
17 січня 2018 15:26
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 08:50
30 ТОВ Проект Інвест ХХІ 15511000-3 Молоко №30 2017.01.23.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 15:18
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 19:05
30 ТОВ Проект Інвест ХХІ 15511000-3 Молоко №30 дод.уг. 2 2017.05.29 1 590 600,00.pdf зміни до договору
31 травня 2017 19:04
Електронний підпис укладений
22 березня 2017 12:00
30 ТОВ Проект Інвест ХХІ 15511000-3 Молоко №30 дод.уг. 1 2017.03.21 1 590 600,00.pdf зміни до договору
22 березня 2017 11:59
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 13:24
30 ТОВ Проект Інвест ХХІ 15511000-3 Молоко №30 2017.01.23 1 590 600,00.pdf укладений
25 січня 2017 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML