Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобільні акумулятори марки СТ70, СТ90
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2016-11-28-001266-a ● 9975569504664217a63bb238fb94869e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37791578 |
Місцезнаходження: | 26500, Україна , Кіровоградська обл., Голованівськ, вул.Соборна 3а |
Контактна особа: |
Загородна Олена Сергіївна +380525221032 shkinderlili@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2016 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2016 16:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2016 16:52 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2016 13:35 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Автомобільні акумулятори марки СТ70 - 2 шт, СТ90 - 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Автомобільні АКБ СТ70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, смт. Голованівськ, Україна, Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул.Соборна 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2016
—
20 грудня 2016
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї
ДК 016:2010: 27.20.21-00.00 — Акумулятори свинцеві для запуску поршневих двигунів
2 шт
Автомобільні АКБ СТ90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, смт. Голованівськ, Україна, Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул.Соборна 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2016
—
20 грудня 2016
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї
ДК 016:2010: 27.20.21-00.00 — Акумулятори свинцеві для запуску поршневих двигунів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Докуметы
Дата подання: 30 листопада 2016 09:13
Дата відповіді: 01 грудня 2016 17:28
Доброе утро! Какие необходимо документы, что бы их разместить с коммерчески предложением?
Відповідь: Доброго дня!
Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України(ЄДРПОУ) у вигляді розширених даних;
- копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.);
- документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (витяг із Статуту, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо) (ця вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб);
- довідка, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
Додатково копії зазначених документів надаються замовнику переможцем у друкованому вигляді, завірені належним чином, під час укладання договору про закупівлю.
Додатково:
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників,
- копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю),
- оригінал довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів до бюджету (чинної на момент укладання договору),
- специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з урахуванням акцизного податку, ПДВ та без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях з урахуванням акцизного податку без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону.
Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України(ЄДРПОУ) у вигляді розширених даних;
- копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.);
- документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (витяг із Статуту, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо) (ця вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб);
- довідка, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
Додатково копії зазначених документів надаються замовнику переможцем у друкованому вигляді, завірені належним чином, під час укладання договору про закупівлю.
Додатково:
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:
- документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників,
- копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю),
- оригінал довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів до бюджету (чинної на момент укладання договору),
- специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з урахуванням акцизного податку, ПДВ та без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях з урахуванням акцизного податку без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2016 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо – комерційна фірма «Електронтехсервіс ЛТД» |
6 660,00
UAH з ПДВ
|
6 156,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ |
6 159,04
UAH з ПДВ
|
6 159,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо – комерційна фірма «Електронтехсервіс ЛТД» #04947995 |
Відхилено |
6 156,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2016 21:59
|
ТОВ ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ #36641388 |
Переможець |
6 159,04
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2016 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір АКБ_грудень.doc | укладений |
26 грудня 2016 15:40
|