Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м.Рівне по вул.Котляревського, 5 - реконструкція
Очікувана вартість
2 420 000,00 UAH
UA-2016-11-25-001282-a 6ab3aebb7b4d48f0804ebe13d5b0936b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В 2013 році з бюджету розвитку обласного бюджету було виділено кошти на об’єкт «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м. Рівне по вул. Котляревського, 5 – реконструкція». Розпорядником коштів та замовником виконання робіт розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації від 10.06.2013 №311 «Про внесення змін до переліку об’єктів, видатки на які у 2013 році будуть здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету» було визначено департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації.
В 2013 році було проведено торги та визначено переможцем виконання робіт товариство з обмеженою відповідальністю – фірму «Екотехмаркет» і укладено з ними договір підряду №22 від 09.08.2013 на суму 4759,410 тисячі гривень. В період 2013-2015 років згідно договору було виконано робіт на суму 4534,783 тисяч гривень.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- перепланування 2-х приміщень в підвальному поверсі;
- заміну воріт у гаражах;
- влаштування козирків над воротами гаражів;
- для забезпечення безпеки експлуатації та захисту від опадів виконується огородження та влаштовується накриття на дизельгенератор;
- для забезпечення експлуатації обладнання машин швидкої допомоги в зимовий період влаштувати розетки на підпірній стінці в західній частині території;
- заміна вікон в приміщенні гаражу;
- заміна дверей в технічних приміщеннях гаражу;
- влаштування пожежної сигналізації в гаражі та третьому поверсі;
- утеплення фасадів гаража.
Вартість робіт, які необхідно виконати для вводу об’єкта в експлуатацію 2 526,398 тисяч гривень (з ПДВ).
Проектну документацію по об’єкту «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м. Рівне по вул. Котляревського, 5 – реконструкція» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ДП «Укрдержбудекспертизі», було отримано позитивний експертний звіт №18-01406-16 від 25.11.2016 на загальну кошторисну вартість в розмірі 7 352,627 тисяч гривень.
Відкоригований проект є продовженням робіт з реконструкції центру екстреної медичної допомоги та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2016 15:26
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м.Рівне по вул.Котляревського, 5 - реконструкція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м.Рівне по вул.Котляревського, 5 - реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

25 листопада 2016 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю – фірма «Екотехмаркет»
#21098316
Переможець 2 270 027,35
UAH з ПДВ
25 листопада 2016 15:26

Документи

25 листопада 2016 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2016 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю – фірма «Екотехмаркет»
#21098316
2 270 027,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2016 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 15:48
ДУ_5 _Договір підряду 75_Розірвання.pdf укладений
28 грудня 2023 15:40
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 12:14
ду 4 до 75.PDF зміни до договору
02 грудня 2022 12:13
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 16:07
Д.у. №2 до Д. №75 Котляревського.PDF зміни до договору
09 липня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
06 грудня 2016 18:14
Електронний підпис укладений
06 грудня 2016 18:14
Договір №75 Швидка Екотехмаркет.pdf укладений
06 грудня 2016 18:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю у зв'язку з затримкою фінансування у замовника
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2016 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 398 768,36
UAH (в тому числі ПДВ 233 128,06 UAH)
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін