Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м.Рівне по вул.Котляревського, 5 - реконструкція
Очікувана вартість
2 420 000,00 UAH
UA-2016-11-25-001282-a 6ab3aebb7b4d48f0804ebe13d5b0936b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження замовника: 33028, Україна, Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа замовника: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
В 2013 році з бюджету розвитку обласного бюджету було виділено кошти на об’єкт «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м. Рівне по вул. Котляревського, 5 – реконструкція». Розпорядником коштів та замовником виконання робіт розпорядженням голови Рівненської обласної державної адміністрації від 10.06.2013 №311 «Про внесення змін до переліку об’єктів, видатки на які у 2013 році будуть здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету» було визначено департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації.
В 2013 році було проведено торги та визначено переможцем виконання робіт товариство з обмеженою відповідальністю – фірму «Екотехмаркет» і укладено з ними договір підряду №22 від 09.08.2013 на суму 4759,410 тисячі гривень. В період 2013-2015 років згідно договору було виконано робіт на суму 4534,783 тисяч гривень.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
- перепланування 2-х приміщень в підвальному поверсі;
- заміну воріт у гаражах;
- влаштування козирків над воротами гаражів;
- для забезпечення безпеки експлуатації та захисту від опадів виконується огородження та влаштовується накриття на дизельгенератор;
- для забезпечення експлуатації обладнання машин швидкої допомоги в зимовий період влаштувати розетки на підпірній стінці в західній частині території;
- заміна вікон в приміщенні гаражу;
- заміна дверей в технічних приміщеннях гаражу;
- влаштування пожежної сигналізації в гаражі та третьому поверсі;
- утеплення фасадів гаража.
Вартість робіт, які необхідно виконати для вводу об’єкта в експлуатацію 2 526,398 тисяч гривень (з ПДВ).
Проектну документацію по об’єкту «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м. Рівне по вул. Котляревського, 5 – реконструкція» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ДП «Укрдержбудекспертизі», було отримано позитивний експертний звіт №18-01406-16 від 25.11.2016 на загальну кошторисну вартість в розмірі 7 352,627 тисяч гривень.
Відкоригований проект є продовженням робіт з реконструкції центру екстреної медичної допомоги та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м.Рівне по вул.Котляревського, 5 - реконструкція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в м.Рівне по вул.Котляревського, 5 - реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Котляревського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Документація

Тендерна документація

25 листопада 2016 14:58
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю – фірма «Екотехмаркет»
#21098316
Переможець 2 270 027,35
UAH з ПДВ
25 листопада 2016 15:26

Документи

25 листопада 2016 15:24
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2016 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю – фірма «Екотехмаркет»
#21098316
2 270 027,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2016 15:24
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2016 17:23
sign.p7s укладений
06 грудня 2016 17:22
Договір №75 Швидка Екотехмаркет.pdf укладений
06 грудня 2016 17:22
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 16:07
Д.у. №2 до Д. №75 Котляревського.PDF зміни до договору
09 липня 2019 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку