Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 - 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»)
Очікувана вартість
74 790 673,80 UAH
UA-2016-11-25-001014-c 6a5f1c745e614cb4b78927ba38833f22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комелева Ірина Юріївна

+380442007310 i.komeleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Комелева Ірина Юріївна
+380442007310
i.komeleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2016 21:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2016 21:06
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2016 21:06
Початок аукціону: 12 грудня 2016 15:16
Очікувана вартість: 74 790 673,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 373900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 - 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, місто, м. Київ, по вул. Борщагівській у Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 січня 2017  —  01 квітня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2016 21:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2016 21:01
ТД Борщагвка 1500-2000 бмр (25.11) IMG.pdf
25 листопада 2016 21:01
Борщагівська. ПОБ IMG 07.11.pdf
25 листопада 2016 21:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2016 21:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2016 21:01
ТД Борщагвка 1500-2000 бмр (25.11) IMG.pdf
25 листопада 2016 21:01
Борщагівська. ПОБ IMG 07.11.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-25-001014-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Леовест Девелопмент, Код ЄДРПОУ:39290708
Дата подання: 28 листопада 2016 16:08
Вимога про усунення недоліків
Вимога про усунення недоліків згідно п.4 Закону України"Про публічні закупівлі"
Скасована
Дата: 28 листопада 2016 17:06
Причина: невірне вказування
Номер вимоги: UA-2016-11-25-001014-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Леовест Девелопмент, Код ЄДРПОУ:39290708
Дата подання: 30 листопада 2016 09:18
Вимога
Вимога про усунення недоліків згідно п.4 Закону України Про публічні закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 грудня 2016 10:52
По процедурі закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015 - 45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи») розміщена Вимога про усунення недоліків згідно п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» від ТзОВ «ЛЕОВЕСТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 28.11.2016 вих № 28/11 щодо додаткового оприлюднення інформації про дану закупівлю англійською мовою.
Згідно зі ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником 25.11.2016 оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі по предмету закупівлі «виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», ДСТУ БД.1.1-1:2013 (ДК 021:2015-45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»), очікуваною вартістю - 74`790`673.80 грн (з ПДВ). Замовником додатково на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднюється дане оголошення англійською мовою оскільки очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну 5 150 000,00 євро для робіт.

Щодо усунення недоліків тендерної документації, а саме: внесення зміни до п. 7 розділу І тендерної документації, відповідно до якого «Тендерна пропозиція та всі документи, що стосуються її, складаються учасником українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Відповідно до ст. 15 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 № 922 під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерною документацією передбачено, що «Тендерна пропозиція та всі документи, що стосуються її, складаються учасником українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача. Визначальним є текст, викладений українською мовою. (п. 7 розділу 1 тендерної документації)».

Документи подані скаржником

30 листопада 2016 09:18
вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2016 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД 63 185 673,60
UAH з ПДВ
63 185 673,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТУНЕЛЬБУД 68 916 602,70
UAH з ПДВ
68 866 602,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Водоліт" 69 899 956,76
UAH з ПДВ
68 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сінта-Сервіс" 73 500 000,00
UAH з ПДВ
73 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2016 14:02
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2016 14:02
Банківська гарантія.zip
11 грудня 2016 14:02
73 тендер.zip
11 грудня 2016 14:02
Пункт6.pdf
11 грудня 2016 14:02
Пункт1.pdf
11 грудня 2016 14:02
Додаток3.pdf
11 грудня 2016 14:01
Додаток1 Частина ІІІ.pdf
11 грудня 2016 14:01
Додаток1 Частина ІІ.pdf

Публічні документи

16 грудня 2016 17:09
Кошторис
16 грудня 2016 17:09
ДЦ та розрахунки
16 грудня 2016 17:09
Тендерна пропозиція
16 грудня 2016 17:09
Підтвердження ст.17
11 грудня 2016 13:52
Кошторис.rar
11 грудня 2016 13:52
Склопластикові труби.pdf
11 грудня 2016 13:51
Статут.pdf
11 грудня 2016 13:51
Звіти устав.докум..pdf
11 грудня 2016 13:51
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

09 грудня 2016 16:47
частина 3 ст 1-69.pdf
09 грудня 2016 16:46
частина 2 ст 1-64.pdf
09 грудня 2016 16:45
частина 1 сст 1-67.pdf

Публічні документи

10 грудня 2016 14:33
КВАЛ_3_3.pdf
10 грудня 2016 14:32
КВАЛ_3_2.pdf
10 грудня 2016 14:32
КВАЛ_3_1.pdf
10 грудня 2016 14:31
Кошторис_1612101.imd
10 грудня 2016 14:30
КВАЛ_2.pdf
10 грудня 2016 14:29
КВАЛ_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД

ТОВ УКРТУНЕЛЬБУД

Приватне підприємство "Водоліт"

ПП "Сінта-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД
#32347574
Відхилено 63 185 673,60
UAH з ПДВ
15 грудня 2016 14:18
ТОВ УКРТУНЕЛЬБУД
#30920263
Переможець 68 866 602,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2016 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2016 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРТУНЕЛЬБУД
#30920263
68 866 602,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 15:52
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 17:39
звіт ду борщ канлізація 1500 12.12.2018.doc зміни до договору
12 грудня 2018 17:38
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 10:36
звіт ду борщ канлізація 1500 12.12.2018.doc зміни до договору
12 грудня 2018 10:33
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 10:47
звіт ду борщ канлізація 1500 20.11.2018.doc зміни до договору
21 листопада 2018 10:43
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 16:16
звіт ду борщ канлізація 1500 31.10.2018.doc зміни до договору
31 жовтня 2018 16:09
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 08:56
звіт ду борщ канлізація 1500 31.08.2018.doc зміни до договору
31 серпня 2018 08:55
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 16:14
звіт ду борщ канлізація 1500 03.08.2018.doc зміни до договору
03 серпня 2018 16:12
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 10:51
звіт ду борщ канлізація 1500 27.06.2018.doc зміни до договору
27 червня 2018 10:50
Електронний підпис укладений
26 квітня 2018 11:47
звіт ду борщ канлізація 1500 26.04.doc зміни до договору
26 квітня 2018 11:45
Електронний підпис укладений
13 березня 2018 14:41
звіт ду борщ канлізація 1500 аванс.doc зміни до договору
13 березня 2018 14:35
Електронний підпис укладений
21 лютого 2018 11:46
звіт ду борщ канлізація 1500 аванс.doc зміни до договору
21 лютого 2018 11:28
Електронний підпис укладений
14 лютого 2018 12:07
звіт ду борщ канлізація 1500 14.02 прог.doc зміни до договору
14 лютого 2018 12:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 11:44
звіт ду борщ канлізація 1500 27.12.doc зміни до договору
28 грудня 2017 11:44
Електронний підпис укладений
03 серпня 2017 12:57
звіт ду борщ канлізація 1500 7 03.08.2017.doc зміни до договору
03 серпня 2017 12:54
Електронний підпис укладений
22 червня 2017 10:50
звіт ду борщ канлізація 1500 6.doc зміни до договору
22 червня 2017 10:46
Електронний підпис укладений
05 травня 2017 14:27
звіт ду борщ канлізація 1500.doc зміни до договору
05 травня 2017 14:26
Електронний підпис укладений
11 квітня 2017 13:16
звіт ду борщаговка 1500.doc зміни до договору
11 квітня 2017 13:13
Електронний підпис укладений
27 грудня 2016 11:27
Графік Борщагівка 1500-2000.pdf укладений
27 грудня 2016 11:27
Копия Додаток №1 ДЦ Борщаг 1500-2000 (1).xls укладений
27 грудня 2016 11:27
ДОГОВІР вул. Борщагівська КАНАЛІЗАЦІЯ 1500-2000 м.docx укладений
27 грудня 2016 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається. «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2018 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань та умов цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами внесеними до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Загальна вартість робіт по Договору становить 68 866 602,00 грн (шістдесят вісім мільйонів вісімсот шістдесят шість тисяч шістсот дві грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % 11 477 767,00 грн (одинадцять мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят сім грн 00 коп.). Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2017 році становить 19 661 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів шістсот шістдесят одна тисяча 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 3 276 833,33 грн (три мільйони двісті сімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три грн 33 коп.), за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Роботи на суму 49 205 602,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів двісті п’ять тисяч шістсот дві грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % 8 200 933,67 грн (вісім мільйонів двісті тисяч дев’ятсот тридцять три грн 67 коп.) будуть виконані Генпідрядником у 2018 році після затвердження відповідних бюджетних асигнувань.»
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2.6. Договору, Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від вартості робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік та цим Договором протягом 2017 року, а саме: 5 898 300,00 грн (п’ять мільйонів вісімсот дев’яносто вісім тисяч триста гривень 00 коп.) в т. ч. ПДВ 20 % – 983 050,00 грн (дев’ятсот вісімдесят три тисячі п’ятдесят гривень 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Перерахунок авансу буде здійснюватися поетапно: І. До 23.06.2017 року – 1 800 000,00 грн (один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 300 000,00 грн (триста тисяч гривень 00 коп.); ІІ. До 20.07.2017 року – 2 868 810,00 грн (два мільйони вісімсот шістдесят вісім тисяч вісімсот десять гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 478 135,00 грн (чотириста сімдесят вісім тисяч сто тридцять п’ять гривень 00 коп.); ІІІ. До 25.08.2017 року – 1 229 490,00 грн (один мільйон двісті двадцять дев’ять тисяч чотириста дев’яносто гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 204 915,00 грн (двісті чотири тисячі дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 коп.). Авансовий платіж надається Генпідряднику строком на 3 (три) місяці (підпункт 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 3. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони домовились доповнити даний Договір додатком № 3 «Календарний план фінансування робіт».
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю перенесення строків перерахування ІІ та ІІІ етапів авансового платежу, які зазначені в Додатковій угоді № 6 від 22.06.2017 р. до даного Договору, Сторони домовились викласти етапи перерахунку авансового платежу у наступній редакції: Перерахунок І етапу авансу здійснюється до 23.06.2017 року – 1 800 000,00 грн (один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 300 000,00 грн (триста тисяч гривень 00 коп.). Перерахунок ІІ етапу авансу здійснюється до 10.08.2017– 2 868 810,00 грн (два мільйони вісімсот шістдесят вісім тисяч вісімсот десять гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 478 135,00 грн (чотириста сімдесят вісім тисяч сто тридцять п’ять гривень 00 коп.). Перерахунок ІІІ етапу авансу здійснюється до 15.09.2017 року – 1 229 490,00 грн (один мільйон двісті двадцять дев’ять тисяч чотириста дев’яносто гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 204 915,00 грн (двісті чотири тисячі дев’ятсот п’ятнадцять гривень 00 коп.). Авансовий платіж надається Генпідряднику строком на 3 (три) місяці (підпункт 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони домовились викласти у новій редакції додаток № 3 до Договору «Календарний план фінансування робіт». 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення її печатками Сторін. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт по Договору становить 68 866 602,00 грн (шістдесят вісім мільйонів вісімсот шістдесят шість тисяч шістсот дві грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 11 477 767,00 грн (одинадцять мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят сім грн 00 коп.). Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2017 році становить 19 185 661,48 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят одна грн 48 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 3 197 610,25 грн (три мільйони сто дев’яносто сім тисяч шістсот десять грн 25 коп.), за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Роботи на суму 49 680 940,52 грн. (сорок дев’ять мільйонів шістсот вісімдесят тисяч дев’ятсот сорок грн 52 коп.), в тому числі ПДВ 20 % 8 280 156,75 грн (вісім мільйонів двісті вісімдесят тисяч сто п’ятдесят шість грн 75 коп.) будуть виконані Генпідрядником у 2018 році після затвердження відповідних бюджетних асигнувань.» 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з затвердженням Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт по Договору становить 68 866 602,00 грн (шістдесят вісім мільйонів вісімсот шістдесят шість тисяч шістсот дві грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 11 477 767,00 грн (одинадцять мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят сім грн 00 коп.). Станом на 01.01.2018 року виконано та профінансовано робіт на суму 19 185 661,48 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят одна грн 48 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 3 197 610,25 грн (три мільйони сто дев’яносто сім тисяч шістсот десять грн 25 коп.) Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2018 році становить 19 700 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сімсот тисяч грн коп.), в т. ч. ПДВ 20 % 3 283 333,33 грн (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі триста тридцять три грн 33 коп.), за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Роботи на суму 29 980 940,52 грн. (двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч дев’ятсот сорок грн 52 коп.), в тому числі ПДВ 20 % 4 996 823,42 грн (чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто шість тисяч вісімсот двадцять три грн 42 коп.) будуть виконані Генпідрядником у 2018 році після затвердження відповідних бюджетних асигнувань.» 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника, викласти розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в частині даних Замовника, в наступній редакції: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019, ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 3. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.6. Договору, Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від вартості робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік та цим Договором протягом 2018року, а саме: 5 910 000,00 грн (п’ять мільйонів дев’ятсот десять тисяч грн 00 коп. ) в т. ч. ПДВ 20 % – 985 000,00 грн (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Перерахунок авансу буде здійснюватися поетапно: І. До 28.02.2018 року – 3 300 000,00 грн (три мільйони триста тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 550 000,00 грн (п’ятсот п’ятдесят тисяч грн 00 коп.); ІІ. До 09.03.2018 року – 2 610 000,00 грн (два мільйони шістсот десять тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 435 000,00 грн (чотириста тридцять п’ять тисяч грн 00 коп.). Авансовий платіж надається Генпідряднику строком на 3 (три) місяці (підпункт 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.6. Договору, Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від вартості робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік та цим Договором протягом 2018року, а саме: 5 910 000,00 грн (п’ять мільйонів дев’ятсот десять тисяч грн 00 коп. ) в т. ч. ПДВ 20 % – 985 000,00 грн (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Перерахунок авансу буде здійснюватися поетапно: І. До 28.02.2018 року – 3 300 000,00 грн (три мільйони триста тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 550 000,00 грн (п’ятсот п’ятдесят тисяч грн 00 коп.); ІІ. До 23.03.2018 року – 2 610 000,00 грн (два мільйони шістсот десять тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 435 000,00 грн (чотириста тридцять п’ять тисяч грн 00 коп.). Авансовий платіж надається Генпідряднику строком на 3 (три) місяці (підпункт 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт по Договору становить 68 866 602,00 грн (шістдесят вісім мільйонів вісімсот шістдесят шість тисяч шістсот дві грн 00 коп.), в тому числі ПДВ 20 % – 11 477 767,00 грн (одинадцять мільйонів чотириста сімдесят сім тисяч сімсот шістдесят сім грн 00 коп.). Станом на 01.01.2018 року виконано та профінансовано робіт на суму 19 185 661,48 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят одна грн 48 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 3 197 610,25 грн (три мільйони сто дев’яносто сім тисяч шістсот десять грн 25 коп.) Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2018 році становить 49 680 940,52 грн (сорок дев’ять мільйонів шістсот вісімдесят тисяч дев’ятсот сорок грн 52 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 8 280 156,75 грн (вісім мільйонів двісті вісімдесят тисяч сто п’ятдесят шість грн 75 коп.), за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету.» 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТУНЕЛЬБУД» (далі – Генпідрядник), в особі директора Гальчука Павла Анатолійовича, що діє на підставі Статуту з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора Управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Петрова Костянтина Миколайовича, що діє на підставі довіреності № 9 від 29.12.2017 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 13 до Договору № 27/12 від 27.12.2016 р. (далі – Договір) на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку з необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору); 2. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Генпідрядник Замовник Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртунельбуд» 07300, Київська обл., м. Вишгород, вул. Комсомольська, 5 р/р 26009538038500 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 Код ЄДРПОУ 30920263 ІПН 309202610081 Свідоцтво платника ПДВ №13693605 Тел./факс 374-04-21 Директор _____________________П. А. Гальчук Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019, ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ К. М. Петров
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТУНЕЛЬБУД» (далі – Генпідрядник), в особі директора Гальчука Павла Анатолійовича, що діє на підставі Статуту з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора Управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 73 від 16.07.2018 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 14 до Договору № 27/12 від 27.12.2016 р. (далі – Договір) на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти абзаці 2 та 3 пункту 2.1. Договору в наступній редакції: «Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2018 році становить 46 400 000,00 грн (сорок шість мільйонів чотириста тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % - 7 733 333,33 грн (сім мільйонів сімсот тридцять три тисячі триста тридцять три грн 33 коп.), за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Роботи на суму 3 280 940,52 грн (три мільйони двісті вісімдесят тисяч дев’ятсот сорок грн 52 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 546 823,42 грн (п’ятсот сорок шість тисяч вісімсот двадцять три грн 42 коп.) будуть виконані Генпідрядником у 2018 році після затвердження відповідних бюджетних асигнувань.». 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної зі Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 8. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Генпідрядник Замовник Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртунельбуд» 07300, Київська обл., м. Вишгород, вул.Комсомольська, 5 р/р 26009538038500 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 Код ЄДРПОУ 30920263 ІПН 309202610081 Свідоцтво платника ПДВ №13693605 Тел./факс 594-95-55 Директор ________________________П. А. Гальчук Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019, ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТУНЕЛЬБУД» (далі – Генпідрядник), в особі директора Гальчука Павла Анатолійовича, що діє на підставі Статуту з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності №73 від 16.07.2018 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 15 до Договору № 27/12 від 27.12.2016 р. (далі – Договір) на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку з необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору); 2. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Генпідрядник Замовник Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртунельбуд» 07300, Київська обл., м. Вишгород, вул. Комсомольська, 5 р/р 26009538038500 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 Код ЄДРПОУ 30920263 ІПН 309202610081 Свідоцтво платника ПДВ №13693605 Тел./факс 374-04-21 Директор _____________________П. А. Гальчук Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019, ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3 Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТУНЕЛЬБУД» (далі – Генпідрядник), в особі директора Гальчука Павла Анатолійовича, що діє на підставі Статуту з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора Управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 73 від 16.07.2018 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 17 до Договору № 27/12 від 27.12.2016 р. (далі – Договір) на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», про наступне: 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти абз. 2 та 3 п. 2.1. Договору в наступній редакції: «Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2018 році становить 46 400 000,00 грн (сорок шість мільйонів чотириста тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % - 7 733 333,33 грн (сім мільйонів сімсот тридцять три тисячі триста тридцять три грн 33 коп.), за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Роботи на суму 3 280 940,52 грн (три мільйони двісті вісімдесят тисяч дев’ятсот сорок грн 52 коп.), в тому числі ПДВ 20 % - 546 823,42 грн (п’ятсот сорок шість тисяч вісімсот двадцять три грн 42 коп.) будуть виконані Генпідрядником у 2018 році після затвердження відповідних бюджетних асигнувань.» 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Генпідрядник Замовник Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртунельбуд» 07300, Київська обл., м. Вишгород, вул. Комсомольська, 5 р/р 26009538038500 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 Код ЄДРПОУ 30920263 ІПН 309202610081 Свідоцтво платника ПДВ №13693605 Тел./факс 594-95-55 Директор _____________________П. А. Гальчук Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019, ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.2. Договору Сторони домовились зменшити договірну ціну та вартість робіт по Договору на 3 976 659,15 грн. (три мільйони дев’ятсот сімдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять грн 15 коп.), у т. ч. ПДВ 20% - 662 776,52 грн. (шістсот шістдесят дві тисячі сімсот сімдесят шість грн 52 коп.), у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 64 889 942,85 грн (шістдесят чотири мільйони вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок дві грн 85 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % - 10 814 990,48 грн (десять мільйонів вісімсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн 48 коп.). Станом на 01.01.2018 року виконано та профінансовано робіт на суму 19 185 661,48 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят одна грн 48 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 3 197 610,25 грн (три мільйони сто дев’яносто сім тисяч шістсот десять грн 25 коп.). Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2018 році становить 45 704 281,37 грн (сорок п’ять мільйонів сімсот чотири тисячі двісті вісімдесят одна грн 37 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % - 7 617 380,23 грн (сім мільйонів шістсот сімнадцять тисяч триста вісімдесят грн 23 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету.». 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної додаткової угоди: 1. Договірна ціна (додаток № 1) 2. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, який діє на підставі Довіреності № 73 від 16.07.2018 р, з однієї сторони, та Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТУНЕЛЬБУД», в особі директора Гальчука Павла Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, а надалі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 18 (далі – Додаткова угода) до Договору № 27/12 від 27 грудня 2016 р. на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 1500 – 2000 мм по вул. Борщагівській, в частині його санації від КК-6 до КК-26/7А (камера в районі Повітрофлотського мосту) в Солом’янському районі м. Києва», (далі – Договір) про наступне: 1. Керуючись п. 2.2. Договору Сторони домовились зменшити договірну ціну та вартість робіт по Договору на 3 976 659,16 грн (три мільйони дев’ятсот сімдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять грн 16 коп.), у т. ч. ПДВ 20% - 662 776,53 грн (шістсот шістдесят дві тисячі сімсот сімдесят шість грн 53 коп.), у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 64 889 942,84 грн (шістдесят чотири мільйони вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок дві грн 84 коп.), у т. ч. ПДВ 20 % - 10 814 990,47 грн (десять мільйонів вісімсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн 47 коп.). Станом на 01.01.2018 року виконано та профінансовано робіт на суму 19 185 661,48 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч шістсот шістдесят одна грн 48 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % – 3 197 610,25 грн (три мільйони сто дев’яносто сім тисяч шістсот десять грн 25 коп.). Вартість робіт, які мають бути виконані Генпідрядником у 2018 році становить 45 704 281,36 грн (сорок п’ять мільйонів сімсот чотири тисячі двісті вісімдесят одна грн 36 коп.), в т. ч. ПДВ 20 % - 7 617 380,23 грн (сім мільйонів шістсот сімнадцять тисяч триста вісімдесят грн 23 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету.». 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної додаткової угоди: 1. Договірна ціна (додаток № 1) 2. Календарний план фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін: Генпідрядник Замовник Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртунельбуд» 07300, Київська обл., м. Вишгород, вул. Комсомольська, 5 р/р 26009538038500 в ПАТ «УкрСиббанк» МФО 351005 Код ЄДРПОУ 30920263 ІПН 309202610081 Свідоцтво платника ПДВ №13693605 Тел./факс 594-95-55 Директор _____________________П. А. Гальчук Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВ 1217310 п/р 35447130053831 в ГУДКСУ м. Києва Код банку 820019, ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: 27/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2016 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 64 889 942,84
UAH з ПДВ