Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос
25.93.1 Wire products, chains and springs (44311000-3 Stranded wire) 25.93.11-30.00 2 (two) lots: lot 1 – Protective earth wire; lot 2 –Strand cable
Очікувана вартість
5 468 100,07 UAH
UA-2016-11-25-000906-a ae2f9a1daefe48a6ae6f5dacfd58fe27
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДЕНКО Валентина Василівна

239-46-59 sztp@nec.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: РУДЕНКО Валентина Василівна
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Додаткові контактні особи: Бабченко Владислав Вікторович
044-238-37-52
sztp@nec.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: РУДЕНКО В.В.
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Additional contacts: Babchenko Vladislav Victorovich
044-238-37-52
sztp@nec.energy.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 листопада 2016 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2016 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2016 12:00
Очікувана вартість: 5 468 100,07 UAH без ПДВ
Publication date: 25 листопада 2016 13:35
Enquiries until: 17 грудня 2016 12:00
Complaints submission until: до 23 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 грудня 2016 12:00

Information

Estimated total value: 5 468 100 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси)
25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос
25.93.1 Wire products, chains and springs (44311000-3 Stranded wire) 25.93.11-30.00 2 (two) lots: lot 1 – Protective earth wire; lot 2 –Strand cable.

Тендерна документація

13 грудня 2016 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2016 16:48
ТД трос зі змінами.doc
13 грудня 2016 16:48
зміни трос.pdf
25 листопада 2016 13:32
ТД трос видача.doc
25 листопада 2016 13:32
трос2017.pdf
13 грудня 2016 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2016 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2016 16:48
ТД трос зі змінами.doc
13 грудня 2016 16:48
зміни трос.pdf
25 листопада 2016 13:32
ТД трос видача.doc
25 листопада 2016 13:32
трос2017.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно осноних умов договору
Дата подання: 05 грудня 2016 09:06
Дата відповіді: 13 грудня 2016 16:14
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритому аукціоні на поставку грозозахисного та вантових тросів. Але, ознайомившись з основними умовами поставки по договору, просимо розглянути можливість внесення змін в проект договору, а саме: - п.3.1 викласти в наступній редакції: "Оплата ПОСТАЧАЛЬНИКУ здійснюється: в безготівковому порядку, шляхом перерахування йому грошових коштів через банк в такому порядку: аванс (п'ятдесят відсотків від вартості продукції, що поставлятиметься в кожному періоді, зазначеному в Додатку до Договору) та подальша оплата (оплата прийнятої Покупцем продукції, вартість якої непокрита авансовим платежем). Аванс на поставку продукції в першому періоді (кварталі) поставки здійснюється протягом 15 банківських днів після набуття Договором чинності та за Рахунком Постачальника. Аванс на поставку продукції в кожному наступному періоді (кварталі) поставки здійснюється протягом 15 банківських днів після поставки всієї кількості продукції за попередній період та за наданим Постачальником Рахунком. Сума авансу ____. Поставка продукції на суму авансового платежу здійснюється першочергово та за рахунок авансу. Після прийняття ПОКУПЦЕМ продукції на суму авансового платежу (по кожному періоду) він здійснює оплату прийнятої ним продукції, вартість якої непокрита авансовим платежем (подальша оплата). Подальша оплата здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ПОКУПЦЕМ Акту приймання-передачі продукції (партії продукції), надалі – Акт. При цьому за визначеної ПОКУПЦЕМ потреби ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ПОКУПЦЮ оригінал Рахунка-фактури. СТОРОНИ узгоджують строк, на який може бути відстрочено таку(і) оплату(и). - 3.3. Виключити. - 3.4. Виключити. -Абз. 7 п. 6.1. Право власності на товар і ризик випадкової загибелі або ушкодження товару переходить до Покупця в момент переходу ризиків по вказаній продукції відповідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010. -7.3. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків продукції, в тому числі її заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом строку, визначеного Сторонами згідно з умовами двостороннього рекламаційного акту. -9.2 За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення. -Абз. 2. п. 9.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості продукції ПОСТАЧАЛЬНИК повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісної продукції. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісну продукцію, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. -9.4. У разі порушення порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний відшкодувати ПОКУПЦЮ збитки у розмірі не отриманого останнім податкового кредиту з ПДВ. -9.5. Виключити. Чекаємо на Вашу відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання стосовно внесення змін до основних умов договору повідомляємо, що тендерна документація та основні умови договору розроблені замовником з урахуванням вимог чинного законодавства. З огляду на викладене, замовник не передбачає вносити зміни до основних умов договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-11-25-000906-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ ПО "Стальканат-Силур", Код ЄДРПОУ:26209430
Дата подання: 05 грудня 2016 08:44
Стосовно бюджету закупівлі
Добрий день! Наша компаниія має намір прийняти участь у відкритому аукціоні на поставку металевих тросів. При цоьму звертаємо Вашу увагу на те, що зазначена ціна бюджету відносно закупівлі 25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос надто низька, через це з’являється неможливість прийняти участь у закупівлі, тому як ціна на сировину (катанка) постійно зростає на протязі цього року та знову планується її підвищення у січні 2017 р. (ітого ціна буде збільшена приблизно на 40% у порівнянні з ціною початку 2016 р) Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. А встановлення низької ціни обмежує право участі у закупівлі Постачальників канатів, тому що електронна система закупівель не передбачає надання пропозицій за ціною вищою, ніж встановлена Замовником як очікувана вартість. Тому, виходячи з вищенаведеного просимо Вас, розглянути можливість підвищення бюджету закупівлі на 10%.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2016 16:55
За результатами розгляду Вашої вимоги в тендерну документацію на закупівлю «25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот 1 - Грозозахисний трос; Лот 2 - Вантовий трос» внесені відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

05 грудня 2016 08:44
File 00206BAA040B161130143715.pdf

Документи

13 грудня 2016 16:55
відповідь на вимогу.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.Грозозахисний трос
Опис предмету закупівлі:
Грозозахисний трос
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 5 389 130,40 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 53 890,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117580 UAH


Title: Lot 1.Protective earth wire
Description: Protective earth wire
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 5 389 130,40 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 53 890,00 UAH excluding VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

157200 кг
Грозозахисний трос
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
ДК 016:2010: 25.93.1 — Вироби з дроту, ланцюги та пружини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Додаток 3, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, згідно Додатку 3
Дата доставки: 29 вересня 2017

Protective earth wire
CPV: 44311000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 січня 2017
UA-2016-11-25-000906-aae2f9a1daefe48a6ae6f5dacfd58fe27
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" Документи
Відхилено
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 січня 2017 15:52
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2016 18:38
Досвід-договір, відгук.PDF
26 грудня 2016 18:38
Специфікація лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:38
Сертифікат лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертификат дилера 2016.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка працівники.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка обладнання.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка досвід.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка виробника.PDF
26 грудня 2016 18:37
Банк_вська гарант_я 124.pdf
26 грудня 2016 18:37
Специфікація лот 2.PDF
26 грудня 2016 18:37
Специфікація лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертифікати лот 2.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертифікат лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертификат дилера 2016.PDF
26 грудня 2016 18:37
Досвід-договір, відгук.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка працівники.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка обладнання.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка досвід.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка виробника.PDF
26 грудня 2016 18:37
Банк_вська гарант_я 124.pdf

Документи

18 січня 2017 16:14
Протокол ТК №3.doc
18 січня 2017 16:14
Електронний підпис

Публічні документи

27 грудня 2016 09:30
Електронний підпис
27 грудня 2016 09:11
УСТАВ на 18.05.16(1).pdf
27 грудня 2016 09:11
СЕРТИФИКАТ КАЧЕСТВА.pdf
27 грудня 2016 09:11
ОСНОВНИ ВИМОГИ лот № 2.pdf
27 грудня 2016 09:11
ОСНОВНИ ВИМОГИ лот № 1.pdf
27 грудня 2016 09:11
ДОГОВОР УКРЕНЕРГО.pdf
27 грудня 2016 09:11
ДОВИДКА ст. 50.pdf
27 грудня 2016 09:10
ДОВИДКА ст. 17.pdf
27 грудня 2016 09:10
ДОВИДКА ПРАЦИВНИКИ.pdf
27 грудня 2016 09:10
ДОВИДКА НЕ ЕДР.pdf
27 грудня 2016 09:10
ДОВИДКА ВИРОБНИК.pdf
27 грудня 2016 09:10
ДОВИДКА АНТИКОРУПЦИЯ.pdf
27 грудня 2016 09:10
ГРАФИК ПОСТАВОК.pdf
27 грудня 2016 09:10
ВЫРОБНИК УКРМЕТИЗ.pdf
27 грудня 2016 09:10
Відгук УКРЭНЕРГО.pdf
27 грудня 2016 09:10
АНАЛОГИЧНИ ДОГОВОРА.pdf
27 грудня 2016 09:10
АДРЕСА ПОСТАВОК.pdf
27 грудня 2016 09:10
Cвидетельство НДС.pdf
27 грудня 2016 09:10
16-70841.pdf.(2).P7S
27 грудня 2016 09:10
16-70841.pdf.(1).P7S
27 грудня 2016 09:10
16-70841.pdf

Документи

18 січня 2017 16:09
Протокол ТК №3.doc
18 січня 2017 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2016 18:38
Досвід-договір, відгук.PDF
26 грудня 2016 18:38
Специфікація лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:38
Сертифікат лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертификат дилера 2016.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка працівники.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка обладнання.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка досвід.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка виробника.PDF
26 грудня 2016 18:37
Банк_вська гарант_я 124.pdf
26 грудня 2016 18:37
Специфікація лот 2.PDF
26 грудня 2016 18:37
Специфікація лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертифікати лот 2.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертифікат лот 1.PDF
26 грудня 2016 18:37
Сертификат дилера 2016.PDF
26 грудня 2016 18:37
Досвід-договір, відгук.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка працівники.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка обладнання.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка досвід.PDF
26 грудня 2016 18:37
Довідка виробника.PDF
26 грудня 2016 18:37
Банк_вська гарант_я 124.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 січня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій