Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос
25.93.1 Wire products, chains and springs (44311000-3 Stranded wire) 25.93.11-30.00 2 (two) lots: lot 1 – Protective earth wire; lot 2 –Strand cable
25.93.1 Wire products, chains and springs (44311000-3 Stranded wire) 25.93.11-30.00 2 (two) lots: lot 1 – Protective earth wire; lot 2 –Strand cable
Очікувана вартість
5 468 100,07 UAH
UA-2016-11-25-000906-a ● ae2f9a1daefe48a6ae6f5dacfd58fe27
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
РУДЕНКО Валентина Василівна 239-46-59 sztp@nec.energy.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бабченко Владислав Вікторович 044-238-37-52 sztp@nec.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo” |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
РУДЕНКО В.В. 239-46-59 sztp@nec.energy.gov.ua |
Additional contacts: |
Babchenko Vladislav Victorovich 044-238-37-52 sztp@nec.energy.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2016 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2016 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2016 12:00 |
Очікувана вартість: | 5 468 100,07 UAH без ПДВ |
Publication date: | 25 листопада 2016 13:35 |
Enquiries until: | 17 грудня 2016 12:00 |
Complaints submission until: | до 23 грудня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 грудня 2016 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 468 100 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси)
25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос
25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос
25.93.1 Wire products, chains and springs (44311000-3 Stranded wire) 25.93.11-30.00 2 (two) lots: lot 1 – Protective earth wire; lot 2 –Strand cable.
Тендерна документація
13 грудня 2016 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2016 16:48 |
ТД трос зі змінами.doc | |
13 грудня 2016 16:48 |
зміни трос.pdf | |
25 листопада 2016 13:32 |
ТД трос видача.doc | |
25 листопада 2016 13:32 |
трос2017.pdf |
13 грудня 2016 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2016 16:48 |
ТД трос зі змінами.doc
|
|||
13 грудня 2016 16:48 |
зміни трос.pdf
|
|||
25 листопада 2016 13:32 |
ТД трос видача.doc
|
|||
25 листопада 2016 13:32 |
трос2017.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно осноних умов договору
Дата подання: 05 грудня 2016 09:06
Дата відповіді: 13 грудня 2016 16:14
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритому аукціоні на поставку грозозахисного та вантових тросів. Але, ознайомившись з основними умовами поставки по договору, просимо розглянути можливість внесення змін в проект договору, а саме:
- п.3.1 викласти в наступній редакції: "Оплата ПОСТАЧАЛЬНИКУ здійснюється:
в безготівковому порядку,
шляхом перерахування йому грошових коштів через банк
в такому порядку:
аванс (п'ятдесят відсотків від вартості продукції, що поставлятиметься в кожному періоді, зазначеному в Додатку до Договору) та подальша оплата (оплата прийнятої Покупцем продукції, вартість якої непокрита авансовим платежем).
Аванс на поставку продукції в першому періоді (кварталі) поставки здійснюється протягом 15 банківських днів після набуття Договором чинності та за Рахунком Постачальника.
Аванс на поставку продукції в кожному наступному періоді (кварталі) поставки здійснюється протягом 15 банківських днів після поставки всієї кількості продукції за попередній період та за наданим Постачальником Рахунком.
Сума авансу ____.
Поставка продукції на суму авансового платежу здійснюється першочергово та за рахунок авансу.
Після прийняття ПОКУПЦЕМ продукції на суму авансового платежу (по кожному періоду) він здійснює оплату прийнятої ним продукції, вартість якої непокрита авансовим платежем (подальша оплата).
Подальша оплата здійснюється протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ПОКУПЦЕМ Акту приймання-передачі продукції (партії продукції), надалі – Акт. При цьому за визначеної ПОКУПЦЕМ потреби ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ПОКУПЦЮ оригінал Рахунка-фактури.
СТОРОНИ узгоджують строк, на який може бути відстрочено таку(і) оплату(и).
- 3.3. Виключити.
- 3.4. Виключити.
-Абз. 7 п. 6.1. Право власності на товар і ризик випадкової загибелі або ушкодження товару переходить до Покупця в момент переходу ризиків по вказаній продукції відповідно з умовами поставки, визначеними згідно з ІНКОТЕРМС-2010.
-7.3. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків продукції, в тому числі її заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом строку, визначеного Сторонами згідно з умовами двостороннього рекламаційного акту.
-9.2 За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.
-Абз. 2. п. 9.3. За порушення умов зобов’язання щодо якості продукції ПОСТАЧАЛЬНИК повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісної продукції. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісну продукцію, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
-9.4. У разі порушення порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний відшкодувати ПОКУПЦЮ збитки у розмірі не отриманого останнім податкового кредиту з ПДВ.
-9.5. Виключити.
Чекаємо на Вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання стосовно внесення змін до основних умов договору повідомляємо, що тендерна документація та основні умови договору розроблені замовником з урахуванням вимог чинного законодавства. З огляду на викладене, замовник не передбачає вносити зміни до основних умов договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-11-25-000906-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ ПО "Стальканат-Силур", Код ЄДРПОУ:26209430
Дата подання: 05 грудня 2016 08:44
Стосовно бюджету закупівлі
Добрий день! Наша компаниія має намір прийняти участь у відкритому аукціоні на поставку металевих тросів. При цоьму звертаємо Вашу увагу на те, що зазначена ціна бюджету відносно закупівлі 25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот1 – Грозозахисний трос; Лот 2 – Вантовий трос надто низька, через це з’являється неможливість прийняти участь у закупівлі, тому як ціна на сировину (катанка) постійно зростає на протязі цього року та знову планується її підвищення у січні 2017 р. (ітого ціна буде збільшена приблизно на 40% у порівнянні з ціною початку 2016 р) Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. А встановлення низької ціни обмежує право участі у закупівлі Постачальників канатів, тому що електронна система закупівель не передбачає надання пропозицій за ціною вищою, ніж встановлена Замовником як очікувана вартість. Тому, виходячи з вищенаведеного просимо Вас, розглянути можливість підвищення бюджету закупівлі на 10%.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2016 16:55
За результатами розгляду Вашої вимоги в тендерну документацію на закупівлю «25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини (44311000-3 Металеві троси) 25.93.11-30.00 2 (два) лоти: Лот 1 - Грозозахисний трос; Лот 2 - Вантовий трос» внесені відповідні зміни з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1.Грозозахисний трос |
Опис предмету закупівлі: |
Грозозахисний трос
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 5 389 130,40 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 53 890,00 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117580 UAH |
Title: Lot 1.Protective earth wire
Description: Protective earth wire
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 5 389 130,40 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 53 890,00 UAH
excluding VAT
Позиції
157200 кг
Грозозахисний трос
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
ДК 016:2010: 25.93.1 — Вироби з дроту, ланцюги та пружини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Додаток 3, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, згідно Додатку 3
Дата доставки:
29 вересня 2017
Protective earth wire
CPV: 44311000-3
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 січня 2017
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
19 січня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій