Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення ведення Державного земельного кадастру, а саме розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель районів м. Кривий Ріг
Services for the provision of the State Land Cadastre, namely the development of technical documentation on land inventory districts Krivoy Rog
Очікувана вартість
37 450 000,00 UAH
UA-2016-11-22-000724-b b00abb194e2f4032be7ba54f89d2b446
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Горбачова Любов Миколаївна

0564747253 umazv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління містобудування, архітектури та земельних відносин виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40714755
Місцезнаходження: 50101, УКРАЇНА , Днiпропетровська область обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, буд. 1
Контактна особа: Горбачова Любов Миколаївна
0564747253
umazv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Urban Development, architecture and land relations executive committee of city council
National ID: 40714755
Contact point: Gorbachova Lubov Mikolaivna
0564747253
umazv@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 листопада 2016 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2016 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2016 19:00
Початок аукціону: 30 січня 2017 11:29
Очікувана вартість: 37 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 187 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1123500 UAH
Publication date: 22 листопада 2016 16:04
Enquiries until: 13 грудня 2016 19:00
Complaints submission until: до 19 грудня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 грудня 2016 19:00

Information

Estimated total value: 37 450 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 187 250 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з забезпечення ведення Державного земельного кадастру, а саме розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель районів м. Кривий Ріг
Services for the provision of the State Land Cadastre, namely the development of technical documentation on land inventory districts Krivoy Rog
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Services for the provision of the State Land Cadastre, namely the development of technical documentation on land inventory districts Krivoy Rog
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
ДК 016:2010: 71.12.1 — Послуги інженерні

Services for the provision of the State Land Cadastre, namely the development of technical documentation on land inventory districts Krivoy Rog
CPV: 71300000-1
Період постачання: з 01 січня 2017 по 20 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз'яснень до технічного завдання
Дата подання: 30 листопада 2016 16:16
Дата відповіді: 02 грудня 2016 15:48
1. Просимо пояснити, які саме обсяги робіт будуть визначатися після виконання геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування і яким чином їх необхідно врахувати при розрахунку ціни пропозиції? Відповідно п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» - Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати послуги, передбачені Замовником в Технічному завданні? Для надання тендерної пропозиції необхідно визначити вартість послуг на підставі тих обсягів які вказані Замовником в п. 1 Технічного завдання. Абз. 4 п.4.1 Додатку 5 до тендерної документації «Код 71.12.1 - (71340000-3) Комплексні інженерні послуги - послуги з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель районів м. Кривий Ріг» передбачено, що обсяг робіт буде визначено після виконання геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування. Для визначення вартості послуг обсяги повинні бути визначені до подання пропозиції та вказані у технічному завданні замовника. Також просимо пояснити ,яке саме землевпорядне проектування передбачається виконувати при наданні послуг з інвентаризації земель. 2.абз. 5 п.2 Додатку 2 до тендерної документації «Код 71.12.1 - (71340000-3) Комплексні інженерні послуги - послуги з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель районів м. Кривий Ріг» передбачено, що до складу працівників Учасника мають входити також юристи, економісти, інженери – кошторисники, водії , програмісти, архітектор (інженер). Просимо надати роз’яснення, для надання яких послуг у складі підприємства, яке розробляє технічну документацію з землеустрою, щодо інвентаризації земель необхідно мати всіх перелічених у п.2 Додатку 2 працівників? Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У відповідності до п.10 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого Постановою КМУ від 23 травня 2012р. №513 «Розробниками технічної документації (далі - виконавець) є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою». З огляду на вищезазначене Замовник заздалегідь встановив дискримінаційні вимоги до учасників – виконавців землевпорядних робіт. 3.п.п. 3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Код 71.12.1 - (71340000-3) Комплексні інженерні послуги - послуги з розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель районів м. Кривий Ріг» передбачено, що Учасник повинен надати погоджувальні листи територіального органу Держгеокадастру та органу містобудування та архітектури по аналогічним договорам. Просимо пояснити, які погоджувальні листи органу Держгеокадастру та містобудування та архітектури необхідно надати для підтвердження виконання аналогічних договорів? Технічна документація з землеустрою, щодо інвентаризації земель відповідно до ст. 186 Земельного Кодексу України погоджується з територіальним органом Держгеокадастру, мається на увазі висновок щодо погодження технічної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Кінцевим результатом проведення робіт по інвентаризації земель є Технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель, яка відповідно до ст. 57 Закону України «Про землеустрій» складається з наступних матеріалів:
- завдання на складання технічної документації із землеустрою;
- пояснювальна записка;
- рішення місцевого самоврядування про проведення інвентаризації земель;
- копії документів, що містять вихідні дані, які використовувалися під час інвентаризації земель;
- матеріали топографо-геодезичних вишукувань;
- перелік земельних ділянок (земель) у розрізі за категоріями земель ті угіддями, наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування, що використовуються без документів, які посвідчують право на них, що використовуються не за цільовим призначенням, невитребуваних земельних часток (паїв), відумерлої спадщини;
- пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку, та Державному земельному кадастрі;
- робочий і зведений інвентаризаційний плани;
- матеріали погодження технічної документації із землеустрою.

Таким чином, обсяги кінцевих матеріалів, що мають бути підготовлені виконавцем, будуть визначатися після виконання геодезичних вишукувань та камеральних землевпорядних робіт.

Визначення ціни пропозиції учасника є можливих до виконання вказаних робі та має опиратися на площу земель, що підлягають інвентаризації згідно з ТЗ та на відкриті джерела інформації, зокрема Публічну кадастрову карту та ін.

2. Враховуючи об’єм, строки та складність робіт, в тому числі на етапах підготовки до участі в Закупівлі, участі в Закупівлі та безпосередньому виконанні робіт по інвентаризації земель, що включають:
- вивчення умов проведення тендеру;
- підготовка пропозиції учасника тендеру;
- проведення комплексу топографо-геодезичних робіт;
- проведення комплексу камеральних землевпорядник робіт та ін.,
виконання яких передбачає проведення аналізу економічної складової з точки зору Виконавця, аналізу чинного законодавства, що регулює державні закупівлі та землеустрій на рівні населених пунктів, роботу зі значною кількістю спеціалізованого програмного забезпечення, що має працювати без збоїв задля додержання строків виконання робіт, Замовник вважає за необхідне наявність у складі Виконавця зазначених спеціалістів.

3. Стаття 186 Земельного кодексу в редакції Закону України від 02.06.2016 №1472-VIII встановлює, що технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель погоджується територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (Державна служба геодезії, картографії та кадастру України) та затверджується замовником технічної документації.
До прийняття зазначеного вище Закону України надання висновку про погодження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель не було передбачено законодавством. Задля урахування інтересів та з метою контролю відповідними органами виконавчої влади надавались погоджувальні листи.
Таким чином, Учасником закупівлі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт можуть бути надані як копії висновків про погодження технічної документації, так і погоджувальні листи.
Щодо кваліфікаційних критеріїв/персонал
Дата подання: 09 грудня 2016 14:18
Дата відповіді: 14 грудня 2016 20:59
Відповідно до п. 2, 3 Додатку 2 до документації конкурсних торгів, замовником встановлені вимоги до персоналу та досвіду виконання робіт Учасника. Прошу роз'яснити, в разі якщо Учасник планує залучити субпідрядника до виконання робіт, чи буде пропозиція конкурсних торгів Учасника прийнята як така, що відповідає вимогам документації конкурсних торгів, якщо подані: 1. Копії мінімум двох сертифікованих інженерів-землевпорядників та одного інженера-геодезиста та копії їх паспортів, якщо їх постійним місцем роботи є супідрядна організація? 2. Копії одного із наступних документів: копії актів здачі-прийняття виконаних робіт, або актів взаємозв'язок розрахунків за бухгалтерським обліком, підписані всіма сторонами виданих і виконаних супідрядною організацією? Якщо, так, то просимо внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів, на кшталт викладеного в п. 1. Додатку 2 документації конкурсних торгів Якщо, надати роз'яснення, чому не можливо залучити досвід і фаховий склад супідрядної організації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання, щодо встановлених вимог до персоналу та досвіду виконання робіт Учасника необхідно зазначити наступне, в разі якщо Учасник планує залучення субпідрядної організації до виконання робіт, необхідно зазначити в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного субєкта господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також необхідно зазначити, згідно ст. 26 Закону України від 22.05.2003 №858-VI "Про землеустрій", розробниками документації із землеустрою є: - юридичні особи, що володіють необхідним і технічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; - фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими фнженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Таким чином, юридична особа набуває право виконувати роботи із землеустрою, якщо у її штаті є два і більше сертифікованих інженера-землевпорядника за основним місцем роботи, а фізична особа-підприємиць - у разі, якщо вона сама є сертифікованим інженером-землевпорядником.
Щодо надання копій документів
Дата подання: 09 грудня 2016 14:22
Дата відповіді: 14 грудня 2016 21:26
Просимо роз'яснити, якими нормативно-правовими документами передбачено надання копій паспортів фахівців Учасника та/або субпідрядника в якості документа що підтверджує професійну кваліфікацію фахівця?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен забезпечити достатньо кваліфікований персонал для виконання передбачених послуг: - для документального підтвердження відповідної кваліфікації, Учасник повинен надати копії мінімум двох сертифікованих інженерів-землевпорядників та одного інженера-геодезиста та копії їх паспортів; - працівники, за якими надаються копії сертифікатів з підтвердження кваліфікації мають надати лист-згоду на обробку персональних даних; - до складу працівників Учасника мають входити також юристи, економісти, кошторисники, водії, програмісти, архітектор (інженер) має бути надана копія диплома та його паспорта та лист-згода на обробку персональних даних. Учасник має розуміти, що що надання згоди на обробку персональних даних не є обовязковим, але у разі публікації ним персональних даних фізичних осіб, може наступити відповідальність за розголошення персональних даних відповідно до закону України "Про захист персональних даних". Якщо учасник вбачає в данійф вимозі порушення законодавства, просимо надати відповідну вимогу з посиланням на нормативний документ, відповідно до якого дана вимога порушує чинне законодавство.
Щодо підтвердження наявності обладнання
Дата подання: 09 грудня 2016 15:57
Дата відповіді: 14 грудня 2016 21:36
п. 1 Додатку 2 до документації конкурсних торгів, Замовником визначено "Учасник має бути забезпечений в достатній кількості наступним обладнанням: - GPS приймачі (надаються копії видаткових накладних від постачальників обладнання), - тахеометри (надаються копії видаткових накладних від постачальників обладнання), - плоттери формату А0(надаються копії видаткових накладних від постачальників обладнання), - не менше одного обладнання для обслідування місцевості з повітря (надаються копії видаткових накладних від постачальників обладнання) - спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення (надається копія ліцензії не менше ніж на 20 робочих місць), - не менше 4 транспортних засобів (надаються копії технічних паспортів)." У зв'язку з вищенаведеним просимо роз'яснити: 1. Що має на увазі замовник під "обладнання для обслідування місцевості з повітря"? І чим (яким нормативно-правовим документом) обумовлено використання такого "обладнання" для надання послуг по предмету закупівлі? 2. Відповідно до якого нормативно-правового документу програмне забезпечення відноситься до обладнання? 3. Під спеціалізованим програмним забезпеченням, Замовник має на увазі програмне забезпечення для оброблення фотограмметричних, картографічних, геодезичних даних і для створення інвентаризаційних планів? 4. В разі якщо програмне забезпечення захищено виробником шляхом фізичного електронного ключу захисту, чи достатньо буде для підтвердження надання екранної копії ліцензії? Якщо, ні, то яким нормативно-правовим документом передбачено наявність саме паперової копії ліцензії на програмне забезпечення? Прошу надати роз'яснення в порядку поставлених питань. не менше одного обладнання для обслідування місцевості з повітря (надаються копії видаткових накладних від постачальників обладнання) - спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тому випадку якщо обладнаннчя було придбане у виробника-нерезидента, учасник має надати альтернативний документ, що підтверджує факт придбання даного обладнання та надати лист-пояснення чому не можуть бути надані копії видаткових накладних, таким чином жодної дискримінаційної вимоги у тендерній документації не вбачається. У тому випадку, якщо обладнання та\або матеріальна технічна база Учасника орендується, мають бути надані копії договір оренди та гарантійні листи від орендарів з тим, що протягом строку виконання робіт орендар погоджується надавати в оренду обладнання.
Щодо надання документів що підтверджують наявність обладнання
Дата подання: 09 грудня 2016 16:07
Дата відповіді: 14 грудня 2016 22:49
Відповідно до п. 1 Додатку 2 до документації конкурсних торгів, Замовником, для підтвердження наявності конкретного обладнання вимагається надання "копії видаткових накладних від постачальників обладнання". Разом з тим, якщо обладнання закуповувалося безпосередньо у виробника-нерезидента України, копії таких документів не можуть бути надані. Встановлення вимоги надання саме "копії видаткових накладних від постачальників обладнання" є на нашу думкою дискримінаційною умовою, що обмежує участь як підприємств-резидентів України, так і підприємств-нерезидентів, оскільки передбачає, що відповідне обладнання придбано на території України, її резидентом. Одночасно обладнання може знаходитися в оренді і його використання у такий спосіб не заборонене законодавством. Просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Обладнання для обстеження місцевості з повітря - таке , що дозволяє проводити дистанційне обстеження територій значної площі, проводити знімання зазначених територій. Результатом обстеження є ортофотознімки високої роздільної здатності, які в подальшому будуть якісною основою для формування картографічних матеріалів, передбачених Порядком проведення інвентаризації земель, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 №513. Використання таких матеріалів сприятиме оптимізації трудовтират та дозволить якісно виконувати роьоти у встановлені терміну.
2.Відповідно до ст 26 Закону України "Про землеустрій"від 22.05.2003 №858-IV розробниками документації із землеустрою є: -юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють еобхідним тхнічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Таким чином, зазначене програмне забезпечення є частиною витребувального тезнологічного забезпечення, що надає можливість оброблення даних, отриманих за результатами польових топографо-геодезичних вишукувань та фактично є невід.мною частиною обласднання.
3.Спеціальне програмне забезпечення - таке, щ дозволяє проводити оброблення фотограмметричних, картографічнихматеріалів, передбачені Порядком проведення інвентаризації земель, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів Укпани від 23.05.2012 №513.
4.У випадку якщо програмне забезпесення захищено виробником за допомогою фізичного електронного кючу захисту, надання екранної копії ліцензії буде достатнім для підтвердження наявності такого програмного забезпечення.
Щодо даних які впливають на розрахунок цінової пропозиції
Дата подання: 09 грудня 2016 16:40
Дата відповіді: 14 грудня 2016 22:19
Відповідно до п. 3. Додатку 5 Документації конкурсних торгів встановлено, що Замовник надає вихідні дані, у разі наявності, і збирає їх протягом 2017 року. Прошу надати роз'яснення: 1. Яким чином на дату створення закупівлі, Замовник не знає чи є в нього чи не має , наприклад: - Містобудівної документації, затверджена в установленому законодавством порядку - Планово-картографічних матеріалів, в тому числі ортофотоплани, складені за результатами надання послуг відповідно до Угоди про позику (Проект “Видача державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру”) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку. 2. Надати вичерпний перелік вихідних матеріалів, які надає Замовник Учаснику-переможцю торгів, їх основні технічні харакетристики (масштаб, розподільна здатність, актуальність) та формат надання (паперовий, векторний, растровий), в том учислі, чи будуть надані матеріали "матеріали аерофотозйомки, лісовпорядкування, проекти створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, схеми формування екомережі, програми у сфері формування, збереження та використання екомережі" чи Учасник-переможець повинен передбачити виконання аерофотозйомки самостійно чи з використанням субпідрядної організації? Без чіткого розуміння наявності вихідних даних, та складу топографо-геодезичних вишукувань неможливо коректно розрахувати цінову пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кінцевим результатом проведення робіт по інвентаризації земель є Технічна документація із землеустрою щодо інвентиризації земель, яка відповідно до ст.57 Закону України "Про землеустрій" складається з наступних матеріалів: - завдання та складання технічної документації із землеустою; -пояснювальна записка; -рішення органу місцевого самоврядування про проведення інвентаризації земель; -копії документів, що містять вихідні дані, які використовувалися під час інвентаризації земель; -матеріали топографо-геодезичних вишукувань; перелік земельних ділянок (земель) у розмірі за категоріями земель, угіддями, наданих у власність (користування) з кадастровими номерами, наданих у власність (користування) без кадастрових номерів, не наданих у власність чи користування, що використовуються без документів, які посвідчують право на них що використовуються не за цільовим призначенням, невитребуваних земельних часток (паїв), відумерлої спадщини; -пропозиції щодо узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, що посвідчують право на земельну ділянку та Державному земельному кадастрі; - робочий і зведений інвентаризаційний плани; матеріали погодження технічної документації їз землеустрою. Таким чином, обсяги кінцевих матеріалів, що мають бути підготовлені виконавцем, будуть визначатися після виконання геодезичних вишукувань та камеральних землевпорядних робіт. Визначення ціни пропозиції учасника є можливим до виконання вказаних робіт та має опиратися на площу земель, що підлягають інвентаризації згідно з ТЗ та на відкриті джерела інформації, зокрема Публічну кадастрову карту та ін
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2016 15:08
Коментар щодо відміни: відповідно ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"