Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт тротуару вул. Болгарської (парна сторона на ділянці від вул. Запорізької до будівлі № 88 по вул. Болгарській) у м. Одесі
Очікувана вартість
2 783 805,60 UAH
UA-2016-11-21-000172-c ● 8c627d212fca420ba4613fda753624ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Вебсайт: | http://omr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Перчеклій Павло Вікторович +380932364272 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2016 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2016 11:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2016 11:41 |
Початок аукціону: | 08 грудня 2016 12:44 |
Очікувана вартість: | 2 783 805,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,36% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт тротуару вул. Болгарської (парна сторона на ділянці від вул. Запорізької до будівлі № 88 по вул. Болгарській) у м. Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Болгарська (парна сторона на ділянці від вул. Запорізької до будівлі № 88 по вул. Болгарській)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2016
—
15 грудня 2017
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2016 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2016 11:37 |
проект догорову.doc | |
21 листопада 2016 11:37 |
кап. ремонт тротуару вул. Болгарської.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розрахунок
Дата подання: 22 листопада 2016 14:11
Дата відповіді: 22 листопада 2016 14:24
Чи надає Замовник аванс?
Відповідь: Добрий день!
Оплата здійснюєть відповідно Проекту договору на закупівлю робіт "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРОТУАРУ ВУЛ. БОЛГАРСЬКОЇ (ПАРНА СТОРОНА НА ДІЛЯНЦІ ВІД ВУЛ. ЗАПОРІЗЬКОЇ ДО БУДІВЛІ № 88 ПО ВУЛ. БОЛГАРСЬКІЙ) У М. ОДЕСІ", а саме: VI. Проведення розрахунків за виконані роботи
6.1. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі документів, визначених п.6.2, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
6.2. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ – 3). Розрахунок проводиться при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника в органі Державної казначейської служби України.
6.3. Будь – які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише при наявності відповідного бюджетного призначення.
6.4. Бюджетні зобов'язання, взяті Замовником без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України та рішенням Одеської міської ради на відповідний бюджетний рік, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Оплата здійснюєть відповідно Проекту договору на закупівлю робіт "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРОТУАРУ ВУЛ. БОЛГАРСЬКОЇ (ПАРНА СТОРОНА НА ДІЛЯНЦІ ВІД ВУЛ. ЗАПОРІЗЬКОЇ ДО БУДІВЛІ № 88 ПО ВУЛ. БОЛГАРСЬКІЙ) У М. ОДЕСІ", а саме: VI. Проведення розрахунків за виконані роботи
6.1. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі документів, визначених п.6.2, підписаних уповноваженими представниками Сторін.
6.2. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ – 3). Розрахунок проводиться при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника в органі Державної казначейської служби України.
6.3. Будь – які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише при наявності відповідного бюджетного призначення.
6.4. Бюджетні зобов'язання, взяті Замовником без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом України та рішенням Одеської міської ради на відповідний бюджетний рік, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов'язань не здійснюються.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Переможець |
2 619 960,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2016 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2017 13:44
|
платіжне доручення | укладений |
06 липня 2017 13:43
|
платіжне доручення | укладений |
06 липня 2017 13:43
|
платіжне доручення | укладений |
06 липня 2017 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2017 13:40
|
доп уг до дог 58.pdf | зміни до договору |
06 липня 2017 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2016 09:36
|
Договір | укладений |
23 грудня 2016 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів робіт |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 58 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |