Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання офісних меблів
Очікувана вартість
38 162,00 UAH
UA-2016-11-18-000444-c 6147c136538b46a98ced8841d4bdaf6b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стригунов Віктор Олексійович

380629223132 1413uszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Лівобережного району Маріупольськоії міської ради
Код ЄДРПОУ: 25968748
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, п-т Перемоги, 16
Контактна особа: Стригунов Віктор Олексійович
380629223132
1413uszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2016 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 17:00
Очікувана вартість: 38 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

перелік товару та технічні вимоги надано в додатку до оголошення про проведення закупівлі. В додатку до закупівлі надано примірний зразок меблів, які необхідно поставити згідно даної закупівлі. Можливі аналоги. Остаточне рішення щодо конфігурації та кольору буде прийнято шляхом переговорів.

Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару (згідно накладної) протягом 7 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 5 банківських днів з моменту отримання фінісування. Товар поставляється за місцем фактичного розташування Замовника (за адресою до під'їдзу). Замовник не сплачує поштові та будь-які інші витрати на пересилання договорів, рахунків, накладних та ін. Договір укладається не пізніше 30 календарних днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Переможець за результатами аукціону надає необхідну для кваліфікації інформації Замовнику протягом 1 робочого дня з часу оголошення результатів реверсійного аукціону
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Крісло для керівника, Шафа для одягу, Полиця (Шафа з закритим низом), Полиця (Шафа відкрита), Приставний сегмент, Стілець ISO, Кутові радіусні полиці, тумба, пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 016:2010: 31.01.1 — Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2016 11:47
Оголошення.doc
18 листопада 2016 11:47
Техничне завдання на мебель.doc
18 листопада 2016 11:47
приставной стол2.jpg
18 листопада 2016 11:47
приставной стол1.jpg
18 листопада 2016 11:47
Образцы мебели.doc
18 листопада 2016 11:46
Договір проект_новий.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЕЛ" 30 140,40
UAH з ПДВ
30 140,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2016 16:12
выписка стр. 2.jpg
27 листопада 2016 16:12
выписка с гос.реестра стр. 1.jpg
27 листопада 2016 16:12
Витяг НДС 2015.jpg
27 листопада 2016 16:12
цінова пропоз 26.11.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЕЛ"
#19381789
Переможець 30 140,40
UAH з ПДВ
01 грудня 2016 13:12

Документи

01 грудня 2016 13:11
решение_мебель.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2016 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЕЛ"
#19381789
30 140,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2016 13:11
решение_мебель.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
СТЕЛ_мебель.pdf укладений
11 січня 2017 08:27