Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання офісних меблів
Очікувана вартість
38 162,00 UAH
UA-2016-11-18-000444-c ● 6147c136538b46a98ced8841d4bdaf6b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Лівобережного району Маріупольськоії міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25968748 |
Місцезнаходження: | 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, п-т Перемоги, 16 |
Контактна особа: |
Стригунов Віктор Олексійович 380629223132 1413uszn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2016 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2016 17:00 |
Очікувана вартість: | 38 162,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,05% |
Інформація про предмет закупівлі
перелік товару та технічні вимоги надано в додатку до оголошення про проведення закупівлі. В додатку до закупівлі надано примірний зразок меблів, які необхідно поставити згідно даної закупівлі. Можливі аналоги. Остаточне рішення щодо конфігурації та кольору буде прийнято шляхом переговорів.
Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару (згідно накладної) протягом 7 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 5 банківських днів з моменту отримання фінісування. Товар поставляється за місцем фактичного розташування Замовника (за адресою до під'їдзу). Замовник не сплачує поштові та будь-які інші витрати на пересилання договорів, рахунків, накладних та ін. Договір укладається не пізніше 30 календарних днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Переможець за результатами аукціону надає необхідну для кваліфікації інформації Замовнику протягом 1 робочого дня з часу оголошення результатів реверсійного аукціону
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Крісло для керівника, Шафа для одягу, Полиця (Шафа з закритим низом), Полиця (Шафа відкрита), Приставний сегмент, Стілець ISO, Кутові радіусні полиці, тумба, пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 016:2010: 31.01.1 — Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2016 11:47 |
Оголошення.doc |
18 листопада 2016 11:47 |
Техничне завдання на мебель.doc |
18 листопада 2016 11:47 |
приставной стол2.jpg |
18 листопада 2016 11:47 |
приставной стол1.jpg |
18 листопада 2016 11:47 |
Образцы мебели.doc |
18 листопада 2016 11:46 |
Договір проект_новий.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТЕЛ" #19381789 |
Переможець |
30 140,40
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2016 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
СТЕЛ_мебель.pdf | укладений |
11 січня 2017 08:27
|