Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий - 10 штук на загальну суму 8 000 грн. 00 коп.; - Комплект меблів для залів судових засідань –2 комплекта на загальну суму 24 700 грн. 00 коп. у складі: - стіл для колегії суддів - 2 штуки; - крісло для судді - 6 штук ; - стіл для секретаря судового процесу – 2 штуки; - стіл для учасників судового процесу – 4 штуки.
Очікувана вартість
32 700,00 UAH
UA-2016-11-17-000602-c 0a1906dc60314056affc9043b28771f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лівак Олена Августівна

+380462677501 dzo_online@cn.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 03500068
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Миру, 20
Контактна особа: Лівак Олена Августівна
+380462677501
dzo_online@cn.arbitr.gov.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2016 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2016 15:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2016 15:33
Очікувана вартість: 32 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2001р. №332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» сума стола письмового не повинна перевищувати – 800 грн. за одиницю товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Стіл письмовий - 10 штук на загальну суму 8 000 грн. 00 коп.; - Комплект меблів для залів судових засідань –2 комплекта на загальну суму 24 700 грн. 00 коп. у складі: - стіл для колегії суддів - 2 штуки; - крісло для судді - 6 штук ; - стіл для секретаря судового процесу – 2 штуки; - стіл для учасників судового процесу – 4 штуки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Миру, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2016  —  15 грудня 2016
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 016:2010: 31.01.1 — Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2016 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2016 15:29
Ogoloshennya.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2016 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Засько В.І. 31 200,00
UAH з ПДВ
31 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2016 11:57
Додатки

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Засько В.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Засько В.І.
#2801205316
Переможець 31 200,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2016 16:48

Документи

28 листопада 2016 16:46
рішення про переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2016 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Засько В.І.
#2801205316
31 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2016 16:46
рішення про переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
02 грудня 2016 12:44