Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентилятори (Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування) (холодильники)
Очікувана вартість
82 450,00 UAH
UA-2016-11-17-000466-a b002f624e02e4bf9996ae30ffb66dbe9
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Богданов

+380674005567 bogdanov-vy@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Дирекція оброблення та перевезення пошти УДППЗ "Укрпошта""
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Киев, вул, Георгія Кірпи, буд. 2
Контактна особа: Вадим Богданов
+380674005567
bogdanov-vy@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2016 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2016 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2016 14:00
Початок аукціону: 29 листопада 2016 15:53
Початок аукціону: 29 листопада 2016 15:53
Очікувана вартість: 82 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
холодильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київ, м.Київ, вул, Георгія Кірпи, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39711000-9 — Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування
ДК 016:2010: 27.51.1 — Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентилятори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2016 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2016 11:29
Запит холодильники.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2016 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”, 81 900,00
UAH з ПДВ
78 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 82 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2016 14:51
Витяг стр2.jpg
30 листопада 2016 14:51
Витяг стр1.jpg
29 листопада 2016 18:01
Пропозиц_я.jpg
28 листопада 2016 11:21
Свідоцтво ПДВ.jpg
28 листопада 2016 11:21
Відомості про учасника.jpg
28 листопада 2016 11:18
Виписка стр1.jpg
28 листопада 2016 11:18
Виписка стр2.jpg
28 листопада 2016 10:57
Пропозиція.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”,

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”,
#14324806
Очікує рішення 78 990,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2016 16:14

Документи

30 листопада 2016 15:09
Протокол 2.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 лютого 2017 08:16
Коментар щодо відміни: Відповідно до розділу 3, пункту 3.4, підпункту 1 Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) при здійсненні УДППЗ «Укрпошта» закупівель товарів, робіт та послуг: "відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг або скорочення видатків на здійснення закупівлі"
Документи:
02 лютого 2017 08:16
Електронний підпис
02 лютого 2017 08:12
ПРОТОКОЛ № 3 ЕК37.doc